Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oe, goed dat je het zegt. Ik dacht dat Ascension het eerste boek was. :+
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet... Hebbben... Nu...


    |:-
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    http://www.evilgamerz.com/docs/games/1471.html

    Mijn mass Effect 2 preview. ;)

    Helaas zijn mijn d's en t's niet goed, maar daar heb je de eindredacteur voor. O-)

    Ik mag eigenlijks geen reclame maken, maar op bovenstaande site kun je ook achievements halen.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]55328[/gt]
    Zullen wel weer spoilers in zitten. :+
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als jij even de video bekijkt kan je gelijk zeggen of er ook spoilers inzitten8)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Plaag dat kleine griffoendor studentje toch niet zo. :+

    Edit: Gametrailers werkt niet goed. Kun je het niet ff uploaden naar YT? ;)

    Even een Paragon dubbelpost. Als je kijkt naar het aantal van deze topic weet je waarom. :cool:8)

    /Mod Toch niets mis met het getal "667" :confused: - Pegas
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren eindelijk terug begonnen met het verder lezen van het 2de boek Ascension en toen werd het me echt wel duidelijk hoe hard ik op deze game wacht. Fuck de buitenlandse shops met hun goedkope prijzen, deze games haal ik als die uit direct in de Game Mania achter mijn hoek. Kan me niet schelen wat ik er voor betaal zolang ik hem maar direct heb en direct in mijn 360 kan steken zodat hij de eerste komende 12 uur er zeker niet uit ga :+.

    Oh ja, Omega zit ook in het 2de boek en ik durf nu al een beetje te concluderen (nja, eerder hopen) dat
    de Flotilla in ME2 zit. Zelfs als dat niet het boek voorkwam was de kans groot want de Quarians zijn de makers van de Geth :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Een goed boek? Ik heb de eerste en die las ik nog voordat de game uit kwam toen. Met plezier gelezen dat boek. Aan boek twee nog niet toegekomen. Nog niet eens gekocht...for that matter ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    @ Pegas: Ik maakte de 667 post. 666 is verkeerd, 667 is weer goed. Ik weet dat het nergens op slaat, maar kon het even niet laten. Rot getal gewoon, zeer onlogisch. ;)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yup, zeker een goed boek. Minstens even goed als het eerste. Je komt een pak meer te weten over de Quarians en ook over een nieuw ras waarvan ik hoop dat het in de game zit. Ook is de vijand Cerebus en die gaan ook een grote rol spelen in ME2 dacht.

    Anyway, als je het eerste boek goed vond is dit een aanrader.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Van mij mag de game wel komen. De laatste DLC van deel I viel niet tegen, maar hij was wel broodmager. In deel II wil ik namelijk wel mijn eigen huisje kunnen pimpen. ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [ign]14235013&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1021823/pax09_masseffect2_combat1_090409_flvlowwide.flv[/ign]
    [ign]14235013&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1021823/pax09_masseffect2_combat2_090409_flvlowwide.flv[/ign]
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Awwww ze laten echt niks anders dan dat zien he. Dit stukje heb ik ook gespeeld en het was idioot kort. Maar wel tof, dat absoluut. Ze willen denk ik gewoon zo weinig mogelijk spoilen.
     
  16. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt WAANZINNIG goed uit zeg
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En terecht ook, maar aan de andere kant kun je ook nog genoeg spoilen met deze game. Ze stoppen er zoveel in dat je voor de release lang niet alles gespoiled kan hebben. Hij word heel erg ziek durf ik wel te wedden. ;)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]55643[/gt]
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben weer met deel 1 begonnen, gewoon overnieuw. Ik wil het nog een keer uitspelen en nu mer de echte Shepard. Ik had de eerste keer een vrouw gemaakt, maar die was achteraf wat saai. Blijft een geweldige game.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Er viel me het volgende op:

    Waarom lopen vijanden nog steeds op je af als ze weten dat je achter een bepaalde doos zit. En waarom ga je staan als ze weten dat je dan toch sneller schiet. Deze demo zal wel op zijn makkelijkst hebben gestaan, maar ik krijg een beetje twijfel bij de A.I. van je tegenstanders. Het zou niet zomaar mogen dat die vijanden alleen maar schieten om je gedekt te houden. Ze moeten ook op je af durven komen, maar niet als ze weten dat jij dan gaat schieten.

    Kan iemand mij bij staan in dit geval? Het was in Mass Effect I ook al zo'n probleem. Ze liepen maar op je af als of ze niet wisten wat voor gevaar er dan kan schuilen. :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina