Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wat houd ik toch van tanks en sniper rifles in dat geval. :)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Mannnnn dit wil je gewoon niet geloven.

Zojuist een potje,speelde als sniper, zoals gewoonlijk.

Ik zat de hele tijd bij die airport, en die flag werd echt telkens door mij ingenomen, en dan was ik weer 5 seconden weg en dan namen ze hem weer over etc...

Ik heb die flag wel 6x gecaptured, intussen wat mensen afgeknald maar geen bijzonder aantallen ofzo...

We gingen ook wel het potje verliezen als team...

Maar echt potje is bijna afgelopen, en 'connection lost to server' (ofzo)

AAAAAAAAAAAAARRRRRRGHHHHH!!!!*&&*(T%^R$$%

Ook net die onderscheiding ofzo gekregen voor dat je 5+ flags in een partijtje hebt gecaptured, maar die ben ik dan waarschijnlijk ook weer kwijt... :mad:

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ook Hitler kan er niet meer tegen...

[yt]f05SK6J3V6w&feature=channel_page[/yt]

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Het houd ook nooit op met Hitler he. :cool:

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja hij heeft wel een punt over de nadelen van het spel. Erger me ook vaker om die satchel glitch. En als dat echt is over dat squad gezeik na 2 rondjes is het idd ook niet echt slim gedaan.

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    dat jullie altijd van al die dingen last hebben. ik heb altijd wel leuke mathches *)

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    oh nee ik heb er ook maar af en toe last van. van die satchel glitch. maar het bederft niet het spel ofzo hoor. heb nog nooit in squads gespeeld dus weet niet hoe dat zit.

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ik ga altijd in een squad, die squadmember spawn is verschrikkelijk handig vind ik.

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Precies, ik begrijp niet dat niet iedereen in een squad gaat zitten. Hierdoor heb je vaak meer plekken waar je kunt respawnen èn je zit vaak meteen bij de actie.

Ook handig als een member net een flag aan het pakken is, ff respawnen en je hebt 10 pnts.

Vanochten ook zo'n minder potje gehad, maar ik had het aan kunnen zien komen. Vaak raakte ik zo'n gast wel 5 keer, maar dood gaan ho maar! Als hij dan 2 keer terug schoot was ik wel dood.

Ik haalde mn gewone scores ook niet meer en toen ineens beeld zwart: connection lost. Waarschijnlijk die ellendige dinsdag server die er weer uit ligt bij EA. Ik word daar wel een beetje simpel van.

Wat ik wèl opvallend vind: 8 van de 10 keer pak ik als eerste een vliegtuig op zo'n schip. Het komt zelden voor dat anderen me voor zijn en ik met de boot moet. Waar zou dat aan liggen?

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    dat sommige mensen andere dinge tussendoor doen. ik ben altijd een van de laatste. ik ben soms te laat met het op (a) drukken. en dan ben ik gekicked van de server. maar als ik op de meteen op a druk en dan meteen class en al kies dan ben ik wel optijd voor een vliegtuig. daarom wacht ik ook altijd even op andere mensen zodat ze ook in het bootje kunnen. kut irritant als mensen een boot pakken en niet even wachten op andere mensen.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Mjah, ik ben eigenlijk altijd sniper, en dan wil je dus absoluut NIET ergens spawnen waar de shit aan de gang is, want dan ben ik binnen 3 seconden weer door... :)

Mjah, meestal druk ik zo snel mogelijk op A en selecteer mijn mannetje, en dan direct naar zo'n vliegtuig rennen...

Vaak heb ik hem dan.

Meestal pak ik dan even heel snel 1-2 flags, leg wat bommen neer, en zoek een plekje op...

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als de match start heb ik ook heel snel mijn sniper mannetje gekozen en dan jump ik snel in een boot en vooral op guadalcanal capture ik altijd de eerste 2 vlaggen binnen no time. Snel bootje pakken en dan op de punt van het eiland snel die jeep pakken. Vliegtuigen pak ik bijna niet tot nooit op het begin.

13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Kolere, wat is het heerlijk om in een goed team te zitten zeg! Die Nederlandse gozer die nu 71ste staat zit nu in een clan met wat Engelsen (ik sta nu op 201). Wat een feest met dat soort gasten, teamwork!
    Tegenstander is totaal kansloos, zowel altijd Topsquad alsook winnaars van de battle :thumbs:

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Jij pakt anders veel in een paar zinnen

15. Windowlicker

Windowlicker mnml

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ferry,

wordt het niet eens tijd dan dat we ook een fatsoenlijke squad gaan vormen??

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Mijn eerste achievement van deze game ook binnen. De maak een kill met elke klasse achievement. De rest zal ik voorlopig wel niet halen. Ik ga echt niet alles scoren, weer die 100 gespeelde matches achievement. Dit soort dingen zitten in bijna elke game met een MP en dat vind ik wat vervelend worden.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach dat soort achievements haal je vanzelf toch?
    En 100 valt nog mee vind ik , in BFMC had je dat volgens mij pas naar 1000 potjes.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Neemt niet weg dat het best irritant is als de ontwikkelaars in herhaling vallen met het bedenken van achievement. Een Mario achtige Duck Hunt achievement lijkt me ook wel eens vet in een spel als dit. Het zal dan wel alleen op de PC kunnen waar ze een hoop MOD tools hebben voor dit soort spellen.

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    912
    Even snel OT: Ik vind sowieso dat achievements welke uitgaan van speel zoveel, kill zoveel etc eruit mogen. Achievements moeten moeilijk zijn om te halen en uitdagend en niet alleen promoten om langer hetzelfde door te spelen zonder uitdaging. Win 100 games is heel anders dan speel 100 games.

maak 10 kills zonder dood te gaan is ook een voorbeeld van iets dat oefening vraagt niet alleen suffe doorspeel stamina. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)

Verder is BF een toffe gamd :D

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    De achievements zijn vrij simpel voor deze game. Door gewoon normaal te spelen haal je ze gewoon alle 200 v/d 200. Ik geef normaal geen ruk om achievements, maar deze kreeg je gewoon toegeworpen wanneer je normaal speelt en het leuk blijft vinden...

Die 100 matches achievement moet je echt makkelijk gaan halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina