Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat 90% van zijn hersencapaciteit bezig was om de vragen van de interviewer zo goed mogelijk te beantwoorden, en om te na te gaan of hij alles heeft gezegd wat in elk interview gezegd moet worden.

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.152
    Ze vallen ook wel aardig in herhaling al ben ik wel blij dat ze die "jongen met Lamborghini-poster" achterwege laten;)
    We kennen al veel features en ben ook blij dat ze veel vertellen over de uitwerking maar een clean rondje mag toch ook weleens gezien worden? Evenals een schakelanimatie. Roll over en schade ziet er niet echt super realistisch uit maar met 400 auto's is dat ook erg veel werk. Bij Forza werkt de schade toch wel goed door in de handling dus daar draait het ook niet om.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Denk het ook, je moet mij eens zien als iemand tegen me begint te praten terwijl ik geconcentreerd bezig ben met racen :D. Niet zo overdreven als hier, maarjah ook niet meer 'perfect' (voor mij persoonlijk perfect :9)

4. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Als iemand tegen mij zit te praten terwijl ik lekker probeer te racen dan mompel ik meestal maar iets willekeurigs terug, zodat ze denken dat ik luister \o/

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    I catch your drift, heb ik ook meestal. Maar als je de baan een beetje kent en het gesprek echt aangaat, kun je nog wel gewoon normaal schakelen e.d.
    Doe ik ook vaker op XBL :+

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik heb of de persoon die tegen me praat niet in de gaten, of zoals ik al zei ik heb het spel niet goed in de gaten :9

7. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Nou op xboxlive praten terwijl ik aan het racen ben vind ik makkelijker, je hebt dan zo'n headset op, hoeft je hoofd niet te draaien enzo. Ik had het er eigenlijk over als hier vrienden zitten ofzo, dan is het moeilijk opletten vind ik :+

8. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Lekker sociaal leven heb jij als je gaat gamen terwijl je vrienden bij je thuis zitten. 8) Maar goed ik herken het ook wel: Ma: 'Chris ruim je de vaatwasser in?' Ik (terwijl ik druk aan het racen ben): 'Ja, ik ga zo mijn kamer opruimen!' :+

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar nu wel:9
    Je ziet z'n rechterhand hier richting versnellingspook gaan...
    ...Maar of je het ook vanuit cockpit view ziet gebeuren in de uiteindelijke versie is nog onduidelijk.

10. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij toch wel. Zijn het niet toevallig allemaal filmpjes die jullie gezien hebben met autos die flippers op het stuur hebben ;-) ?
    Ik weet niet welke auto's er al voorbij gekomen zijn...maar dat lijkt mij wel een logische verklaring voor de missende schakel-animatie...

11. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ja toevallig doe ik meer aan local gamen dan xboxlive, want me vrienden zijn ook best wel gamers ;)
    En ze blijven het geweldig vinden om te zien hoe ik drift :+ Dus zo bedoelde ik het :9

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Che:
    Niet het einde van de wereld, ook wel een beetje logisch, maar wel jammer natuurlijk.

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De schakel animaties waren anno 2009 wel op zijn plaats geweet.

Maar dat mag de pret niet drukken.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toch een beetje enthousiasme gekweekt voor deze game. Ziet er allemaal zeer gelikt uit. Ik vroeg me alleen af wat nou het voordeel is van Manual vs Auto of is het alleen om je proheid te showen? (ik ga wel rijden op manual overigens :+).

Zal alleen niet meteen komen. Geen money :mad:

15. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.152
    Ik heb liever geen schakelanimaties dan beroerde schakelanimaties. Dat irriteert alleen maar. Ik kijk nu echt enorm uit om met die veyron te kunnen rijden sinds ik dat filmpje heb gezien. Eigenlijk best wel stom dat je uit kunt kijken naar een specifiek model maar ik ben echt benieuwd hoe hij zal voelen tijdens het rijden met al dat gewicht en pk's. Heb hem al een dikke maand in de preorder staan evenals Operation Flashpoint. Dus oktober wordt een goede maand.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    oke sta er wel een beetje van te kijken eigenlijk

Maar het is inderdaad niet het einde van de wereld , maar had het eigenlijk wel verwacht in deze game.

Ik snap het ook wel ,om dat ook allemaal ook echt perfect te krijgen ben je nog wel een jaartje bezig , want als ze het erin stoppen dan willen ze ook geen half werk leveren dus ik begrijp het ook wel.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die zijn inderdaad ook niet zo belangrijk. Heb ook liever een paar extra auto's of iets meer mogelijkheden dan een bijna onwaardige animatie. Dat laat ik liever aan andere game genres over, animaties. ;)

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Op manual kun je shortshiften, eerder opschakelen dan normaal, wanneer je dat nodig vindt, en vaak kun je door manual wat eerder terug te schakelen bij het afremmen voor een bocht meer op de motor remmen, de auto dus ook harder vertragen dan dat de auto-bak doet. Daarnaast kijkt de auto-bak niet vooruit. Hij schakelt misschien net 3 meter voor je rempunt nog eens een versnelling op, terwijl je dat in manual waarschijnlijk niet zo doen.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het ontbreken van de schakel animatie vind ik niet zo erg, Ook al rijd ik tegenwoordig bijna alleen nog maar met cockpit view.

Waar ik mij wel zorgen over maak is Automatic spoilers, Zoals de Veyron er een heeft.
    En de luchthappers van de Lamborghini Murcielago.

Zijn die wel realistisch geanimeerd of blijven die gewoon in hun parkeer stand?
    Ik heb er in de filmpjes nog niets van gezien.

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die animaties komen er helemaal niet in, dat was al bekend :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina