Demo vs Demo kun je niet meten. Aan de hand van filmpjes en screenshots en noem zo maar op zal het dit jaar spannender worden maar denk ik dat FIFA2010 weer de bovenhand gaat nemen. Beide demo's zijn 50% voltooid en nog veel dingen ontbreken.
Daarom vind ik het zo grappig dat mensen hier, zoals fcdanny, FIFA compleet de grond in boren n.a.v een DEMO die gewoon afgewerkt is om een indruk te geven met het nieuwe 360 graden element. Dit is hetzelfde in PES. Konami kondigde dit ineens aan toen FIFA2010 aankwam met dat systeem. Nogmaals, EA beloofde ons vorig jaar ( FIFA09 ) een mooie FIFA, een betere FIFA en die hebben we gekregen. Konami beloofde ons vorig jaar zoveel ... en het was 3x niks. Dit jaar lijkt me hetzelfde weer te gebeuren.
Fuck graphics, daar lig ik niet van wakker. Ik zit namelijk niet te wachten op constant close-ups te zien van sterspelers. Leuk en aardig natuurlijk ... maar gameplay UBER ALLES!
EDIT
Ik geef FIFA2010 de voorkeur over PES, ik krijg daar geen fijn gevoel bij en vooral niet na het lezen van reacties van Cyrax ( sorry dude, maar je PREVIEW is goed geschreven ) en andere mensen die altijd heel lovend waren over PES.
Laatst bewerkt: 11 sep 2009