Apple iPhone - Deel 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Als alle namen helemaal kloppen werkt het gewoon...

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, in iTunes zelf heb ik wel de Albumillustraties maar niet op mijn iPhone. Daar wilt hij ze niet ophalen? Moet ik het daar handmatig doen of?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Normaal worden ze bij de eerst volgende Syncro toegevoegd aan de iPhone.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg het maar niet onder de knie zeg, die klote album illustraties en het synchroniseren van mijn muziek.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je ze in iTunes toevoegt en ze zijn daar zichtbaar dan moeten ze ook zichtbaar zijn op je iPhone. Wis alles eens een keer en probeer het opnieuw.
    En anders een keer de artwork verwijderen bij de nummers en opnieuw toevoegen.

6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar mijn iPhone synchroniseert sowieso niet met mijn iTunes Library..

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    WTF?! Wat doe je dan..
    Het is echt zo easy, je moet gewoon iets fout doen.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ook niet als je voor de iPhone een aparte afspeellijst maakt.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat hoeft nogeens niet. Gewoon synchroniseren op Handmatig zetten en je kunt gewoon je muziek naar je iPhone slepen. Geen gedoe met afspeellijsten.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kijk is rond voor een MP3 tag programma. Tag al je muziek voordat je het importeert in iTunes.

Dit heb ik zelf ook gedaan. Bij de tag kun je ook albumart al toevoegen waardoor jij je muziek voor altijd al goed hebt getagged.

Het is van belang dat 1 een dezelfde album wel dezelfde ALBUM ARTIEST heeft.

Anders maakt iTunes een map van bijv. 50 Cent en van 50 Cent feat. Eminem.

Ik gebruik MP3TAG , maar er zijn wel meerdere opties.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt geen third-party rommel nodig. Gewoon alles goed in iTunes invoeren, zorgen dat je aangemeld bent in iTunes Store en iTunes haalt vanzelf de albumart binnen. Mits je alles zo hebt staan, zoals in de iTunes Store.

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik dat doe vanaf DEZELFDE plek dan moet ik ook apart de Album illustraties doen..

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet per album de illustratie toevoegen. Niet per nummer! Gewoon rechtermuisknop op het complete album, Get Info > Artwork toevoegen.
    Of als de info goed staat.. rechtermuisknop op album > Get Album Artwork.

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG][/IMG]

Pendulum Discography.
    Heb de albums opgehaald, maar hij wil ze gewoon niet laten zien.

Edit : Weet niet waarom de kwaliteit zo verkloot is, is gewoon een Print Screen.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zijn allemaal nummers op één album? Zorg dat de Album Artist bij ieder nummer gelijk is. En vink Part of Compilation aan. Dan voeg je ze allemaal tot één album. Nu zijn het allemaal losse nummers omdat het allemaal verschillende artiesten zijn.

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nja, heb ze al verwijderd, waren idd allemaal losse nummers in 1 album steeds.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat het verschillende artiesten zijn. Maar als je bij al die nummers één en dezelfde Album Artist invoert, dan voegt hij ze allemaal netjes samen.
    iTunes is geen klote programma zoals er zovelen zeggen, je moet gewoon leren hoe het werkt. Zodra je dat weet, is het een fantastisch programma.

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar.. Maarja, nog wel moeilijk om uittevogelen hoe het moet..

Edit : Dit vind ik dan ook we zo raar. Pendulum - In Silico album illustratie toegevoegd. Hou ik mijn iPhone verticaal, zie ik hem staan. Probeer ik hem te selecteren is het een zwart plaatje?

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind het een beetje kort door de bocht te zeggen dat het third-party rommel is.

In mp3tag kun je jouw Music library importeren en dat doet hij zoals de mappenstructuur die de music al heeft. Zo heb je in 1 oogopslag alle nummers van 1 cd onder mekaar.

Dan is het maar zaak dat je alle nummers van 1 cd selecteer en de tag dan modified. dit slaat hij op en dan kun je verder met de volgende cd.

Zodra dit allemaal gedaan is hoef je alleen maar je music library toe te voegen in iTunes en al je cd's zullen al goed staan, incl coverart.

Geen gekloot meer verschillende albumartist's van 1 cd. Als Synergy dan alle nummers moet selecteren in iTunes die allemaal dezelfde albumartist moet krijgen (dmv get info) dan kan hij net zo goed wel een tag programma gebruiken, is in mijn ogen efficienter en makkelijker.

Dat iets van apple is hoeft niet te betekenen dat het ook de enige , juiste manier is van doen.

Probeer is een tag programma en laat je eigen mening vormen.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb geen tag programma nodig, want iTunes doet al alles wat ik wil. :)
    En geloof me, heb er wel geprobeerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina