ndw wat voor trieste gozer ben jij rot aub op, als je niks beters te zeggen hebt, onderbouw je mening is ipv zomaar lukraak in het rond te lullen, damn triest ventje, ga op een ander forum zitten flame.
Ontopic.
Speel vooral fifa omdat ik het vet vind op local multiplayer en multiplayer online, lekker balletje tikken, spelers/transfers/statistieken etc let ik niet echt op. Volg het ook allemaal niet echt. Maar vind deze game echt mega lekker spelen, heb nu een paar potjes gespeeld. en wat me opvalt is dat je nu niet meer elke keer hetzelfde scoort, ook staan je mannetjes niet meer constant buitenspel en lopen ze vaker vrij. scoor nu ook vaker vanuit een voorzet. Deze game komt er bij mij zeker in ! wel valt me op dat de scheids wel snel fluit. Had net btw ook een snelle vrijetrap genomen. wel grappig spel speelt gewoon door. Ook met vrijetrappen is het ff wennen. Ben gewend dat je de balk maar voor 1/3 vol laat lopen en dan al hard zat schiet wat voor afstand je ook staat. Is nu ook wel anders, had net een vrijetrap van +/-25 meter. hij rolde alleen zachtjes voor me uit nadat ik hem nam :')! vette demo, ben weer verder spelen !
Lol @ lincoln btw hahaha
Laatst bewerkt: 10 sep 2009