Ik richt me *nog* niet op de achievements. Alles wat ik nu haal is toevallig. Is vooral leuk bij de achievements waarbij je bv de solo van nummer x op 100% moet halen. Ik had wel gezien dat ik bij dat nummer waar je een 350 notestreak moest hebben een 340 had gehaald. Vervloekt! Maar goed, dat komt vanzelf wel.
Net zoals bij Guitar Hero word ik gek van het pedaal van de drums... op de e.o.a. manier krijg ik het niet voor elkaar om mijn voet het pedaal in te laten drukken als ik ook druk aant drummen ben... Hoe doen jullie dat? en is het niet mogelijk om het pedaal uit te schakelen? Drummen vind ik super maar om nou alleen maar op easy te kunnen drummen is toch wel diep triest....
Nah, dat is niet leuk. Weet iemand trouwens waar dat cd'tje eigenlijk voor staat? > Die zilveren en goude rondjes voor de naam van de nummers 5,6,8,10,11 dus. edit: Don't Let Me Down > 60e van de wereld.
De GH5 gitaar is dezelfde als de GH4 gitaar, en daar speel ik mee. Je kan ook met de GH3 en GH2 gitaar spelen, dus ik neem aan ook GH5.
Ik speel zelfs nog altijd met de GH2 gitaar. Heb ook de GH3 gitaar maar die vind ik niet zo fijn. Die Beatles gitaren zijn wel erg mooi..
Gister deze binnen gekregen Was alleen vergeten om de game er los bij te bestellen Dat heb ik dus gister meteen maar gedaan en hoop hem straks binnen te krijgen. Vind gitaar zelf erg mooi eruit zien en is een stuk degelijker dan die van RB1. Straks hopelijk ook nog even testen..
Ik heb nu 96 (of 98..) foto's. Hoe kom ik aan de laatste paar? Ik heb alles al op 5 sterren, dus in de Story is niks meer te halen. *krijgt inval* Krijg je soms per challenge nog een foto?
Dan komen ze vanzelf wel. Valt me trouwens van mezelf wel mee dat ik alle 5 sterren op Expert heb gehaald. Mja deze is dan wel gemakkelijker dan normaal maar het is wel goed voor mijn ego. Heerlijk gevoel om >tot nu toe< niet terug te hoeven te vallen op Hard Inmiddels heb ik een mooi zilver icoontje. *bling bling*
Haha, ik moet helemaal weer inkomen want ik heb de laatste tijd alleen maar af en toe zitten drummen en om dan nu weer gitaar te spelen gaat best moeizaam. De eerste chapter ging helemaal slecht. Ik wou alles 5 sterren halen maar het spel was niet goed gecalibreerd dus ik ging verschrikkelijk slecht. Uiteindelijk maar na de eerste chapter mijn calibratieinstellingen van RB2 overgenomen en daarna had ik bijna meteen een FC.
Aan dat calibreren heb ik helemaal niks. Direct bij het opstarten gedaan, en toen kwam ik ongeveer uit op : Audio: -63 ms Video: -83 ms Het was vreselijk om te spelen. Daarna alles weer handmatig op 0 gezet, en nu gaat het prima. Ik krijg ook nooit 2 keer achterelkaar dezelfde uitslag. Stom calibratie ding.
Inderdaad, ik laat een vriend het meestal doen. Die heeft het ook bij RB2 gedaan en toen ik dat overnam ging het een stuk beter. Ik wil ook nog een keer de instrumentenbundel halen. Automatische calibratie FTW. \o/
-(negatief) Calibreren is eigenlijk niet mogelijk. Probeer deze methode eens. http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=19520 Btw , in het boekje van RB2 stonden nog suggesties. Ik heb mijn samsung HD-Ready tv op 60 Video lagg en 5 Audio lagg staan. Werkt perfect.
Tip: neem net als mij echt drumles (8 jaar lang)...dan gaat het je lukken om op expert te spelen ipv easy. Dat maakt het zo veel leuker!