[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee dat is natuurlijk ook zo, maar wat je met bv, rockband hebt is dat je een gigantisch aantal nummers hebt. En met guitar hero is die support ietsje (heel erg) minder. Uiteindelijk is het ook een persoonlijke voorkeur natuurlijk. (rockband of guitar hero)

    Uiteindelijk wil je natuurlijk dat de game ''geperfectioneerd'' wordt. De game is ook wel goed maar zal nooit meer de impact maken die deel 1 of 2 had. Maar voor de guitar hero fans is het eigenlijk gewoon een must have.
     
  2. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik heb nu eigenlijk een vraagje he...
    ik ben hardcore Guitar Hero fan, heb nu stuk of 5 of 6 delen, en leen sinds kort een half gare Rockband 1 cd van een maat.
    Ik moet wel ff zeggen, tis echt te traag, vierkantjes ogen trager, ik mis hyperspeed (speel standaard toch maar op 1, maar tis een wereld van verschil), en de eerste 4 gigs zijn echt mega saai.
    Daarbij geef ik niets om 'The Beatles', maar wel heel veel om guitar hero 5 ^^.
    Dit voornamelijk omdat ik ervan uitging dat er een bandset kwam met guitar hero 5, maar dat is niet het geval.
    Nu zit ik lange tijd zonder instrumenten (zijn allemaal kapot)... en vraag ik me af, kan ik als hardcore Guitar Hero fan, toch het beste gaan voor Rockband; the beatles 'band set' (mss is het ook betere kwaliteit), of kan ik beter wachten op 'Band Hero' op 3 november.
    OF... komt er wel een los band pakket gewoon voor guitar hero op de markt?

    Hoop dat iemand mij hier een nuttig advies over kan geven, want ik ben 'eigenlijk' al veel teveel geld kwijt geraakt aan Guitar Hero hardware, en wil nu degelijke apparaten waarop ik en al mijn maten op hard/expert zonder klagen kunnen spelen.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Tussen RB1 en RB2 zat volgens mij nog geen jaar en dus waren de verschillen mimimaal.

    De practice is bij RB echt stukken beter, net als de dlc.

    Ik blijf echter met smart uitkijken naar U2, Tears for Fears en Pink Floyd.
    Er zit zoveel onbekende zooi tussen :mad:
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Uiteindelijk zal je toch kiezen tussen RB en GH (of beide) vooral vanwege de nummers.
     
  5. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek genoeg, boeien de nummers me nooit zo heel veel vooraf, behalve dan van beatles, daar heb ik nooit wat om gegeven, weet nog geneens wat voor muziek die maken whaha! :D.
    mij boeid 't nu eigenlijk alleen maar dat ik bruikbare kwaliteit hardware heb die compitabel is op alle 'muziek-spellen', daar wil ik graag advies over hebben, met welke instrumenten de meeste lol valt te beleven op een party avond.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, persoonlijk gebruik ik nog steeds m'n guitar hero 2 gitaar (aangezien die van rockband gewoon kut zijn) en die werkt nog prima. Ik zou zelf gewoon los een gitaar kopen en dan maar verder kijken wat je wil halen. (of gewoon guitar hero + gitaar is natuurlijk ook altijd nog ene optie)
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Maar dan moet je die code van het boekje van Word Tour invoeren toch? Ik kijk achterop mijn GHWT boekje, staat er alleen een wit vlak 8) (van Gamehubs)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt moet je een ''unieke'' code invoeren, maar je kunt wel een patch downloaden dat je ook alle DLC van world tour kunt downloaden. (en dat die het dan doet met GH 5)
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar ik vind het vaag dat ik geen unieke code op mijn boekje heb staan.. :9
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is best wel gaar eigenlijk, ach met rockband moet je er nog 500 punten ofzo voor betalen. Dit is inprinciepe gratis.
     
  11. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik heb mijn Guitar Hero 3 gitaar ook nog vanaf 't moment dat ik begonnen ben met guitar hero, pas open gehaald en contactpunten ontvet, omdat ie flink achteruit ging met de groene en blauwe fred, doet het nu wel weer bijna perfect, maar ik wil voornamelijk een degelijk drumstel die ik overal bij kan gebruiken. (liever geen ION drum, die kost me teveel :p, en is niet ideaal voor guitar hero)
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ikzelf zou ook andere achievements willen zien. Waarom niet gewoon een achievement voor ieder song apart en dan eentje voor easy, normal en hard eneentje voor foutloos.
    Dan heb je meer zin om n nummer goed te doen. Nu zitten er veel songs tussen die ik probeer door te komen en dan nooit meer speel.
    Als t nummer niet te slecht is dan maak ik er 5 sterren van en dan nooit meer.

    's Kijken of ik dat snelle strummen kan leren, want dat lukt voor geen meter. Vreemd aangezien ritmes juist mn sterkste kant is.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    280 punten toch?
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Deze valt ook gewoon te spelen met de Rock Band gitaar toch? Maat heeft zo'n gitaar, kon zo even niet dat mooie tabelletje vinden :)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan ook, deed maar een random getal.

    @WinterBase,

    Volgens mij kun je zowel met guitar hero als met rockband gitaren spelen.
     
  16. the dutch phantom

    the dutch phantom Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al enig idee of Media Markt of Saturn, met een mooie openings aanbieding van GH5 (met gitaar) zal komen?
     
  17. paashaasschaamhaar

    paashaasschaamhaar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    \o/ Game is verzonden. Morgen dus GH5 voor mij.


    Courtney Love Will Have Her Revenge On Activision
    [​IMG]
    Creeped out by Kurt Cobain's appearance in Guitar Hero 5? Upset, even? You weren't the only one. Courtney Love, Cobain's widow, is furious, and is satisfying her fury by threatening Activision with legal action.
    Posting on her - what else - Twitter account, Love wrote:
    For the record this Guitar Hero shit is breach of contract on a Bullys part and there will be a proper addressing of this and retraction.
    And then followed that up with:
    WE are going to sue the shit out of ACtivision we being the Trust the Estate the LLC the various LLCs Cobain Enterprises.
    Whichever way this swings, it's going to be entertaining.



    Acti is evil, dus die mag niet winnen. Maar Courtney... =( Nee, dan heb ik eigenlijk nog liever dat Acti dit wint. :+
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat is ook een achievement een playlist van meer dan een uur maken en spelen. :)
     
  20. the dutch phantom

    the dutch phantom Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vandaan dan?
    En wat heb je ervoor betaald dan?
     

Deel Deze Pagina