[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uh, nee. Je hebt wel een minimum skill level nodig om in bepaalde gebieden te vissen, waar jij aan denkt (denk ik) is dat er niet zoiets is bij fishing als een grijze skillup :9 Je kan waar dan ook tot max skill levellen, het is niet dat je telkens het gebied qua level moet bijhouden. Maar om in Northrend te fishen heb je wel degelijk iets van 350 fishing nodig.

EDIT: Disregard that, I suck cocks. Ik ben nog old skool. Dit is kennelijk removed in patch 3.1 >_>

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan zeker wel overal levellen nu met Fishing :) Je vangt alleen wel een hele berg trash voordat je daadwerkelijk skill krijgt in Northrend. Of dit ook zo is in Azeroth durf ik niet te zeggen want ik ben gelijk begonnen in N'rend voor de Turtle :)

/Edit: Sorry, las je edit niet :+

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je moet kijken naar de toegevoegde waarde in je rol als raider of PvPer.
    Zo geeft elke profession een buff voor je character, en je moet zelf maar bepalen of het nuttig is.

Zo geeft Skinning 32 crit rating (meen ik), wat precies overeenkwam met de winst van JC. De bracer enchant van 130 AP is gelijk aan de Enchanting bonus.

Geld verdienen kun je nog altijd met dailies. Als je dan toch goedkoop uit wil zijn is JC/Alchemy volgens mij de beste keus. Gratis epic gem elke dag is toch vrij nuttig aangezien die dingen nu vrij duur zijn.

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jc / alchemy is zeker goeie combo. ik heb zelf jc 455, en me broertje alchemy. samen met zijn Gem transmute verdienen we bakken met geld :)

+ nog een alt met 450 mining gaat het helemaal lekker.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer die WoW niet opkomen?

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Jep, login servers zijn dood :)

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Raar. Ik kan gewoon inloggen zonder problemen, terwijl er een heleboel mensen zijn bij mij op de Realm die er last van hebben :confused:

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan moet je ze wel weten te vinden. Ik moet denk ik eerst verder met Stormwind Argent Dawn voor ik verder kan met de gnomes.

Ik wil zo graag die hoppende sprinkhaan als mount. :'-(

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Farm dan gewoon 60 PVP marks en haal die mount bij de Vendor :+ Zwarte is imo nog de mooiste ook :)

Op me hunter begonnen met 2v2 nu. Na een dag op 500 rating. Niet echt spectaculair maar we moeten beide onze class nog een beetje leren spelen :)

10. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    nog anderen die niet op de account management komen?

Er staat , this service is not available als ik probeer in te loggen...

Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit zegt mij alleen niet zoveel. Ken nog lang niet alle termen van het spel. Snap dat PvP wel, player versus player, maar heb geen zin om te raiden. Ben meer een quest speler. ;)

Ik kan trouwens wel spelen nu, jullie moeten even geduld hebben. Dit heeft bijna altijd met het wekelijkse onderhoud te maken. ;)

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Same, speel rogue/ele shaman. Zitten nu op 1500 rating, doorstomen naar ~1800 moet lukken, daarna wordt het nogal moeilijk vanwege lack of pvp gear. 8)

13. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na anderhalf jaar weer begonnen te spelen. Kan iemand mij zeggen wat de snelste /goedkoopste manier is om een flying mount te krijgen? Die moet ik ECHT hebben :p

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Auth... fail.
    Modderfuck.

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Begin je met een nieuwe character? Anders zou ik herbalism/mining en skinning als professions nemen, bij quest rewards, indien er geen item is dat beter is dan dat je hebt het duurste item nemen en verkopen., en geen tradeskills als engineering of alchemy trainen (nee ook niet van je eigen herbs/ores). Ik heb op deze manier op level 77 epic flyer en dual spec, zonder skinning zelfs. Normal flyer kan je dan als het goed is ook gewoon op level 60 kopen.

Trouwens, heeft iemand anders ook problemen met het inloggen? Bij mij blijft hij steken bij Authenticating.

16. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem hier :)

//Weekly Maintenance, 09/09
    Due to technical issues the login servers are
    currently not operating at full capacity. The issues
    are being addressed and will be resolved as soon
    as possible.

Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  17. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raiden kan ook pas op level 60, 70 of 80 (en 70 en 60 word alleen nog maar voor de lol gedaan eigenlijk).

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunter is echt de slechst Arena class. In 2 vs 2 is hij ook nog eens de het slechte van de arena mogelijkheden.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En mijn guild is zo klein of de mensen zijn veel te pro dat ik het nog niet aandurf. Het lijkt me wel eens vet Naxxramas te verkennen of Ulduar.

/roll niet vergeten natuurlijk. :9

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    KEK! Eindelijk [Swift Zulian Tiger] \o/

Feats of Strengt op 09/09/09 :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina