FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Naja fout van keeper, het niveau staat volgens het info van het filmpje op amateur .. tsja en dan zon schot ;) ik denk dat de keeper dan ook slechter speelt :)

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat die keeper niet gewoon z'n poot uisteekt..

3. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja niveau stond op amateur he.. op dat niveau kan je met je ogen langs de spelers lopen :p dus ook de keeper .. en dat schot was wel erg hard :p

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hard of niet. Zo'n bal zie je allang aankomen. Het enige wat hij moest doen was zijn arm omhoog doen.

5. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    zat aardige zwaai aan die bal hoor ;) maarja een keeper hoort zon bal te hebben maar heb ze ook in het echt er wel is in zien gaan hoor ;)

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een prachtig doelpunt?

Het is toch te walchelijk voor woorden? Dat heeft geen reet met voetbal te maken. En deze goal geeft precies aan waarom deze game niks voor mij is.

Ik snap echt wel dat anderen dit wel leuk vinden, dus het is geen slechte game, maar de gameplay vind ik gewoon verschrikkelijk. En dat had ik niet verwacht.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  7. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Tis echt niet zo dat die bal er elke keer in gaat hoor, tevens nog ff een verbetering
    de lobs gaan er niet meer zo makkelijk in als bij fifa 09, daar kon je van alle posities de bal erin loppen.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik gaf Čech vanmiddag een panna met Henry, zag er raar uit. Lijkt me eerder een foutje, maar goed. :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou deze goals vallen in het echt ook. En hij steekt toch zijn arm uit.

Maar een vraagje. Speel jezelf wel games, want ieder spel vind je niks en is belabberd? Dus je kast zal wel redelijk leeg staan. :+

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zal ook wel met niveau te maken hebben dat op amateur stond. Ik schiet nooit vanaf daar want die ballen gaan er gewoon nooit in normaal gesproken. Gewoon ff wat dagen spelen en je dan hier weer melden. Misschien vind je het dan al wat beter! En sla al de blunders die je tegen komt op en laat ze hier zien!

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, misschien maak je wel een terechte opmerking. Ik heb idd amper games. Ik vind het aanbod echt tegen vallen. Maar het is een beetje flauw om dat in deze contekst te gebruiken, want ik geef gewoon eerlijk een oordeel.

En ja, ik kan een aardig potje gamen hoor.

Maar ik had echt een andere game van fifa 10 verwacht. Dat kan toch? Bovendien, ik ben niet de enige, de fifa forums staan al vol met topics over dissapointments ed. Er zijn er ook veel tevreden, dus de meningen zijn verdeeld.

En dat moet kunnen.

-------

Het 1ste wat ik natuurlijk heb gedaan is alles op handmatig zetten. En toen viel me meteen op dat die passing nergens op lijkt. 360 lopen, maar die passes zitten on rails. Of zie ik dat gewoon niet goed of zo?

Dat ziet er toch niet uit, maar dat speelt toch ook voor geen meter? En ik merkte ook al heel snel dat er veel passes helemaal niet gaan zoals ik met mijn controller bestuur. Net als bij PES, en laat ik daar een enorme hekel aan hebben.

Ik wil zelf bepalen hoe ik de bal speel. Wtf is er nu handmatig aan dat ik de bal recht omhoog mik om te passen, maar hij gaat met een hoekje schuin omhoog?

En die mannetjes bewegen wel 360, maar als de passing on rails is, dan zijn de looplijnen nog exact het zelfde. Toch? Je mannetje loopt 360 net tussen 2 passlijnen in, je passed, de AI kiest welke lijn, en dat mannetje loopt naar de passlijn. Dat is dus meteen het nadeel van 360 lopen zonder 360 passen, je hebt er niks aan als de pass je niet kan bereiken.

En ik las overal dat het nog vloeiender was dan FIFA 9. Nu heb ik die niet veel gespeeld, maar daar waren al velen positief over. En nu zou het dan nog vloeiender zijn.

Vol verwachting start ik die demo, en het is een stroperige, houterige aaneenschakeling van animaties.

Ik vind het helemaal niet soepel lopen eerlijk gezegd. Het is schokkerig.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk mag dat. :)

Maar bij heeft de game me wel verrast in positieve zin. Fifa 09 vond ik een goede game na al de jaren PES gespeeld te hebben. Maar die game (09) heeft een paar foutjes en die lijken hier weg te zijn. :)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind die snel genomen vrijetrappen ook wel tof, hoorde een fluitje maar zag geen ilmpje. Loopt de tegenstander naar de bal en schiet hem snel verder, had echt een wtf. :+

14. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    wat een vette demo :) \o/
    jammer dat er altijd wel mensen zijn die het even moet afkraken na 1 potje te hebben gespeeld...
    alles wat kut in fifa 09 was heb ik in de demo nog niet kunnen ontdekken

ik zeg laat het maar snel 1 okt zijn! _O_

15. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
  16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dalijk ook maar is spelen.
    En cixx heeft gelijk, het 1e potje is altijd vervelend. Meestal gaat het stroef en kom je niet tot goed voetballen. Of zoals vorig jaar win je gelijk met 5-0 op wereldklasse... Kortom het is nooit goed.. Dan na een paar potjes kom je erachter dat het toch wel erg leuk is. Tenminste dat heb ik de laatste jaren.

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, bij die goal, die bal gaat de lucht in, er staat nog 1 aanvaller in de goal, er staan 4 verdedigers bij. De bal komt al naar beneden, op dat moment pas stapt die aanvaller op de doel lijn uit de goal, rent richting penaltystip, komt daar al aan nog voordat die bal beneden is. de 4 verdedigers staan gras te dekken en kijken er naar, jij vangt die bal, en schiet hem binnen. Keeper doet niks.

Ik snap niet dat jij dit allemaal zo grappig vind. Het is toch een vreselijke gameplay? Of ben ik nu echt zo negatief?

Die gast loopt sneller dan dat een bal naar beneden valt, en 4 verdedigers lopen weg bij de 1ste paal en doen verder niks, net als de goalie.

En jij vind het vet. En jullie vinden mij een kneus.

Haha, het is allemaal wat.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  19. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Haha hoe kun je op een filmpje de gameplay van een spel beoordelen. ik zie echt super veel verbeterpunten in fifa .. de totale gameplay is beter .. alles op handmatig (qua besturing) is een leuke uitdaging. lobjes kunnen er nu niet altijd in. als de keeper uit zn handen wil trappen en je loopt ervoor loopt hij om je heen. keepers pakken meer afstandschoten. keeper pakt nu ook gewoon ballen in de 2e instantie!. en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

@ralluf hahahaha hoe bedoel je omver gelopen :p

Btw tis een demo he ;) als ze hier alles al prijsgeven gaan mensen de demo spelen ipv de game kopen.

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, je ziet toch iets wat gewoon niet kan. Hoezo mag je dat dan niet beoordelen? Bovendien, hij plaats een video omdat hij hem grappig vind, mag ik daar dan op zeggen dat ik het helemaal niet grappig vind?

En ik vergelijk hem ook niet met een vorige game.

Ik zeg alleen dat ik inmiddels al wel een veel betere voetbalgame had verwacht. Als je alle genres ziet, dan blijven de footies toch wel zwaar achter hoor.

Nouja, dit jaar komt het er weer niet van helaas. Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe speler op de footymarkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina