Moeilijke division voor de bears, Vikings en GB zijn dit jaar zeker niet de minste. Aaron Rogers zal denk ik aardig produceren. Hij was in iedergeval goed in de pre-season. Uiteraard is dat geen garantie. Zoals bijna elk jaar in USA, madden on top
zoals het hoort en echt dood aan die takke servers van EA. Heb net mn game gespeeld, westbrook had 325 rushing yards, mcnabb 400 passing yards en vick 150 rushing yards en 100 passing yards. trent cole had ik 5 sacks mee en mn defense had in totaal 13 sacks. het stond iets van 72-6 met nog 45 sec te spelen krijg ik de melding dat de ea servers plat liggen en mn game niet mee telt!!!!! kan er nu ook inet meer inkomen omdat er geen connectie valt te maken met de EA servers.
Commentaar van Collinsworth over Polamalu was ook wel grappig: Can you get into the Pro Bowl based on the 1st quarter of the first match of the season? I think he just did!
En niets is minder waar dan dat! Die tackle op de HB in de backfield Je zag direct in de plays na zijn blessure dat hij enorm gemist zal worden. Hopelijk word het 3 weken inplaats van 6 weken zonder hem. Sunday night footbal met de triple header op EASPN Jammer dat ze philly niet laten zien. Spannendste match word denk ik Bears @ Packers. Alhoewel redskins @ Giants ook wel intressant is.
Spoiler Ja, hij was echt een beest in de 1st quarter. Oa die fantastische tackle en die one handed INT ondanks dat hij geduwd werd! En maandag: Bills@Patriots Chargers@Raiders Ben zeer benieuwd wat de Patriots gaan doen dit jaar. En wat de Raiders betreft.....Seymour heeft na zn trade naar de Raiders nog niks van zich laten horen...nu mochten ze William Joseph weer resignen voor het geval Seymour niet meer komt opdagen....
Patriots > play-offs maar of ze het redden om de superbowl te halen weet ik niet. Concurrentie is groot. Around the table Superbowl predictions Heb deze ep. al gezien, voor de gene die de hele show willen zien, je kan hem downloaden op TYT. Kwam het toevallig tegen op NFL.com
kan echt niet wachten tot openings weekend ben erg benieuwd naar de phins at falcons maar ook de eagles at panthers game lijkt me erg vermakelijk te gaan worden. Wanneer gaat er trouwens gesimmed worden want volgens mij loopt het niet helemaal meer op schema
Zitten we nog steeds in week 5? Jeast wou vandaag simmen dacht ik ergens gelezen te hebben. @jeast, als je simmed kan je dan ook direct Dakoota booten. Als de rest dan ook meteen zijn match speelt kunnen we weer wat sneller gaan. Als dakoota terug is kan hij uiteraard weer joinen
ik moet alleen mijn game dus (nog een keer spelen). Lees paar posten terug wat er gebeurt was. Heb de rest v/d dag geprobeert er weer in te komen maar is gewoon niet gelukt. de EA server lag down ofzo. Bij mij lagh et probleem igg niet aangezien mn xbox direct via ethernet kabel aan mn modem zat.
we zitten in week 6 dus hij zal dan eerst dakoota moeten booten dan kan jij je wedstrijd spelen. Ik zie dat Flix en Bentlul deze week ook nog niet gespeeld hebben, flix heeft het geprobeerd maar had ruzie met EA servers en dat met een megascore is wel erg zuur en Bentlul heeft nog geen poging gewaagd in week 6
Oh bij mij doet ie het gewoon, heb net nog gechecked en kon gewoon de franchise server op. Ik heb 2x ook een match moeten overspelen. Werd 1x in de 1st Quard eraf gegooid en 1x in de laatste 50 seconden. Ik had alleen disconnected from franchise server niet van EA servers. Ik kan ook meteen daarna opnieuw spelen.
Ik had het tegen Raoul, 1x moest ik eten (ik stond wel 24 - 7 voor dus het was geen vluchten ) En daarna kregen we een connection lost! Vandaar ook TS3
Ben benieuwd hoe Fitzgerald het gaat doen dit seizoen! http://sportsillustrated.cnn.com/mu....nfl.ea.madden.curse/content.1.html?eref=sihp
@ Jeast: en bedankt ;-) (ik begrijp het wel hoor).. maar eh.. ik probeer nu weer mee te doen, maar dat lukt niet, ik krijg steeds de melding dat ik gebanned ben ... hoe kan nu nog mee doen??
Als het goed is kan je gewoon rejoinen, ik was ook geboot en had daarna weer gejoined. Weetje ckr dat je alles goed getyped heb? Heb btw de raven @ vikings game al gespeeld, jammer dat ik niet gewacht had anders konden we gewoon spelen. Was overigens een hele close game. Had niet verwacht dat ik moeite zou hebben met Peterson, in exhibition games kon ik hem redelijk in bedwang houden maar het leek net alsof hij al mijn runblitzes negeerde. Daarnaast had ik ook 2x een fumble zonder enige aanleiding, erg raar. Als die niet veroorzaakt waren had ik wel wat meer gescoord. 1st Quard 0-3 2nd Quard 3-3 3rd Quard 3-10 4rd quard 10-10 Tot aan de 2 min warning. Ik moest helaast punten, zag een paar pass rushers over het hoofd. Maar gelukkig bracht mijn D-fence (alweer!!) de overwinning INT-TD; B. Favre intercepted by E. Reed met nog 73 sec op de klik
Vandaag helemaal geen tijd gehad, maar ga morgen ff kijken of ik nu wel mn game helemaal kan uitspelen. toch wel erg irritant dit zeg bah!
@ Ryu: zeker jammer ... maar je had me toch wel ingemaakt denk ik, ik heb net wat potjes gespeeld en ik moest enorm wennen... maar het is toch een tof spel. dat rejoinen gaat echt niet lukken hoor, ik heb het nu enkele keren geprobeerd.. maar steeds dezelde boodschap : ik ben gebanned... misschien dat Jeast eem invite kan sturen zodat ik met de vikings nog kan redden wat er te redden valt, ik zag op die franchise site (met beperkte info, want het was opeens heel erg prive enzo dat ik 3 keer had verloren ofzo... mooi is dat..
voor de mensne die nog geen espn amerika hebben maar wel football willen kijken. syracuse @ penn state is momenteel bezig op eurosport 2