[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    State of Play,

Ik had er nog niks over gelezen of gehoord dus was aangenaam verrast. Russel speelt weer goed en het verhaal boeide me wel. Plotwending was wel te verwachten, maar verder was er niks mis mee.

8/10

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :emo:

3. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0

Na Saw 1 is het echt bergafwaarts gegaan, vond 5 gewoon ronduit k-u-t.
    Het concept is ondertussen zo uitgemolken dat er stofwolkjes uit de uiers komen.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij mag hem niet goed vinden hoor. Maar hij heeft het over dingen die gewoon kei-goed aangeschreven staan. Best vreemd ;)

.... juist. Wel verticaal snijden dan hé? :): K'vind je maar een bitter persoontje.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Schitterend dat je m'n persoonlijkheid helemaal hebt ingevuld (emo, buitenbeentje, rare filmsmaak, bitter persoontje) omdat ik een film afkraak die de menigte (en jij?) blijkbaar fantastisch vindt :lol:

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Rustig maar weer Rampage.. Je begint weer een beetje opgefokt te reageren lately. Let er even op aub :)

Meningen kunnen verschillen.. ;)

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh, dat zeker. Vond het gewoon raar dat als het gross van de mensen zegt dat het prima is hij altijd ( en niet alleen over films ) een andere mening heeft. Maargoed, lekker belangrijk.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij is jouw geheugen nogal selectief.

Er zijn trouwens genoeg meningen die ik gelezen heb die het met me eens zijn, om zelfs dat ene achterlijke argument van je maar even te tackelen.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    http://www.rottentomatoes.com/m/district_9/

Fresh : 202
    Rotten : 23

Hmmm, ja. Selectief geheugen. Succes met het vinden van de rest. :):

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb 't over selectief geheugen wat betreft mijn reacties, knuppel :):

Jij mag dan de indruk hebben dat ik een emo ben. Ik krijg sterk de indruk dat jij niet al te snugger bent en een nogal mainstream figuur bent die moeite heeft met verder kijken dan z'n neus lang is.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Rampage, wat jij of andere van die film vinden maakt geen bal uit. Als *NERAZZURRI* hem slecht vind dan is het zo en dat is dus geen reden om hem emo of een zuur persoon te noemen.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gast, als je nu eens zelf wat meer op je eigen forum surft heb je misschien in de gaten dat NERAZZURRI misschien altijd een afwijkende mening heeft en deze graag verwoord met schelden of mensen als IQ-loze mongolen afbeeld omdat hij niet "snapt" wat andere in zo'n film zien. Het maakt mij niet uit, het valt gewoon op. Klaar.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat NERRAZZURRi vaak een andere smaak heeft valt niet te betwisten maar heb hem om die reden nog nooit echt andere mensen zien uitschelden (op het "kijk verder dan je neus lang is"argument na)

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jochie, het enige dat ik op dit forum bespreek zijn films en voetbal. Qua films heb ik geen mainstreamsmaak, en qua voetbal ben ik zwaar kritisch. En er zijn ZAT voorbeelden van films die 'iedereen' goed vindt en die ik ook buitengewoon kon waarderen. Vandaar dat ik zei dat je een selectief geheugen hebt. En je generaliseert ook.

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Als er nu na herhaaldelijk waarschuwen nog op doorgegaan wordt volgen er sancties.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie niet eens één waarschuwing :confused:

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Maar geef hem dan ook geen voer svp.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Alrighty then ^

Gisteren trouwens nog Pink Floyd The Wall gezien.

Ben geen groot fan van hun muziek maar m'n broertje drong er op aan om de film eens te zien. Zeer psychedelisch geheel en vanuit een zéér pessimistisch wereldbeeld geschoten. De animatiestukken zijn erg gaaf vormgegeven, voor de rest een stukje autobiografie waar je niet al te vrolijk van wordt. Waarschijnlijk vooral voor de fans interessant.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Damn die film is zeker weten niet echt vrolijkmakend nee, maar wel heel mooi. Maar absoluut
    geen film om te kijken als je je echt down voelt. Net zoiets als Requiem for a dream, niet kijken
    als je je echt fucked up voelt, pfffff.

Anyway, de laatste tijd kijk ik nog maar weinig naar films, terwijl ik een tijdje geleden bijna dagelijks
    een of twee keek. Ik heb ongetwijfeld heel wat gemist. Dus wat zijn van dit jaar hele goeie films om te checken?

Actie
    Thriller
    Drama
    Horror

Het mag allemaal.....ik mocht graag films zien die over de realiteit gingen (Hotel rwanda bijvoorbeeld)
    films die je aan het denken zetten (American History X) ,etc. Echt goeie films in mijn boekje....laat maar horen.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    District 9 schijnt een uitstekende film te zijn ;)

Ik ben verder niet echt op de hoogte van nieuwe films dus kan je niet echt helpen, maar Inglourious Basterds die momenteel in de bios draait wordt ook enorm goed ontvangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina