Normaal, enigste echte kut stuk van de hele game tot nu toe. Maar ik ga die tactiek die ik hier boven heb geplaatst straks maar eens proberen.
De gehele game had ik al een lichte deja-vu (Spidey: WoS) door de infected enzo, maar op het moment dat die baas kwam al helemaal. Als ie ietsje groter was geweest, zou het helemaal compleet zijn.
hoe de fuck haal je die missie met die bloodtok injector ik krijg die reuzenhunters maar niet kapot...die 2 grote komen telkens voor een halve minuut achter me aan en dan gaan ze die injector weer mollen..wat een kkmissie
ik doe op normal er is zo'n witte machine die zooi in de grond spuit op een kruising in de stad, dan komen er eerst normale Hunters die proberen dat ding te mollen, en als ze dood gaan komt er weer een stel nieuwe, waaronder die grotere hunters en 2 van die dingen die auto's en brokstukken gooien op dat stukje kom ik dus niet verder
Gewoon rond rennen, auto's gooien, wat combo's gebruiken.. he was voor mij ook trial & error, maar na een tijdje lukt het wel. Als je health nodig hebt snel wat infected opeten.
Wat een gezeik over dat de graphics niks zijn trouwens, ik vind het allemaal heel erg mee vallen. Heerlijke framerate trouwens Al ben je wel heel erg sterk... Net een grote speeltuin
ik ben nu redelijk aan het einde denk ik Spoiler Net Dana gered en naar die dokter gebracht Maar het spel wordt echt eentonig en puur chaos. De fun is er af voor mij. Het gaat niet om skill maar om continue rennen, springen en mensen opeten. Het wordt gewoon frustrerend
Precies wat ik ook vond van het einde van de game, je bent hele tijd bezig weg te rennen en te springen, je word geraakt door van alles en nog wat en 9 van de 10 keer weet je niet waar het vandaan komt. Pure chaos op het einde
Iemand hier in de buurt wilt zijn Prototype tegen mijn Dirt 2 ruilen, aangezien ik Dirt 2 niet voor een mooi prijsje verkocht lijk te krijgen, en Proto nog niet heb...lijkt me het best een goeie deal. Hoe tof is de game nou echt? Ik bedoel dan vooral de missies, blijven ze cool? Vooral de mensen die de game uit hebben gespeeld kunnen mij dat wel vertellen
Ik vond het een cool spel, missies zijn wel herhalend, maar het is oo zoo vet om gewoon rond te rennen,gliden,springen, en mensen te consumen, of iemand in stukjes te hakken... Bij mij is het wel, als ie is uitgespeeld blijft hij ook in de kast