FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Is bij iedere goal bij fifa hoor.;)

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De demo van FIFA2009 vond ik ook raar kwa animaties. Spelers bewogen houterig en je kon echt vanuit alle hoeken scoren. Ook was het "doorstoom" principe nog heel erg aanwezig. Gewoon één spits en dan doorlopen, je kon toch niet gestopt worden.

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Precies, die demo van 2009 was ik ook niet echt weg van hoor, maar als ik de demo vergelijk met Fifa09 dan zie ik toch echt een hoop verbetering. Soms vraag ik mij af aan wat voor tv jullie console gekoppeld zit, want ik hoef echt niet goed mijn best te doen om de vooruitgang te zien. Lijkt mij sterk dat het daar aan ligt, dus waarschijnlijk zijn de verwachtingen van sommige gamers niet echt realistisch geweest. Ik heb gister nog met een maat Fifa09 zitten spelen en 10 is ten opzichten van 09 echt sterk verbeterd, kijk eens naar de details van de spelers, zeker hun bewegingen tijdens een wedstrijd zijn zeer sterk. Aan de non-verbale houding kan je haast zien wat ze denken, schitterend gewoon, veel beter uitgewerkt dan 09. Zo kan ik nog veel meer opsommen, maar dat is hier allemaal al genoemd.
    Heb ook even gelet op de schietlijnen, maar dat is dus echt niet zo, een bal is veel beter te plaatsen en de “ 360 move “ komt hier duidelijk in terug.

4. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind de Fifa 2009 demo gewoon een drama, die irritante crab-walk waardoor je geen fatsoenlijke steekballen kon geven en het speelde inderdaad heel erg houterig en statisch. Ik vond het in elk geval niks.

Maar de Fifa 2010 daarintegen ben ik héél positief over. Oké, dat Wereldklasse stelt nog altijd geen ruk voor, maar voor offline koop ik hem ook niet dus dat maakt niet uit. Het speelt veel soepeler, je kan mooiere doelpunten maken, makkelijker wegdraaien etc. etc. Ik heb nog geen negatief puntje kunnen vinden voor mezelf, mwah oké 1: ik vind soms dat de scheidsrechter echt voor niets fluit, maar dat was ook bij Fifa 2009. De demo heeft me alles behalve teleurgesteld en kijk reikhalzend uit naar de daadwerkelijke game :thumbs:

@Lincoln

Een panna is als je door de benen schiet en dan de bal weer in je bezit hebt, bij die keeper schiet hij hem er gewoon onder door :p

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2009
  6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen, op wereldklasse met alle assists uit vind ik best pittig :9
    Verder een leuke demo, maar ben benieuwd naar het hele spel.
    Gezien de demo weinig vernieuwing.

7. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is op de meest belangrijkste punten verbeterd.
    De gameplay is hierdoor simpelweg fantastisch te noemen!

-De framerate is stabieler
    -Het speelt veel soepeler. Er zijn geen schokkerige houterige bewegingen meer waardoor het spel veel lekkerder speelt.
    -Er zijn nog meer animaties bijgekomen
    -Animaties zijn nog realistischer
    -Keepers reageren naar mijn mening nog realistischer
    -Verschil in snelheid tussen verdedigers en aanvallers is aangepast waardoor er een eerlijkere strijd on de bal plaats vind. Nu ren je niet zomaar een verdediging eruit met je aanvaller. Echt super dat dit is verbeterd!
    -Verdedigers lopen veel beter gaten dicht die ontstaan.

Als de volledige versie ook zo speelt haal ik dit spel zonder enige twijfel en speel ik het hele jaar een fantastisch voetbal spel!

Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je Skilled Dribbling doen? En wat zijn hier de voordelen van? Die LT functie ken ik al.......

Ik gebruikte nooit tricks in 09, altijd tikken en passen, maar wil het nu weleens zien hoeveel dat scheelt ;)

Leuke demo, niet specatulair, maar wel fijner als 09 en ik kijk dan ook uit naar begin oktober :)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Achievements!

