Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind de game ook erg gaaf, rijdt echt veel lekkerder dan het eerste deel. Maar effe een ding, ligt het aan mij of gaan die achievements nog al snel. Ik wil toch niet binnen een paar dagen klaar zijn met de game.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ga vanavond of een dezer dagen de demo maar eens uitproberen. Lijkt me een erg leuke game, maar hoop niet dat die te arcade / spektakel gericht is. Dirt 1 was al wat meer arcade, zo ook Grid.

    Zit cross-over er eigenlijk in, dat de een op linker baan begint, de ander op rechter (of binnen en buiten) en dat je na een lap op de andere komt? Dat kon ik laatst in een artikel niet terug vinden.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maare, achievements zijn zoiezo toch niet het doel van een spel? Gewoon een extra?
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    nee tuurlijk niet, maar het viel me gewoon op. Zit net een paar uurtjes te spelen en elke keer weer een pliep in beeld met een achievement. Heb zojuist me eerste Xgames Europe ding gewonnen:thumbs:. Zit op level 12 inmiddels
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ga hem vrijdagmiddag lekker halen en dan lekker het weekend spelen:)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind 'm echt heerlijk spelen. Het hele X-Games spektakel er om heen vind ik echt super. Ook het geouwehoer van de rijders tijdens de race is leuk gedaan.

    Ben Level 21 en heb al aardig wat vrienden. Ken Block en Dave Mirra vinden me al een Legend. :cool:
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne is onderweg via shopto.net :)
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Helaas cross-over zit er niet in, maar wel erg leuke stadium races. Cross over was bij Ralli-sport challenge op xbox-1 ERG vet. Zeker multiplayer.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1


    http://www.gamer.nl/doc/53846/Colin-McRae-Dirt-2



     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    tot level 31 gespeeld in een middag.


    Vind er toch te weinig variatie inzit. Dan reis je de hele wereld over om per land 2 stages te doen...
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Voor dat geld heb ik er 2 :lol:
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gisteravond ook een tijdje gespeeld en ik ben tot de conclusie gekomen dat...ik deel 1 leuker vond.

    Het hele rallygebeuren zit goed inelkaar (baja etc) maar die rallycross bijvoorbeeld is echt om te huilen , het ziet eruit alsof ik nfs carbon aan het spelen ben.

    Bij dirt 1 zag alles er realistisch uit kwa banen maar in dirt 2 hebben ze het echt verneukt met sommige banen.
    De kleuren lijken dan ook gewoon niet mooi/realistisch.
    Terwijl de baja en rally die in het landschap zijn er gewoon erg mooi uit zien.

    Ook heb ik het gevoel dat sommige auto's bijna niet remmem en soms erg snel spinnen , maar dat is gewenning.

    Wat ook jammer is is dat je niet meer na een race de leaderboards kan zien. Ik vond het in deel1 altijd leuk om te zien hoe ik deed ten opzichte van mijn friends.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Even een korte mededeling voor de gene die Dirt 2 bij de Free Record Shop hebben besteld. Ze hebben problemen met de leverancier en dat betekend dat hij pas volgende week leverbaar zal zijn. =(

    Ik bestel weer wat bij de FRS :+
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zit er eigenlijk een soort destruction baan in voor multiplayer net als in Grid. gewoon een achtbaan (met kruising? oid)

    Wie blijft het langst over :+
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gezien..
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zit er echt over na te denken om hem te kopen, maar ik heb al zo veel games op het moment.. De demo was echt top, blies mij echt weg. _O_
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De full game is ook echt top. Zeer verslavend!
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik kom ook tijd tekort, zóveel goede games!
    Ik heb zelfs games liggen die ik nog geen kwartier heb gespeeld haha! Kom er niet aan toe.
     
  19. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff had gehoopt dat ik hem net nog in de laatste week van de vakantie kon spelen, moet volgende week weer naar school.

    Had ik net zo goed ff naar de winkel kunnen gaan :mad:

    Eerste en laatste keer dat ik wat bij de FRS bestel... :x
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem toch cancelen en dan ergens halen?

    Of heb je het bedrag al aanbetaald?
     

Deel Deze Pagina