[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Rocco zit er nog in hoor! Alleen Willem Dafoe is weg van de originele cast :)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Boondock Saints, wat een tragische schijtfilm is dat zeg. Vooral die zogenaamde speeches van ze... *kots*

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mooi. Pak van mijn hart. Hoewel Dafoe never nooit niet bevredigend vervangen gaat worden als je het origineel kent.

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Say whaaaaat? :eek:

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gaat ie lekker tijger

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Ja alleen de echte Rocco die wij kennen komt terug als flashbacks :'-(

Hou eens op joh! :eek:

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij gebokst ofzo? :{

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    So hé, daar komt effe een kleine supportersvereniging uit de hoek zetten :+

Tsja, ik vind het een verschrikking jongens, sorry. Heb niet gebokst nee, hoezo?

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    District 9, zielig. :'-( En mooi! Echt een topper. Kan niet wachten om 'm in de bios te gaan zien.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Ik ben aan m'n stand (avatar eigenlijk) verplicht om de film te verdedigen :D.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja idd, anders mag je je avatar nu wel meteen weghalen :9

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Stoute Willem! Foei! *spankt Willem*

Je mag geen boot-legs kijken!

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die film moet echt heel goed zijn inderdaad, ik vond de trailer al erg cool eruitzien. En je hoort er juist zo weinig over. Ik had begrepen dat Peter jackson ook ermee te maken gehad heeft?

Dit word sowieso een biosje ja.

14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    net met de juridische film avond de film' The life of David Gale' gezien. Goede film!

Ik zoek nog een andere tikkeltje juridische film. Een film die zich afspeelt in Amerika. Iemand heeft een boek geschreven waarin een manier van iemand doden wordt beschreven. Op een gegeven moment vermoord iemand op precies dezelfde manier in dat boek iemand. De hoofdrol vindt dat je zulke boeken niet kan uitgeven omdat het oneigenlijk is, Echter het mag wel door de vrijheid van meningsuiting. Uiteindelijk gaat hij dat aanvechten met ene advocaat etc.

Kent iemand deze film?

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goede film inderdaad @ The Life Of David Gale. Verrassend plot vooral:)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zoooooooo zeg, Dead Set is inderdaad geweldig. Gewoon prachtig hoe die Big Brother deelnemers ook echt van die stakkers zijn, qua hun gedrag en hoe overdreven ze doen. En dan het serieuze, realistische wereldje buiten dat huis.

Niet echt spoilers, maar ach....misschien voor mensen toch wel, dus -->

Het is gelijk een compleet ander iets, mensen doen er normaal...die baas is een groot stuk stront. En al gauw breekt de hel los, en ik vond het echt geweldig toen dat gebeurde. Scenes dat dat jongevrouwtje buiten komt en allemaal doden en ondoden op de grond ziet. Alles gewoon verwoest.

Ook dat stuk dat je al publiek ziet en hoe overdreven ze juichen, en ineens loopt daar die vent tussen die gebeten is, en al gauw gaat het los daar, oh ik genoot mij wild, hahaha. En die tjappies in het huis, gingen gewoon rustig verder met hun onzin, geniaal. Ik vind de zombies zelf ook erg goed gemaakt...

Of die scene dat die vrouw dan uiteindelijk in het huis komt..._O_

Ben echt heel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren,maar deze serie heeft me dus nu al echt verrast. Zeer nice.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wat is District 9 voor een film? Heb de 2 trailers bekeken maar ben er nog niet uit. Is het nou een soort van documentaire of toch meer een actiefilm. Ziet er wel prachtig uit, maar weet niet of de film wat voor mij is.

18. Daan03

Daan03 Cry Before You Die

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, een prachtige film. Maar had je wat anders verwacht van Peter? Ik had veel te hoge verwachtingen, toch heeft hij ze nog weten te overtreffen...

Nah niet echt, hij is alleen maar de regisseur.

http://www.imdb.com

Hmmm, een speelfilm is het natuurlijk. Persoonlijk zou ik zeggen dat naast sci-fi de film het meeste op drama is gefocust, want naast de redelijk vele actiemomenten gaat het toch vooral om de emotionele kant van het verhaal.

Gr

19. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jackson de regisseur? Jackson is alleen maar een producer, of iets in die trant. Met de film zelf heeft hij echter vrij weinig te maken.

En sinds wanneer heb je niet veel met een film te maken als je de regisseur bent? :lol:

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    holy fuck gast, sarcasme

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina