en merriman traint weer en word niet in staat van beschuldiging gesteld. dat is goed nieuws!! je laat je nfl career toch niet vernaaien door Tila Tilquila.
haha zeikerd Ik bedoel ofc DE catch van DIE superbowl, dat is idd het enige wat hij goed deed. Zelfs tijdens trainingen was hij maar goed in 1 route!!
Normaal neem ik helemaal niets voor de pijn, is heel slecht voor je hart als je veel sport. maar nu was het gewoon niet te harden de pijn. Dus heb kei harde pijnstillers mee gekregen. Mn halve lichaam raakt er gewoon numb van Heb mn pc trouwens weer aan de praat. Nu ff alles erop zetten, hoop dat ik binnen een half uurtje klaar ben. Anders moet je me er maar uitgooien en phoonexk maar laten spelen.
Netjes, dat heb je goed gedaan! Het is zeker niet het minste team waar je van verloren hebt. Zo zie je maar hoe waardevol het is als iemand anders ermee speelt
Ja dat weet ik niet precies, Heb zondag best wat lekkere hits uitgedeelt. Savonds begon het ineens facking pijn te doen. Kon er echt totaal niets mee doen. Maandag naar de doc geweest en die zei dat het minstens een zware kneuzing was en miss zelfs wel een breuk. vandaag foto's laten maken maar het viel gelukkig wel mee.
@ Bentlul, Zullen we binnenkort een potje doen, dan kan ik (*Of iemand anders die het wil doen) je ook even een zooitje tips geven?
Neu 't is een sugestie dat het mischien leuker en minder frustrerend voor hem is als hij ipv telkens 3/4X TS en dan nog niet je game afmaken omdat je steeds verliest, gewoon door zelf te winnen straks mee doet met de play-offs We zijn op de wereld om elkaar te helpen toch ;-)
Er komt alweer nieuwe DLC, deze keer wel aardige btw: de AFL Legacy Pack: The AFL gave the NFL a run for its money back in the 1960's, stealing top players left and right up until 1970, when a merger between the two resulted in the formation of the NFC and AFC. EA Sports celebrates the AFL on September 24th with the release of the AFL Legacy pack, which takes players back to a time when there wasn't nearly as much color in football. Along with the eight original AFL teams - the Buffalo Bills, Denver Broncos, Kansas City Chiefs (as the Dallas Texans), New England Patriots (as the Boston Patriots), New York Jets (as the Titans of New York), Oakland Raiders, San Diego Chargers and Tennessee Titans (as the Houston Oilers) - the AFL Legacy pack also introduces 1960's-style presentation elements, with a film-grain camera, orange-striped AFL referees, and official AFL markings on the field. All of this plus new trophies and achievements for the Xbox 360 and PlayStation3. Look for the AFL Legacy Pack to go on sale September 24th for 560 Microsoft points or $6.99
Hier ook waarschijnlijk de achievements, ik heb ze van de PS3 trophies: Blast From The Past Win an AFL-themed Madden Moment with AFL presentation turned ON. Orange Sherbet Anyone? Win an exhibition game with AFL presentation turned ON. 5 min quarters, All Pro (no co-op) AFL Invades Franchise Mode Win an offline franchise AFL Legacy game with AFL presentation turned ON. AFL Goes Online Play online wearing AFL jerseys. 5 min qtrs, All Pro (no co-op). En dan nog een secret achievement.
wat is dit voor onzin jeast de klok staat nog steeds op 5 min je zou hem toch op 7 min zetten?? even rival broncos zwaar afgemaakt! met weer meer dan 40 punten! En mijn Qb Phillip Rivers de leider van de comp in pass yards en td's netjess!!
Had ik ook gedaan, hij is automatisch naar 6 minuten gesprongen blijkbaar :-S, ik weet ook niet hoe dat kan maar opzich zijn de potjes lang genoeg, kijk maar naar de scores. Rekent die de stats door van alle TS games?
je ziet wel dat jullie niet zo veel passen als mij zie je ook aan mijn rush yards haha kan er al weer gesimmt worden??