Bijna hetzelfde, alleen nu met kut achievies erbij.

10. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snelle vrije trap is er ook eindelijk eens in gedaan.

Wist niet dat het erin zat, dus maakte een kleine overtreding op de tegenstander en dacht zoals in 09 dat er eerst weer dat FIFA logo screenshot (of hoe je dat ook noemt) langs zou komen, zat dus even weg te kijken wachtende op de vrije trap maar was die al genomen door de tegenstander. 8)

Kon vorig jaar de demo van 09 nog herinneren en was ik niet weg van de graphics en gameplay maar aangezien PES helemaal klote was de gok gewaagd met FIFA en de full game was een stuk beter.
    Dus neem aan dat dat dit jaar ook het geval zal zijn.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, wtf EA?
    1tje van die lijst kan ik volgens mij zoiezo niet halen, omdat ik niet in kan loggen op EA :mad:

12. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de keeper eigenlijk nooit uitkomen in fifa 09, bij het uitkomen is de keeper echt slecht...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    De demo is erg leuk maar het is niet heel erg vernieuwend maar dat maakt niet uit. Want het is zo fantastisch om te spelen. Tot nu heb ik geen 'naai-doelpunten' gehad en geen bash-actie dus ben blij dat dat weg is. Wel een foutje, ik speelde 1vs1 en toen kwam het op penalty's uit en toen moest mijn tegenstander hem scoren anders won ik. Ik pak de bal en in het filmpje daarna staat Messi te juichen omdat de winnende maakte:D.

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik snap ook niet waarom mensen altijd vernieuwing willen zien, ik vond Fifa 2009 hartstikke goed, ik zou juist teleurgesteld zijn als ze dingen gaan veranderen zodat ze wat verandert hebben (aantoonbaar). Ik bedoel, vaak komt daar weinig goeds uit voort kijk maar naar Battlefield Bad Company en Resistance 2.

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die spelers zien er niet uit...hahaha..lijkt wel of ze de spelers van Fifa Street 3 hebben gebruikt(niet helemaal natuurlijk, maar een beetje)...spelers heel dun ...hele dunne beentjes...en die voorzetten blijven zo verschrikkelijk NEP...elke keer die banaan voorzet...pffff...fucking arcade...nee sorry ik vind er geen gevoel in zitten.....en val me maar weer aan op mijn mening....maakt me niet uit...ik blijf erbij!!!En als je gewoon eerlijk bent, moet je me gewoon gelijk geven!

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat vind je van PES? :+

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga misschien voor Pes dit jaar... Vond 09 toch fijner spelen. Dit is maar raar voor mij.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    gewoon een getweakte versie van Fifa 09, wat natuurlijk niet een negatief iets is.

Paar hekelpuntjes:
    *Dribbelen in een rechte lijn is best lastig, parallel aan de zijlijn bedoel ik dan.
    *Gaat samen met het dribbelen langs de zijlijn wat nogal irritant werkt.
    *Elke speler haalt de gekste acrobatische moves tevoorschijn om een pass te krijgen op een onmogelijke plek.
    *Erg makkelijk vrije ballen gegeven door scheids.
    Paar pluspuntjes:
    *Soepelere passing
    *Verbeterde acrobatiek (werkt 2 kanten op) waardoor je minder benarde situaties krijgt omdat je speler zo stijf is als een hark. Voorbeeld: Bij Fifa 09 sta je soms met de rug naar de goal met je speler en druk je op schieten en dan blijft hij met zijn rug naar de goal staan draait hij 90 graden om zijn standbeen en schiet hem vervolgens over de zijlijn, nu loopt ie om de bal heen.
    *Betere controle bij een hoge (diepte) pass, niet meer dat passieve stilstaan wachten tot de bal juiste hoogte is om met voet mee te nemen, maar gewoon met het hoofd vooruit tikken bijvoorbeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina