FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jij bent echt een kneus.... heeft niets met mening onderbouwen te maken... het spel ziet er PRECIES hetzelfde uit.. dat zou niet mogen... we zijn 1 jaar verder en het publiek blijft plat!

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oké, dat is al heel wat anders dan wat je net zei. Qua gameplay is de game uiteraard weer een heel stuk beter geworden, o.a. door de 360 degrees dribbling. Maar hoe wil je oordelen over de verschillen van 09 en 10 dmv een demo? Ik kan mij goed herinneren dat de demo van 09 er grafisch minder sterk uitzag dan de full version.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat mij om de gameplay. En die is verbeterd ten opzichte van vorig jaar.
    Daarom speelde ik vroeger altijd PES om de gameplay beter was. Interesseert het mij nou of het publiek plat is.

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad helemaal met je eens, daarom is dit een onwijs slecht spel. Het publiek is het belangrijkste wat er in een spel zit. De gameplay maakt echt niet uit hoor...

5. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dan vind ik dat ze geen demo uit moeten brengen.. over de gameplay hoor je mij niet klagen, grafische moet het spel stukken beter kunnen en moeten!

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heel jaar fifa 09 gespeeld en keek echt uit naar 10. Nu 3 wedstrijdjes gespeeld maar kan nu niet zeggen dat er echt veel vooruit is gegaan. Het enigste grote verschil is de 360 movement. Verder vind ik het niet geweldig. Koop hem wel want voetbal is zowat het enigste wat ik speel op me xbox. Maar denk dat pes ook erin komt want had wel verwacht dat er iets meer verbeterd zou worden. Graphics vind ik nou ook niet zoveel beter geworden!

Tussen 08 en 09 zat een groot verschil. Nu is die minimaal!

7. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij speelt zeker op een oud zwart wit tvtje

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen demo uitbrengen als er grafisch geen verschil is (wat er wel is maar dat terzijde) met de vorige versie, en het maakt niet uit dat de gameplay veranderd is? Lol, you made my day. :):

9. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het gewoon een mooie game hoor. Kijk er niet echt naar, maar ik zie duidelijk wat verschil met 09 en animaties zijn ook verbeterd wat nog belangrijker is. En misschien is gewoon de max bereikt voor de xbox. :)

En in een jaar kan een game niet echt veel mooier worden. Kijk naar COD. MW2 is ook niet veel mooier dan MW1 en we zijn daar al 2 jaar verder.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  11. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    noem 1 verschil wat grafische er stukken op vooruit is gegaan?!

12. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    max bereikt? kijk nba en nhl? mss ziet fifa 2018 er dan hetzelfde uit

13. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo, de game ziet er al geweldig uit, stukken beter als een pes, de xbox 360 heeft ook zijn limieten, maja jij noemt dit spel slecht op basis van zogenaamd "slechte" graphics, de game ziet er geweldig uit. wat verwacht je dan, grasprietjes die allemaal onafhankelijk van elkaar bewegen, een publiek, van +/- 50.000+ man allemaal 3d Pokpes, die poppetjes zie je amper als je het spel speelt. Maja vries jezelf de komende 10 jaar maar in, kun je als je ondooit lekker op de graphics geilen. een game als nba en nhl is veel kleinschaliger, maaja dat begrijp jij blijkaar niet :), anders upgrade je beeldbuis is ff ofso

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  14. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een goede game heeft behalve goede gameplay ook goede graphics en dat heeft deze niet, deal with it...

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ga jij is de demo van FIFA 09 spelen en dan FIFA 09 het hele spel.
    Kijk is naar het grafisch verschil dan.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij ben je nu op iets uit. Waar ik niet aan ga meedoen.

17. shifty_afca

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom deal jij niet with it. Je zit alleen maar onzin te blaten hier, PES topic is hiernaast.

Godt*ring ga huilen om de graphics, ik ben al blij dat als je nu de bal naar de verste speler speelt er niet een eigen speler die in de lijn van de bal loopt er met zijn poten aanzit _O_

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Jij bent vooralsnog de enige die hier klaagt over de graphics, dus dat 'deal with it' heeft meer betrekking op jou dan op ons.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  20. shifty_afca

Leuk Bevonden:
    0
    De animaties van de spelers op het veld zijn ook een stuk beter geworden :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina