Is dat misschien niet die silver icon? Die krijg je na 15 achievements. Gold na 30 achievements en Platinum na 45 geloof ik.
Challenges denk ik ja. Dulle hoe heb je deze gehaald: In Seconds Flat Maintain Beatlemania for 60 seconds. In multiplayer ofzo?
Wat een magisch spel dit. Zó vet! Vanmiddag de halve setlist doorgegaan met een buddy, hij drums, ik gitaar en zingen tegelijk. En we hadden A Hard Day's Night 100% gehaald op expert vocals, terwijl hij de harmonie deed. Errug vet.
Ja, al had ik in de SP daarna ook een keer het gevoel dat ik er héél dichtbij zat. Maar MP is het gemakkelijkste. Met 3 man gedaan, maar met 2 moet het ook zeker te doen zijn. Gewoon zorgen dat je starpower vol is, en daarna starten. Vergeet niet te communiceren als je balkje bijna leeg is zodat de volgende het aan kan zetten.
Achievements! Naja, de toppers die ik nu heb. The Beatles: Rock Band 470 van 1000 27 van 50 prestaties (54%) Won't You Come Out to Play? Play Dear Prudence on Expert Guitar, playing all hammer-ons and pull-offs without strumming. 25 (12-9-2009) Pick a Moon Dog Play Dig A Pony on Expert Guitar, playing all hammer-ons and pull-offs without strumming. 25 (12-9-2009) Do Right by Me Get a 350-note streak playing Ticket To Ride on Guitar. 25 (12-9-2009) How Could I Dance with Another? Score 100% playing I Saw Her Standing There on Expert Bass. 20 (12-9-2009) All You Need Is Love Five-star every song in The Beatles: Rock Band. 30 (12-9-2009) The Love You Make Complete the Encore in Story. 10 (12-9-2009) Passed the Audition "I'd like to say thank you on behalf of the group and myself and I hope we passed the audition!" 20 (12-9-2009) Day Tripper Start a new Story save file and reach the credits within 24 hours. 15 (12-9-2009) Sun, Sun, Sun Here It Comes Get a 350-note streak playing Here Comes The Sun on Guitar. 25 (12-9-2009) We Would Be So Happy, You and Me Play Octopus's Garden on Expert Guitar, playing all hammer-ons and pull-offs without strumming. 25 (12-9-2009) Still My Guitar Gently Weeps Hit 100% of the notes in either of the solos in While My Guitar Gently Weeps on Expert Guitar. 30 (12-9-2009) That's It! You've Got It! Get a 350-note streak playing Hey Bulldog on Bass. 25 (12-9-2009) En heel veel nette sightread FC's op expert guitar. Zoals Here Comes The Sun, Dig A Pony. Ik heb nu al zin in de DLC. Ik ga niet alles kopen, want veel nummers vind ik gewoon te vaag. Maar bijvoorbeeld Oh! Darling en Maxwell's Silver Hammer komen er zeker bij.
Ik heb hem ook sinds vanmiddag. Prachtig spel, echt geweldig gewoon Ben gelijk op hard begonnen en tot nu toe is het prima te doen, ik haal zelfs 5 sterren op nummers Ben benieuwd naar de DLC die er uit gaat komen.
Even voor een nieuwkomer in bandjes wereld. Ik heb nu sinds paar dagen GH 5 met gitaar, is het nu zo da ik het beatles spel zonder gitaar kan kopen, en wel de nummers kan spelen met alleen de gitaar?
Hey ik heb een paar vraagjes over deze game, want ik ben er erg geinteresseerd naar. Ik heb vroeger basgitaar gespeeld en bij de limited edition krijg je een bass erbij. -Kan ik als ik alleen speel ook alleen de bass line spelen? -Kan ik met de basgitaar ook de gitaar lines spelen, of alleen de bass? -Is het spel te spelen via xbox live, zodat ik alleen bv. de basline speel en iemand anders de drums en weer iemand anders de gitaar etc etc? Ik kan deze informatie nergens vinden. Alle sites gaan ervan uit dat je precies weet hoe die muziek spellen gaan, maar dit zou de eerste voor mij worden. Hopelijk kunnen jullie op deze vragen antwoord geven voordat ik er 200 euro doorheen knal voor iets wat ik dan niet kan doen.
Argh, wat is er vandaag met me aan de hand. Eerst haalde ik alles in 1 try op 5 sterren @ Expert, maar vandaag... pff... ik mis de meest idiote noten. Niet zo handig tijdens de challenges. Kan ik ze helemaal opnieuw gaan doen. Misschien is het niet zo een goed idee om GH5 en The Beatles af te wisselen ...gezien de verschillende engines. Oh, en het is ook de gitaar schuld. iig iedereen en alles behalve ik!
Bij mij gaat het nu op gitaar al een stuk beter. Het wil alleen niet lukken om 85+ % op de solo van A Hard Day's Night te halen. Ik ben gewoon niet goed in zulke snelle herhalingen. Ik heb twee keer 81% gehaald en een keer 83% en soms ging het ook gewoon erg goed maar dan gaat het weer fout met het tweede gedeelte. Maar ik ben ook met wat GS's bezig geweest en dat gaat best wel goed. Ik heb de eerste van de 4 GS achievements binnengehaald en ik stond zelfs ergens 39ste van de wereld.
Taxman was de laatste die ik moest voor de 85% solo achievement. Bij welke stond je 39e? Eens kijken of ik beter kan.
Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band/With a Little Help From My Friends op bass en ik sta inmiddels op de 40e plek met 118.627 punten. Is er trouwens nog wat overgebleven van je leaderboardposities die je rond de release haalde? Ik vind het ook erg jammer dat I Feel Fine op bass niet te GSen is. Ik denk ik haal even snel mijn 4e GS en ik heb de gamerpicture van John Lennon. Daarna wou ik het even met zang proberen maar ik was vergeten dat ik mijn microfoon had uitgeleend aan een vriend en je kan in deze game ook geen X360 headset meer gebruiken. Dat word dus gewoon de GS halen op gitaar of afwachten totdat ik mijn microfoon weer terug heb. Ik denk dat het op gitaar wel gaat lukken maar dan moet ik er wel even wat tijd insteken. Is het trouwens goed als ik je een friend request stuur? Dan kunnen we elkaars scores en achievements bijhouden.
Is prima. Ik zag net dat bij Yellow Submarine (waar ik even 9e stond) nu nog 22e was. Valt nog mee. De rest zou ik even moeten controleren, maar ik ben bang voor de resultaten.