Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik speelde ook altijd TDM HC. Als je dan met vrienden terug gaat naar Normal is het opeens een stuk moeilijker omdat je ze bijna 3 tot 4 keer meer moet raken voor een kill :+
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de afgelopen weken cod4 met regelmaat gespeeld, en dan voornamelijk met de sniper, acog erop en een beetje quickscopen hier en daar, dit doe ik omdat ik niet stil kan blijven op 1 plek...Mijn probleem is wanneer ik bijvoorbeeld tegenover iemand met een assault rifle sta ik verlies terwijl ik hoor te winnen. Voordat hij zijn laatste kogels lost heb ik allang mijn kogel afgevuurd met grote zekerheid dat ik hem raak...dit is dus niet het geval.
    De killcam toont dat ik hem compleet mis, of dat ik niet eens een kogel afvuur, vaak word dit vergezeld met een een geluid waarbij je 2x de sniper snel hoort schieten(m40).

    Het zou leuk zijn als ze het in MW2 wat meer accurraat maken en niet zo random, en anders moet ik maar dropshots oefenen...
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Je gebruikt een acog, als je een normale scoop met wat meer "skill" gebruikte hebbie dat niet.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik heb sowieso nooit een voordeel gezien in acog tov een normale scope.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Verplicht stopping power gebruiken? Ik gebruik het bijna nooit. Prefereer persoonlijk UAVjammer boven stopping power.

    Verder is stopping power ook niet zo geweldig veel sterker hoor.


    Alleen met snipen is het wel wel noodzaak. Niks zo frustrerend als een treffer en dat ze gewoon doorlopen.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik pas écht frustrerend vindt is de under-powered-heid (+)) van Shotguns. Ik bedoel, op 15 meter kan je toch wel iemand doden? Ik snap wel dat dit voor de balans is e.d. maar om nou 3 keer op iemand te schieten (en wel raken ;)) en vervolgens neergemaaid te worden door een MP5 is toch een beetje =(

    Gelukkig zit er geen MP40 in :9
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat ze dat wel fixen in MW2.
     
  8. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is het voor jou een probleem, voor mij niet. Ik bied jou alleen een andere mode aan. Thats it.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    en modded controller noobs :D oprotten en onder aan de lijst staan!! _O_ _0/
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan nu ook al niet meer in COD4, en is al bevestigd dat je geen modded controller kan gebruiken in MW2 ;)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    heerlijk is dat, kansloze gastjes!!! :D hulde!!!
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds wanneer kan dat dan niet meer? Afgelopen weekend heb ik anders nog een sprayende g3 meegemaakt ;)
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de update van vorige week (blijkbaar werkt het niet bij iedereen?)
    Ik heb het zelf geprobeerd omdat ik ook wel vrij rap kan schieten zonder turbocontroller, en er zat inderdaad een 0,5 seconde pauze tussen elk schot.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ook zijn dat ik die een week eerder tegen kwam dan, gelukkig hebben ze 2 jaar na dato een oplossing gevonden :+
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Seriues 0,5 seconden vertraging das wel zaad, pffff. Schiet je snel heb je er nog niets aan :D
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook net wat minder zijn hoor, maar er is wel een pauze tussen gekomen.

    Grappige is trouwens, dat ik dit al maanden voordat deze patch uitkwam al had.. toen moest ik soms mijn 360 resetten omdat ik maar niet in een snel tempo kon knallen met handpistolen en de G3..
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet het ook niet 100%
    Heb het alleen van een vriend gehoord die veel COD4 speelt. :p
     
  18. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kon je je controller modden dan? Ik snap er niet veel van. Leg het deze sukkel eens uit.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, daar gaan we dan.

    Je kan, of eigenlijk kon, een speciaal knopje op je Xbox 360 Controller plaatsen. Vervolgens, als je dat knopje indrukt, geeft hij een signaal naar de 360 dat je zogenaamd extreem snel de fire button indrukt.

    Ze hebben het nu ong. zo geband:

    Als je een modded controller hebt is de interval (tijd tussen elk 'schot' precies hetzelfde, bijvoorbeeld 0.15 seconden. Daar pakken ze nu mensen op, en ze hebben (zo te horen van Strapping Young Lad) een limiet gelegd op hoe snel je semi-automatische wapens kan afvuren.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En terecht, anders lijkt het wel een tuinsproeier en dat soort dingen hoef ik echt niet online mee te maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina