Haha, misschien maak je wel een terechte opmerking. Ik heb idd amper games. Ik vind het aanbod echt tegen vallen. Maar het is een beetje flauw om dat in deze contekst te gebruiken, want ik geef gewoon eerlijk een oordeel.
En ja, ik kan een aardig potje gamen hoor.
Maar ik had echt een andere game van fifa 10 verwacht. Dat kan toch? Bovendien, ik ben niet de enige, de fifa forums staan al vol met topics over dissapointments ed. Er zijn er ook veel tevreden, dus de meningen zijn verdeeld.
En dat moet kunnen.
-------
Het 1ste wat ik natuurlijk heb gedaan is alles op handmatig zetten. En toen viel me meteen op dat die passing nergens op lijkt. 360 lopen, maar die passes zitten on rails. Of zie ik dat gewoon niet goed of zo?
Dat ziet er toch niet uit, maar dat speelt toch ook voor geen meter? En ik merkte ook al heel snel dat er veel passes helemaal niet gaan zoals ik met mijn controller bestuur. Net als bij PES, en laat ik daar een enorme hekel aan hebben.
Ik wil zelf bepalen hoe ik de bal speel. Wtf is er nu handmatig aan dat ik de bal recht omhoog mik om te passen, maar hij gaat met een hoekje schuin omhoog?
En die mannetjes bewegen wel 360, maar als de passing on rails is, dan zijn de looplijnen nog exact het zelfde. Toch? Je mannetje loopt 360 net tussen 2 passlijnen in, je passed, de AI kiest welke lijn, en dat mannetje loopt naar de passlijn. Dat is dus meteen het nadeel van 360 lopen zonder 360 passen, je hebt er niks aan als de pass je niet kan bereiken.
En ik las overal dat het nog vloeiender was dan FIFA 9. Nu heb ik die niet veel gespeeld, maar daar waren al velen positief over. En nu zou het dan nog vloeiender zijn.
Vol verwachting start ik die demo, en het is een stroperige, houterige aaneenschakeling van animaties.
Ik vind het helemaal niet soepel lopen eerlijk gezegd. Het is schokkerig.
Laatst bewerkt: 10 sep 2009