[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt me dat die namen rechtsonder er niet bij staan voor spek en bonen.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Haha hele toffe montage, erg om moeten lachen. Heb zelf ook nog wel een paar mooie filmpjes die ertussen hadden gepast. Mooiste was nog een potje op Sandtrap waarop eens een double betray was, keek ik linksonder was ik het en werd ik geboot.

    Wat bleek nou. Op een gegeven moment zat ik in een Wraith en kwam er een vijand op me af, hij gooit een mijn, maar ik kill hem en die mijn vliegt weg. Blijkbaar doordat ik de mijn als laatst heb geraakt voordat hij de grond raakte kwam hij op mijn naam. Die mijn vliegt echt helemaal naar de andere kant van de map en blijft daar 3 minuten liggen ofzo tot er uiteindelijk een warthog over heen rijdt :lol:
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van je filmpje krijg ik weer zin in Halo :+. Nog even wachten op ODST, heb ik ook gelijk alle mappacks. :)
     
  4. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier nog even wat filmpjes over de nieuwe maps

    Longshore


    Citadel


    Herectic
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice, eerst maps zelf maar even spelen. Citadel lijkt mij tot nu toe het minste
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die lijkt mij het beste! :9
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    En natuurlijk is dat filmpje verwijdert :mad:!

    hier is een nieuw filmpje:
    [yt]1Fhmi3uP4qk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  8. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    doet me denken aan de campaign level: the covenant maar dan alle towers gemixt en geen terminals en lift naar boven.
     
  9. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey zijn er meer mensen op dit moment waarbij matchmaking echt onwijs traag is. Ik moet eerst 5 min wachten voordat ik uberhaupt een spel variant kan uitkiezen.
     
  10. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een vraag over de mappacks. Je hebt de Legendary Map Pack (800 MSP) en de Mythic Map Pack (600 MSP). Met de Mythic Map Pack kan je 500 Gamerscore behalen en met de Legendary Map Pack 250.

    Dus ben van plan om de Mythic Map Pack te downloaden maar kan ik dan wel gewoon online ranked match spelen. Niet dat ik een melding krijg dat ik eerst de Legendary Map Pack nodig heb om Team Deatmatch bijv te kunnen spelen.

    Een antwoord op mijn vraag zou welkom zijn :).
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo ODST kopen, zitten alle maps (inc de drie nieuwe straks) bij, plus wat extra'tjes zoals complete storyline en het nieuwe firefight.

    Welke mappacks je in bezit hebt bepaald welke matchmakingtypes je kan spelen tegenwoordig, dus tikkeltje meer uitgeven voor heel veel meer
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus de Mythic maps gekocht toen ze net uitkwamen. Kan ik dan straks gratis die 3 nieuwe maps downloaden?
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kent iemand nog een leuke map en bijbehorende gametype voor custom games? Zoals dat Sumogebeuren van Rigest bijvoorbeeld.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Moet je zoeken op www.forgehub.com, daar staan allemaal zelf gemaakte maps en zijn ze ook logisch ingedeeld in categorieën (mijne staat bijv. in het mini-game gedeelte en daar zitten heel veel leuke maps tussen).
     
  15. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niemand mijn vraag beantwoorden?
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Koop gewoon ODST, heb je alle maps + nieuwe singleplayer + firefight.
     
  17. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt de legendary mappack ook gewoon nodig bij zo goed als elke playlist dus gewoon odst kopen
     
  18. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik Halo 3 ODST haal dan krijg ik automatisch de mappacks Mythic en Legendary voor Halo 3 online? Maar hoe zit dat dan, ik koop een nieuw spel en dan krijg voor een andere game de maps? Of is dit net zoals 'de sims', een uitbreiding?
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3: ODST is puur singleplayer, er zit een tweede CD bij met de multiplayer van Halo 3, inclusief alle maps idd.
     
  20. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus ook de achievements zijn haalbaar op de tweede disk??
     

Deel Deze Pagina