Ik heb medelijden met de koe van deze franchise want de koe is al lang geleden uit gemolken en nog steeds zijn ze aan die uiers aan het trekken. en ze blijven maar trekken. volgens mij is hij zijn halve uier al kwijt en zie je overal bloed liggen omdat ze er gewoon af getrokken worden. R.I.P. Star wars koe, hopelijk melken ze je af en toe nog voor echt goed kwaliteit en niet omdat ze dorst hebben.
Ja, beetje treurig. Star Wars is mijn favoriete franchise (ik lees er zelfs boeken van ), dus vind het wel eeuwig zonde dat er niet meer spellen als Knights of The Old Republic, Galaxies of Force Unleashed komen.
ermm, er komt toch een KOTOR MMO van Bioware? wat wil je als star wars fan nog meer? Dit soort pulp is er altijd geweest maar dat wil niet zeggen dat er geen goede dingen met de licentie gedaan worden. Het wil alleen zeggen dat er ook slechte dingen mee gedaan worden
Een KOTOR op de 360 misschien? KOTOR op de oude Xbox was té geweldig. Ik heb die nog ergens liggen volgens mij .
Alleen worden er meer slechte dingen dan goede dingen gedaan! Daarbij vind ik MMO 3x niks. Heb daar echt geen lol in. Ik ga de The Old Republic MMO nog wel een kans geven, het is dan ook een Star Wars game. Ik zie liever een single-player game voor mezelluf.
Die demo beloofde iig heel weinig goeds, vond het wel heel erg weinig aan.. En de oude Jedi Knight's dan! Jedi Outcast was werkelijk briljant. Waarom daar geen vervolg op
Jedi Knight games zijn stoer man. Je kan FPS'en, je kan vechten, je kan de Force gebruiken. Wat wil je nog meer?
goed werkende besturing, geen glitches, goede graphics , een leuk verhaal, een goed werkende camera,... etc etc etc : begrijp me niet verkeerd, Dark Forces en Jedi Outcast waren geweldig maar die laatste was echt om te janken.. die kon totaal niet mee met de concurrentie van die tijd
Haha, dat laatste is wat anders, maar als Star Wars fan heb ik er ook toen ik Halo 2 op m'n Xbox speelde nog veel lol mee gehad.
Ja, waarom niet? Spel is wel verouderd, dat is Knights of the Old Republic ook, maar die draaide vorige maand ook nog overuren in mijn Xbox 360. Alleen jammer van die vreemde haperingen.
Tegen beter weten in heb ik de game net bij Game Mania opgehaald. Had een kortingsbon waardoor de game nog €15 was dus kan me er geen buil aan vallen Ik ga straks even kijken hoe de game is