FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je het al gespeeld? :emo:
    Of ga je van die crappy gecomprimeerde Flash filmpjes af die op EA site staan.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb het gespeelt maar na 1 min weer afgedaan... ALLES is hetzelfde behalve de spelers... geldtrekkerij! update gewoon 09

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG..hoe kun je gameplay nu testen na 1 minuut.
    Ga lekker ergens in een hoekje zitten met FIFA 09.

Oja, je vond Dirt 1 ook fijner rijden dan Dirt 2 dus van gameplay heb je sowieso weinig kaas gegeten..

5. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij lult echt uit je nek want robben zit nog niet bij bayern munchen in de demo

dus je hebt hem duidelijk nog niet gespeeld

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laat 'm lekker.. :emo:

7. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee ik heb hem nog niet gespeelt, wat jij wil... ik kijk daar niet eens na... dat zou het enige verschil 'kunnen' zijn... helaas zit er dus HELEMAAL geen verschil in 09 en 2010.. Ja 09 is 30 euro en 2010 word straks weer 60...

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Speelt lekker, speelde op het hoogste en had maar 1 kans. Is gewoon tof, kan me alleen totaal ergeren aan de blur in de replay mode ( Ben iemand die de replay mode heel veel gebruikt, maar vind dat blur afschuwelijk ). En vind het jammer dat er nog steeds spelers zijn die niet op hun echte persoon lijken, ik noem een Pique, Maxwell, Keita of een Busquets. Jammer dat Busquets 76 is, verwacht ik toch wel wat hoger. Vooral omdat hij een goed seizoen heeft gehad. Misschien dat het in de volledige game anders is, maar dit mag nu toch niet meer gebeuren bij grote clubs. Ondanks dat, heb zin in de volledige game! Nu weer de demo spelen.

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als Busquets hoger dan 76 zou krijgen dan zou de hele balans in de game niet meer kloppen.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoezo dat? Ik had hem wel 80 verwacht ofzo.

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ndw wat voor trieste gozer ben jij rot aub op, als je niks beters te zeggen hebt, onderbouw je mening is ipv zomaar lukraak in het rond te lullen, damn triest ventje, ga op een ander forum zitten flame.

Ontopic.
    Speel vooral fifa omdat ik het vet vind op local multiplayer en multiplayer online, lekker balletje tikken, spelers/transfers/statistieken etc let ik niet echt op. Volg het ook allemaal niet echt. Maar vind deze game echt mega lekker spelen, heb nu een paar potjes gespeeld. en wat me opvalt is dat je nu niet meer elke keer hetzelfde scoort, ook staan je mannetjes niet meer constant buitenspel en lopen ze vaker vrij. scoor nu ook vaker vanuit een voorzet. Deze game komt er bij mij zeker in :D! wel valt me op dat de scheids wel snel fluit. Had net btw ook een snelle vrijetrap genomen. wel grappig spel speelt gewoon door. Ook met vrijetrappen is het ff wennen. Ben gewend dat je de balk maar voor 1/3 vol laat lopen en dan al hard zat schiet wat voor afstand je ook staat. Is nu ook wel anders, had net een vrijetrap van +/-25 meter. hij rolde alleen zachtjes voor me uit nadat ik hem nam :')! vette demo, ben weer verder spelen :D!

Lol @ lincoln btw hahaha :p

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  13. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan hem niet vinden?

Ook niet op de manier welke een paar pagina's eerder stonden beschreven, met All Games etc.

Zag dat mijn region op USA stond, heb dat nu veranderd naar NL (bij hotmail)..Maar als ik inlog op Xbox live profiel op de PC staat er nog USA, en kan ik alleen de 'state' veranderen

Anyone?

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Voor de leek is Fifa 2010 hetzelfde als Fifa 2009 inderdaad, maar ik vind dat er een groot verschil tussen zit, het voelt heel anders. Ik vind het een grote verandering dan tussen Fifa 08-09

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Niet echt geweldig. Het enige wat ik kon ontdekken was dus die 360 movement waardoor de spelers wat lekkerder lopen, maar voor de rest kan je net zo goed 09 spelen. Dat wordt wachten tot 23 september.

16. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht je een geheel ander spel, vrienden als PES dit evenaart is het al een hele prestatie en dit is nieteens de 100% van FIFA dus kies zelf maar.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Probeer het eens te downloaden via deze link:
    http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/0ddf0001-0000-4000-8000-0000454188bd?cid=SLink

18. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry

This offer is not valid in your region, or it has expired.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou eens gaan googlen naar de verschillen tussen 09 en 10, en dan verder oordelen.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook even wat wedstrijden gespeeld. Moet zeggen, alles ziet er wel beter uit, maar het is niet baanbrekend beter. De graphics zijn net wat scherper en realistischer. De animaties van de spelers zijn ook realistischer geworden. De 360 graden dribbel is ook goed gedaan, zo voel je je nu vrijer aan de bal en gaat het ook soepeler. De tackles lijken tevens makkelijker 'op de bal' te gaan dan in FIFA 09.

Daarnaast is ook de snelle vrije trap een verademing, al weet ik nog niet hoe vaak je hiervoor de mogelijkheid hebt. Bij mij kon ik gelijk al in de eerste wedstrijd een snelle vrije trap nemen, dus ik neem aan dat het redelijk vaak gebeurt.

Kortom: Speelt weer erg lekker, alles is net ietsjes beter geworden. Verwacht er geen vuurwerk van. Maar dat hoeft ook niet, want FIFA 09 was en is een geweldige footie waar IMO niet zoveel aan hoefde te veranderen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina