BORDERLANDS WINS PAX GAME OF THE SHOW! We nominated seven of the best games from the Penny Arcade Expo's show floor and let our community pick the best one of the bunch. Their pick? Gearbox Software's Borderlands. The upcoming PS3, Xbox 360 and PC title just edged out both Valve's Left for Dead 2 and Blizzard's Diablo III as the fan favorite, pushing ahead of Uncharted 2, God of War III, Mass Effect 2, and The Misadventures of of P. B. Winterbottom. We had a lot of good things to say about the cell-shaded team-based first-person shooter/RPG this earlier summer in our preview, and many members of Destructoid's community echoed that after their hands-on sessions at PAX this past weekend. Words like "fresh" and "addicting" were thrown about heavily when talking about the game play and its twists on standard FPS, and just about everyone appreciated its funky cell-shaded visual style. PAX attendees were buzzing about the game the entire weekend, and the game's demo stations were always packed with lines. You couldn't go anywhere without hearing about Borderlands, so we weren't too surprised to see them take the prize. Congrats, Gearbox. ----------------------------- En ze waren tegen de onderstaande games, best een prestatie dus. Borderlands (PC, PlayStation 3, Xbox 360) Developer: Gearbox Software Publisher: 2K Games Diablo III (PC) Developer: Blizzard Entertainment Publisher: Blizzard Entertainment God of War III (PlayStation Developer: SCE Studios Santa Monica Publisher: Sony Computer Entertainment Left 4 Dead 2 (PC, Xbox 360) Developer: Valve Software Publisher: Electronic Arts Mass Effect 2 (PC, Xbox 360) Developer: BioWare Publisher: Electronic Arts The Misadventures of P.B. Winterbottom (Xbox LIVE Arcade) Developer: The Odd Gentleman Publisher: 2K Play Uncharted 2 (PlayStation Developer: Naughty Dog Publisher: Sony Computer Entertainment
Ze praten idd erover dat BL een soort ''donker/duister/wddnook humor'' heeft. Ik ben wel benieuwd. Hopelijk houden ze de humor van de Claptrap filmpje in de game vol. Dat maakt het wel een stuk leuker IMO.
Weet je hoe dat komt? Waarschijnlijk omdat er minder visuele of speelbare content aanwezig was om over te oordelen. Als ze alles wat betreft menu's enzo van Mass Effect 2 hadden laten zien, plus keuzes maken, dan had deze game het denk ik niet gewonnen. Wel netjes, dat betekent alleen maar dat ie bijna af is. Of zoals de term luid: Bijna Gold en dus klaar voor productie.
Nog 371 ''remaining work items''. Anyway, sinds we bijna de laatste maand van wachten in gaan, moeten we maar es een BL-release-dag-co-op-party-iets maken. Ik ben zowieso beschikbaar op de release ( en als ik het mag zeggen..Terminator ook, want ik ga samen met hem knallen. Dus ja, dan halen we dit eventjes uit DulleNL's post om het wat recenter te maken: Voeg hier je gamertag toe Zeg gelijk ook maar als je bijvoorbeeld een party wilt hebben met persoon X, en vanaf wanneer..blablabla? -.-
heb ;m besteld bij gamehubs, dus krijg 'm toch nooit in de buurt van release... wanneer is release eigenlijk? .
Dat weet ik, maar niet iedereen kijkt bij de startpost. Althans ik niet. Ik ga meestal naar de laatste pagina, en zo kunnen mensen het zien die niet bij de startpost kijken. En je kan het ook zien als een...herinnering dat het er is, ofzo? @ Spinne, release voor ons is op de 23ste van Okt.
Helaas ben ik wel even bezet met Halo ODST en wil ik in het geval van een RPG eerst even zelf uitzoeken hoe alles werkt. Dat heeft helaas tijd nodig.
Volgens mij is dat stiekem een reactie op mijn post, aangezien je niet quote, en ehh.. oops sry :$, en bedankt ^^. thanks! en Dulle zat 'mij' weg te winken met wijsheid, zoals ik nu bij jou doe .
Het is een klassieker hier op XBW om DulleNL op wat voor manier dan ook af te troeven. Betere topics, snellere reacties, wijsheid ook etc. Raar verhaal, maar hij is gewoon populair zullen we maar zeggen. Ik geef het niet graag toe, maar eerlijk is eerlijk.
Zo zo, Dulle heeft status. Ik heb 'm wel is afgetroeft misschien met informatie over BL? Achja, ik moet ook wel toegeven dat ik vaak benieuwd ben naar zijn posts omdat hij veel informatie geeft ( weet, etc... ). Dus ja...Vote for Dulle? Sorry voor de off-topic.
Ik heb m waarschijnlijk pas een week later aangezien ik hem verwacht voor mijn verjaardag te krijgen. Maar misschien als ik mn ouders lief aankijk...
de Gamehubs bestellers krijgen hem waarschijnlijk ook pas een week later dus kwa levelen zul je njog niet heel ver achter liggen.
Tenzij mensen veel gaan spijbelen ( ik niet ), dan loop je wel beetje ( erg ) achter. Of je loopt achter als mensen het gaan halen op de release en dan vakantie hebben...-kuch-
valt jou niet te verwijten, ik ben gewoon een wazig persoon. Maar... ik bedoelde alleen te zeggen dat Dulle al met licht sarcasme aangaf dat het vanzelfsprekend was dat ik de release date in 'zijn' startpost kon vonden, wat uiteraard ook zo is... en toen wilde ik nog enigsinds wat eigen eer bewaren door te doen alsof 't net zo vanzelfsprekend was dat Dulle reageerde op mijn vraag/post, en niet op de jouwe met de tabel, ondanks dat je je aangesproken voelde. als je er nu nog minder van snapt, kan ik dat ook begrijpen, forget it ^^.