[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het valt mij allemaal toch maar wat tegen, enigste echte nieuwe zijn je avatar. Kwa songs ja ach had net zo goed een expansion kunnen zijn. Wat wel vet is dat je niet eerst alle songs moet unlocken. (review volgt nog)
     
  2. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Zitten er nog meer liedjes in van Dire Straits of is Sultans of Swing alles?
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb 'm vandaag voor €60 bij de FRS zien liggen.
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    what the fuck doen jullie met de instrumenten. Ik heb nog de Xplorer gitaar van deel 2 en doe doet het nog steeds 100%
     
  5. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lenny-t;
    misschien, maar dan vrees ik weer dat ik misschien niet alle instrumenten (goed) kan gebruiken in guitar hero.

    @egelhunter;
    Misschien dan maar eens iets anders dan alleen de explorer proberen?
    ik raad het je niet aan... (explorer is de stevigste) maar dan kan je er tenminste wel over meepraten, is misschien toch nog leuker voor je :+
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alleen Sultans of Swing. Zie ook de startpost voor de volledige tracklist. :)
     
  7. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem morgen binnen, samen met the beatles rb. Heb er zin in!!!
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    vrijdag staat die gepland toch?
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb vandaag de instrumentenbundel van Rockband The Beatles opgehaald. De winkelier wist blijkbaar dat die dit nog helemaal niet mocht verkopen, want morgen is pas de release! :lol:

    De McCartney gitaar is sowieso een stuk langer dan de world tour gitaar. Ook maakt die laatste een verschrikkelijk irritant geluid als ik de strumbar gebruik. Het geklik is zó luid dat mn vrouw in de kamer ernaast wakker wordt en ik dus niet 's avonds laat deze game kan spelen :mad:

    Het drumstel is inderdaad nogal speelgoedachtig, maar ik wilde eerst s zien of ik het drummen wel zo leuk vind. De Ion is natuurlijk veel beter, maar ook veel groter en eigenlijk heb ik daar de ruimte niet echt voor.

    Als ik het drummen echt heel leuk vind dan koop ik t Ion drumstel alsnog. Heb de foto's al in het Beatles topic geplaatst, maar misschien vinden jullie het ook interessant.

    De nieuwe gitaar is echt een stuk langer. De bovenste knop van de oude knop komt nog niet eens ter hoogte van de onderste knop van de nieuwe gitaar!

    [​IMG]

    Let op het schuifje! Sound effects.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Officieel wel ja, maar blijkbaar hebben sommige winkels daar geen boodschap aan. ;)
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bij consoleshop besteld. Daar was hij vandaag op voorraad. Net zoals de beatles.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Vrijdag pas? Oh ik dacht 09-09-09? Helemaal lekker dan hahaha! \o/
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De release van The Beatles staat op 09-09-09.
    En die van Guitar Hero 5 staat op 11-09-09.

    Maar blijkbaar verkopen genoeg winkels heb eerder, dus een kijkje in de stad kan geen kwaad denk ik. :)
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah vandaar. Ik had al ergens begrepen dat het getal 9 iets speciaals betekende voor de Beatles, maar ik weet niet wat.

    Hm, die guitar hero 5 heeft weer een paar lekkere nummer, maar de meeste zijn voor mij totaal onbekend en waarschijnlijk niet mijn smaak.

    Waar blijven U2, Pink Floyd, Tears for Fears of Golden Earring (weinig kans).
     
  15. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0


    Dit komt waarschijnlijk doordat het de basgitaar is.
    Als je het plaatje bekijkt, dan zie je dat de gewone gitaren van Lennon en Harrison kleiner lijken:

    [​IMG]
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Party Play lijkt me anders toch ook echt nieuw. ;) ... Drop in / Drop out gameplay...
    Ook een hoop nieuwe competitieve gamemodes.
    Die ingame challenges zijn ook nieuw...

    Expansion... Pff... Dat kan je van bijna iedere game zeggen.
    Met 80+ nieuwe songs vind ik het toch wel ruim boven een expansion staan hoor. O-)

    Een klein dingetje waar ik blij mee ben is dat er nu eindelijk de lengte van een nummer wordt aangegeven voordat je het gaat spelen. Soms zijn het de kleine details die het nou nét die finishing touch geven. :9
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar kijk het voelt wel als een expansion en ach dat drop in / drop out is wel leuk maar zie ik niet als iets wat de game opnieuw op de kaart zet. Ik zal ook die kleine dingen wel melden. Ik zie het meer als een polished versie van bv, guitar hero metallica. Ook erg handig is dat je eindelijk nummers kunt ''importeren'' van andere guitar hero games. (world tour)

    Kwa songs hoor je me niet klagen er zijn een stuk of 10 nummers die ik vet vind de rest is middelmatig. Ik denk dat ik uiteindelijk toch liever rock band speel dan guitar hero. Alleen zonde dat dat niet kan met je avatar.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Daar kun je alleen de game niet op beoordelen, want dat is voor iedereen anders. ;)
    Denk dat ik hem vrijdag toch even meeneem bij de lokale gameboer.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is natuurlijk waar, als metalhead kom ik niet helemaal aan m'n trekken met deze game. Maar kwa songlist is hij redelijk sterk alleen vind ik gewoon niet alles geweldig. Voor de rest zit de game gewoon prima in elkaar er is niks mis mee maar het voelt meer als een expansion dan een nieuw deel.

    Zelf al heeft de game 80+ nieuwe songs en staat dat volgens Dulle's standaards boven een expansion neemt dat niet weg dat het voelt als een expansion. ;) (overigens zeg ik dus helemaal niet dat deze game slecht is)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat zou de game moeten doen om wel als een nieuw deel te voldoen? ;) In dit genre is er maar weinig ruimte voor échte vernieuwingen, dus gaat het per deel meer om de kleine tweaks dan om nieuwe features.

    Ook tussen RB1 en RB2 zat niet een wereld van verschil.
     

Deel Deze Pagina