misschien een rare vergelijking, maar ik vind Batman erg op Bioshock lijken in de goede zin. Je loopt een geweldig mooie wereld rond en verzameld achtergrond info en audio fragmenten terwijl je kiest wat je aan je skills upgrade. Met name de dialoog van de Joker en zijn henchmen geven het geheel leven
Absoluut, het heeft er veel van weg. Maar ook Condemned wel een beetje, qua het detective werk. Maar ik heb een vraagje....ik heb dus die throw move, maar ik moet eerst een 8x combo doen voordat ik die move kan uitvoeren. (dan unlock ik die move echt toch?) Hoe werkt dit precis?
Je doet een combo van 8 hits ( 8x non-stop slaan, in één free flow blijven dus, en je ziet het ook ergens op het beeld staan ). Na 8 combo's moet je Y+B drukken ( of B+A, wat er bij de beschrijving staat ). Niet zo moeilijk.
oh ok, maar tot nu toe heb ik nog maar 2 ventjes tegelijk gehad en dan haal ik de 8x niet. Maar je kunt die throw dus pas echt alleen doen elke keer na een 8x combo? Ik dacht even dat je gewoon 1x die 8x combo moest doen..en dat je daarna altijd die throw move kunt doen, zo werkt het dus niet? Hmmm, das wel jammer. Ik vind het wel leuk om met ventjes te gooien, haha. A + X is het
Je moet ook in één flow blijven. Als de één neerligt, sla je de ander, ligt die naar, naar de volgende. Je hebt ook een upgrade dat je mensen al kan gooien bij een combo van 5x. Het is niet dat als je een 8x combo haalt, dat je het hebt ''unlocked''. Je moet er echt een combo voor doen.
Thanks, het is wel cool opzich dat de combat best diepgaand is op die manier. Ik kan mij een filmpje herinneren dat Batman gewoon rondliep en een vijand weggooide...of was dat nou een move met de grapple ? Hmmmm, het stond volgens mij op deze forum ook.
Ik zal eens kijken ja. De throw move werkte net overigens. Wanneer je een groepje van 5 a 6 ventjes hebt is een 8x zo gelukt. Heb het even gecheckt,maar kan het niet vinden. Weet wel nu zeker dat het een move was met de grapple hook.Bats trekt dan een vijand naar zich toe met de grapple hoek...zoiets.
Ik hou het niet meer Ik wil hem zo graag spelen maar ik heb nog steeds niks van gamehubs... maar iedereen hier verder wel dus? Zijn die DLC Challenges wat trouwens?
hmm, heb je ook geen bericht gehad in je brievenbus dat ze langs zijn geweest en je niet thuis was? Want je moet tekenen. Hij komt vast wel snel aan. Die DLC challenges ken ik niet. Gewone challenges zijn wel leuk.
Spoiler Ben ik de enige die dacht dat zn xbox vastliep bij t derde scarecrow stuk? /Mod Heb het in spoilertags gezet - Pegas Thanks Pegas misschien de post onder mij dan ook even spoileren?
Bedankt voor de spoiler, ik zal niet meer verrast worden$ /Mod Spoiler wel niet herhalen a.u.b., levert me extra werk op - Pegas
Sorry dat was inderdaad niet zo handig, was alleen zo'n wtf. Dacht echt dat ik Spoiler microsoft zou gaan moeten bellen, t lijkt net of je videokaart de geest geeft namelijk. Sinds X-men voor de megadrive niet meer zo'n mindfuck gezien