FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

1. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zo een potje? ff voordat nl elftal begint ;)

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil na de wedstrijd wel. Hopelijk kan mijn internet het deze keer wel zonder lag verwerken. :)

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil je mij vast ook nog wel even verslaan? :)

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vannacht nog een potje tegen Lers gedaan. Ging zoals gewoonlijk weer gelijk op, en het kon alle kanten op. Uiteindelijk scoor ik in de verlenging de 0-1, en daar bleef 't ook bij. Hij had het ook zomaar kunnen winnen. Potjes zijn altijd spannend, onderlinge resultaten zijn nooit meer dan 2 doelpunten verschil.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren tegen Ralluf gespeeld 2-1 gewonnen met Inter tegen Barcelona. In de tweede helft was je een stuk gevaarlijker en raakte je twee keer de paal, ik ook een keer maar had het al lang moeten afmaken toen het 2-0 stond. ;)

Jij nog uit frustraties mijn spelers neer tackelen als ik wou counteren. :+

7. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was weer spannend ja :) Gaat echt altijd gelijk op tussen ons, al vanaf een paar maanden geleden dat we speelden, toen stonden we in de rankings ook wat hoger ;).
    Laatste potjes heb ik wel echt allemaal verloren van Ralluf, hopen dat daar met Fifa 10 verander inkomt :9

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, 1ste helft was voor jou, 2de helft was voor mij. Jij counterde de 2de helft alleen maar. En aangezien ik 1 op 1 speelde was dat echt heel effectief. Maar zoals je al zei, je had het al eerder kunnen afmaken inderdaad! Volgende potje is weer voor mij. :cool:

Ja inderdaad. Toen stonden we allebei rond de 800/900. Maar ik speel 't allang niet meer voor de rankings. Met fifa 10 weer een frisse start maken, en hopen dat onze potjes zo spannend blijven!:)

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Probeer maar vanavond revanche te nemen, als je zin hebt. ;)
    Rond een uurtje of 23.30 ofzo.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja is goed. Ben rond 20:00 klaar met werken. Dus heb de hele avond wel tijd!

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik wil ook een frisse start met Fifa 2010, ene kant vind ik het wel jammer omdat ik echt goede stats heb op Fifa 2009, maar het slaat echt nergens op. Ik heb 6300 punten en ik sta maar 300e. Als ik kijk naar de bovenste mensen hebben ze 13000 punten, dat is gewoon onmogelijk, zelfs als ik mensen van level 25+ versla krijg ik net aan 10 punten. Al die boosters hebben de leaderbord verziekt voor diegene die echt in de top 100 horen.

En ja dat zeg ik van mezelf, hoe arrogant het ook mag klinken 8)

12. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, met het oog op fifa 10.
    Wil gauw nog wat fifa 09 online achievements halen namelijk de volgende:
    Real word winner - Win 5 interactive Leage matches 20 G
    1st time out - Win 1 interactive leage match 10 G
    The Poon Sang - Win with 11 created players over xbox live 20 G
    The Ventola Ice - Win a Fifa 09 club match with your cub 20 G

Uiteraard wil ik de ander die mij helpt ook helpen voor de achievements indien hij deze nog niet heeft. (P.S. als iemand mij wil helpen boosten + het geven van de adidas league code op de handleiding, mijne is al gebruikt, dan geef ik u een code voor een gratis eredivisie live wedstrijd.) op het eind natuurlijk :) Ik hoor het wel.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Kan niet meer gehaald worden omdat die mode is afgesloten.

DIe club match moet ik ook nog, maar geen idee hoe je met een club speelt.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan die Online League achievement nog wel? Want ik kan nergens leagues joinen ofzo. :mad:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja kan wel, gisteren nog met Modder gedaan. Hij heeft een league gemaakt, misschien wilt hij je helpen. ;)
    Interactive Online League kan niet meer, Online League wel.

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die zou ik ook nog willen halen, online league

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Fifa'en, moet even mijn frustratie kwijt. :)

Edit: Ahh, frustratie kwijt. Ranked match Ajax - West Ham. 4 - 2 gewonnen, hattrick voor Gabri, had hem per ongeluk in de spits staan.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Serieus, net gespeeld 1-0 verloren die gast heeft de hele wedstrijd lang zitten rond spelen in de verdediging. Dit is de eerste keer dat ooit iemand dat bij mij heeft gedaan, en ik zat me echt op te vreten. Ik ren de hele tijd doelloos achter de bal aan zonder eigenlijk een kans te hebben, maar als ik niets doe weet ik zeker dat ik hem niet krijg. Wat voor noobs zitten er eigenlijk ook op dit spel, ongelofelijk.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Is wel vaker. Doe je helaas niks aan.

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Was voor mij pas de 1e keer, dat valt dan nog wel mee. En dan nog een bericht sturen onder de game van: 'yer suck', nou echt als je me bloed onder de nagels vandaan wilt halen moet je dat soort capriolen doen. God oh god wat kan ik me soms opwinden over zoiets onbenulligs 8)

Deel Deze Pagina