Klopt ja Ik had je toegevoegd vanaf hier. Wat is fifa toch een kutgame geworden, alleen maar cheaters...
Ging gisteren voor de grap ook even online. Gelijk 3 cheaters met uberelftallen. Wel alledrie gewonnen, want meestal bakken die gasten er niks van.
Dankzij Fii weer wat achievements gehaald. Weet iemand of Provider (die met die cross naar friend) op de een of andere manier online te halen is? Oh, en is er hier iemand met een club die ik kan joinen?
We moeten samen 10vs10 doen, dan maar hopen dat we maar een persoon vinden en dan hem ownen volgens mij.
Fifa blijft gewoon verslavend. Ik heb al zo vaak gehad dat als ik verloor dat ik zo iets kreeg van: ik kap met dit klote spel!!! En toch pak je hem dan (ik iig) weer na een paar uurtjes op. Gek is dat!
Ja, ik had laatst dat ook, toen verloor ik 2x achter elkaar en toen was ik het een week zat. En toen na een tijdje weer de draad opgepakt en niet meer verloren sindsdien. Het vervelende is wel gewoon dat als ik mensen versla van level 25+ dat ik nog geen 10 punten ervoor krijg
Net 2 leuke potjes tegen WD Orange gespeeld. Eerste was Nac-Utrecht. Speel normaal nooit met zo'n soort teams, maar leek me wel leuk voor een keer Wel balen dat Nac maar 1 aanvaller heeft, kon er echt niet mee voetballen en WD orange won terecht na een mooie aanval. 2e pot wel gewonnen weet alleen niet meer met wie WD orange speelde? En einduitslag ook niet meer Wel best veel last van lag, wat wel jammer was
Speelde tweede potje met Lyon. Waren leuke potjes. Kom je niet meer online? Zoniet, dan ga ik even CoD doen.
Vandaag weer even langsgeweest bij die vriend. 9 potjes gedaan, 9 gewonnen. Staan nu 6100. Speelden op een gegeven moment met Ranked Quick match tegen zo'n gast met Inter, we mistten zelf een heleboel kansen en uit het niets scoort hij na 25minuten o.i.d. de 1-0 met een schot van Ibrahimovic (wie anders). Beetje moeite om de 1-1 te maken vlak voor rust, maar na rust walsen we over hem heen en staat het binnen no time 4-1, en dan ga je een beetje kutten en schieten we een paar keer nog op de paal. Na afloop kijken we even bij onze hub onze afgelopen overwinningen staat er opeens dat deze gast 2200 stond
Iemand hie vrijwillig om op dit moment even de tegenstander te zijn tegen Fii en mij voor Provider? Zo ja, voeg me maar toe, dan invite ik je Edit: Gelukt!