Ik wil de turtle beach x3 bestellen, liefst in uit nederland weet iemand een site want ik kan zelf namelijk niks vinden
Turtle beach levert officieel niet in Nederland alleen in Amerika dacht ik. Je kunt proberen via ebay oid. maar echt een officiƫle leverancier vindt je niet in Nederland.
Thnx, zit er veel kwaliteitsverschil tussen? Voor het geld hoef ik het niet te laten, maar als ik honderd euro kan besparen dan doe ik dat natuurlijk graag. Grt j
Ik ben zelf een fan van Tritton en die vind ik erg goed maar sharkoon is het moederbedrijf van tritton en de producten zijn meestal ongeveer hetzelfde. in dit model zit er daarintegen wel verschil maar ik ken zo gauw niemand die al met de nieuwe sharkoons heeft gewerkt. Dus over de sharkoon kan ik geen positieve/negatieve dingen zeggen. Ik zal wel de positieve/negatieve dingen zeggen over de tritton. + hij heeft 4 speakers per oor plus apparte speakers voor voice communication. + Staat in principe vanaf het begin al goed af gesteld. + In-line control over je front/center/rear/subwoofer en voice. - Headset kan niet uit dus moet je de stekker eruit trekken en het hele -systeem heeft 2 stekkerblokken. 1 voor het headset dus en 1 voor de dolby digital surround box. - de kabel die naar je controller loopt voor voice communication kan nogal erg storen/ weg vallen als je er teveel mee beweegt. als je iets over de sharkoon moet weten raad ik je aan om je vriend google te gebruiken succes en laat maar weten wat het wordt!
ik heb een aantal forum's nagepluisd en heb vanmorgen de sharkoon besteld, valt het tegen dan verkoop ik hem en koop ik die andere. ik hoop dat hij nog voor het weekend binnen is. Natuurlijk plaats ik na een aantal dagen hoe het bevallen is, Grt j
Wat is nou het verschil tussen deze sharkoon: http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=442 en die ene die bij redcoon.nl staat?
nou deze staat ook op die van redcoon.nl! Het enigste verschil (wat je ook in prijs ziet dus!) is dat de ene (de goedkopere) geen dolby digital box heeft en dus alleen een headset is (en je hebt een dolby digital box nodig om te gamen op bijv. de xbox) en de duurdere versie heeft die er wel bij. dat is het verschil.
Gisteren binnen gekregen, en maar even ermee gespeeld. -Op het eerste gezicht is alles lekker robuust uitgevoerd, fatsoenlijke kabeldikte en goede aansluitingen. (zitten goed vast) -Hij zit fijn op je hoofd en bijna geen druk op je oren, maar hij sluit wel goed af. -Spreken met "teamgenoten" gaat uitstekend. (instelbaar) -Geluid valt goed te regelen, (front, center, rear, sub) -Ook nog geen gekraak of iets dergelijks tijdens gebruik. -Ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee, ik zal over een week nog eens een overzicht plaatsen. Grt j
Denk dat ik morgen maar de sharkoon headset ga bestellen. Maar nu staat ie niet meer op redcoon, heeft iemand een andere betrouwbaar linkje?
Doe er voorzichtig mee. Heb veel gehoord over draadbreuken, meestal kwam dat wel doordat diegene ergens achter bleef hangen.
Bij de mijne viel na een paar weken de mic eraf, rubbertje was gescheurd. Ik heb toen gratis een nieuwe opgestuurd gekregen van de fabrikant maar die was ook vrij snel beschadigd. Ding ligt hier nu al een jaar ofzo stof te verzamelen.
Ik heb even een vraagje: Ik heb dus me sharkoon via USB aangesloten op me laptop, maar via USB heb je toch geen 5.1 geluid?
Dacht ik al. Hoe zou ik dan 5.1 geluid kunnen krijgen op me laptop (Heeft geen optical in/out, en ook geen HDMI) ?
Bij mij was er iets bij de mic afgebroken zat tie helemaal los erin, kreeg eerst nieuwe mic bleef die vasthaken moest ik me hele sharkoon opsturen.. na 7 weken een nieuwe terug gekregen.
Helaas niet nee zoals orange al zei. Enigste mogelijkheid misschien externe geluidskaart voor je laptop?