FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf jarenlang PES-fan geweest, maar na 2008 ben ik overgestapt op fifa 09.
    ik speelde pes vanwege de gameplay, maar aangezien ik er na 2008 niet meer over te spreken was waagde ik een gok met fifa 09, en dat is me zeer bevallen. betere graphics, en de gameplay is nu in fifa 10 weer stukken verbeterd. Fifa doet er slim aan om de graphics nu zo te laten en de gameplay te verbeteren, hiermee gaan ze toch weer een selectief groepje van pesfans overhalen om fifa te proberen/spelen.
    Fifa 10 wordt super!

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bah. Ik wil nu niet meer terug naar 09. Komt zo houterig over in vergelijking met 10. Oftewel: ik ben gedoemd om deze demo te spelen tot 2 oktober. 8)

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Was net wat kritisch maar begin hem nu alweer te waarderen. Was gewoon ff wennen. Passjes worden veel beter onderschept en een verdediger zet een aanvaller veel beter weg dan eerst waardoor er simpel doorheen dribbelen er niet in zit. Ik koop hem zeker.

Mooiste demo doelpunt tot nu toe denk ik van xboxworld ;). Sprong gewoon rechtop en gaf een schreeuw. Me vriendin wist niet wat der overkwam :D

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9096331

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik ben dik tevreden over de demo. Het is pas de demo en vind hem nu al fijner spelen dan fifa09. Heb fifa09 nog kunnen verpatsen voor 15 euro haha dus tot 1 oktober moet ik het ff met de demo van 10 doen. Vind hem stuk soepeler spelen, betere animaties, grafisch nagenoeg hetzelfde maar lekker boeiend. Vond de blur in de replay wel beetje irritant maarja misschien dat dat er nog wel uitgaat. En heb ik nou het gevoel dat hij iets sneller is dan 09?

5. Shotgun Edd

Shotgun Edd Alaaf!

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is wel leuk. Echt geniaal dat de tegenstander nu een lobje doet als je de keeper uitlaat.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die blur is idd super lelijk. Mogen ze in de definitieve versie wel ff wat mooier maken. Vind de filmpjes van 09 er beter uit zien!

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    idd, was ik niet gewend van fifa09 dus stond binnen paar min al met 1-0 achter onverwachtsO-)

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    door die 360 graden lopen ben ik al een aantal keer over de zijlijn gelopen :+:+

edit: en ik snap nog steeds niet hoe je goals upload :+ zelfs niet in die topic hier op xbw.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  10. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
  11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Instant replay dan een keyframe maken met d-pad naar boven en dan op Y drukken.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben vooral blij dat het niet meer om snelheid draait. Echt een hele opluchting!

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo net gespeeld. 3 potjes gedaan en vooral de verdediging valt me op. Je sprint niet zomaar meer de verdedigers voorbij en ze onderscheppen ook best goed. Eerste indruk is positief

14. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kon je dat met virtual pro doen ? ik kan het niet vinden op de ea sports site...

Edit gevonden!

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind het echt zeer tegenvallen.

- het ziet er niet uit
    - de passing is super on rails, terwijl je wel 360 loopt, dat ziet er niet uit, en speelt niet goed.
    - keepers zijn echt superslecht
    - de bal lijkt wel een ballon.
    - schijnbewegingen hebben een draaicirkel van een vrachtwagen, een simpel tikje tegen de bal en je bent 20 meter verder.
    - ik heb helemaal geen gevoel met deze gameplay

Ik had echt een totaal andere game verwacht, ik zat er aan te twijfelen om eindelijk weer eens fifa te halen, maar het valt toch tegen hoor. Ik heb me toch weer gek laten maken, maar deze game is niks voor mij.

En ik vrees dat pes ook niks wordt, dus zit ik weer zonder een footy.

Nouja, ik ga deze demo nog wel vaker spelen maar mijn 1ste indrukken zijn niet goed. Ik zie al wel veel dingen die ik echt tof vind, maar als ik uiteindelijk echt de hardcore gameplay moet reviewen, dan vind ik het 3 keer niks.

Maar....... misschien na een paar dagen kijk ik er anders tegen aan.

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Totaal niet mee eens. PS3 gebruikers hebben ook allemaal recht het spel te spelen. Het is een demo en die is gratis. Gold gebruikers hebben slechts voorrang (opzich terecht). Ben altijd gold member geweest, totdat ik het druk kreeg met mijn bedrijfje.

Heb nu 3 maanden aangevraagd en wacht ik alleen nog op de code. Tot die tijd kan ik het ff op een dvdtje branden en dan zie ik wel of het werkt. Wellicht werkt het niet eens, want ik heb geen omgebouwde xbox.

17. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 1e :+:+:+

Ik haalde net een bal met een omhaal van de lijn, wist geeneens dat dit kon. Verder lopen de spelers bij vrije trappen eindelijk beter zodat ze hem kunnen koppen, vorige FIFA bleven ze gewoon staan en moest je hem proberen te koppen vanaf de 16 min.

Baky Koné speelt trouwens gruwelijk van marseille _O_

19. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is fifa in mijn ogen stukken vooruit gegaan, eindelijk een bal spelen naar de verste man zonder dat je eigen speler ertussen gaat lopen :p en tsja de keepers .. zal wel aangepast zijn aan de keepers van tegenwoordig :p haha

Whahaha net penalties genomen hahahaha dat publiek erachter hahahah :p ik zat meer naar het publiek te kijken dan dat ik keek naar mn schot :p

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  20. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het er niet uit ziet snap ik totaal niet, fifa is al jaren goed op weg en wordt elk jaar ietsje mooier, op het publiek na misschien dan.

De passing is super on rails, als je alles op assisted zet en het jezelf heel erg makkelijk maakt.

Keepers zijn verre van superslecht, ze komen (meestal) gewoon goed uit en 1 op 1 situaties kunnen ze ook redelijk doen. Af en toe met lobjes en stifjes kunnen ze een beetje raar doen maar superslecht vind ik ze totaal niet.

De bal physics zijn totaal veranderd. IPV dat die bal heel lang in de lucht zit daalt die sneller en gaat die ook sneller omhoog, ik vind het realistischer ogen dan vorige jaren.

Schijnbewegingen ben jij blijkbaar nog niet de baas. Kijk wat tutorials en leer echt een truukje doen met een technische speler en oordeel dan opnieuw.

Dat je geen gevoel hebt met de gameplay is weinig tegenin te brengen denk ik, gevoel blijft een delicate kwestie.

Heb een pracht doelpunt gemaakt, misschien foutje van de keeper of het spel maar was wel lachen.
    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9096248

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina