[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Mijn guitar hero 2 doet het niet goed meer, dus weet iemand toevallig een onlinezaak waar de guitar hero 2 gitaar nog te verkrijgen is?

    Zo niet, wat is een goed alternatief, ik ben vooral fan van de gh 2 gitaar omdat deze niet uit elkaar gehaald kan worden en volgens mij nog steeds de beste op de markt is, heeft zo'n 2 en een half jaar goed zijn werk gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  2. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kan in GH 3 Slash toch ook alle nummers laten spelen?
     
  4. the dutch phantom

    the dutch phantom Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het werkt ondertussen hoor.

    Maar das nog ff niet makkelijk als je dat voor het eerst doet zeg.
    Ben begonnen met beginner, dan hoef je nog niks met kleurtjes te doen alleen op tijd aan slaan.
    Maar je word gek van de lijnen die voorbij komen, en als je dan de weg kwijt raakt, is het lastig weer erin te komen. :lol:

    Maar wel erg leuk hoor, denk dat als je dat eenmaal wat makkelijker weet te vinden dat je het best wat makkelijker krijgt.

    Viel me wel op dat je heel simpel en vooral snel game points krijgt.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Klopt, maar dat is als je zelf Slash kiest. Als je dat niet doet, komt Slash alleen bij het Gun 'n Roses stuk het podium op. Net zoals in WT alle artiesten bij hun eigen nummers het podium oplopen. Er was echter een nieuwssite die beweerde dat Kurt Cobain bij een Bon Jovi nummer podook, maar die hadden zich dus slecht geïnformeerd.

    Ik las vandaag dat Dave Grohl zich er ook al in mengde en niet blij was met het feit dat Kurt ook andere nummers kan spelen.

     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Weet iemand waar ik hele lichte drumstokken kan bestellen? Die van The Beatles zij veel te zwaar :mad:

    Ze moeten ongeveer 35 gram zijn ;)
    En niet te dik :)
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heeft Guitar Hero 5 vette nummers zeg! Erg gaaf!

    Hij kwam gisteren binnen en heel fftjes snel gespeeld... Speelt weer heerlijk!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Poeh, na het eerste nummer had ik al 5 achievements binnen 8). Hadden er eigenlijk 6 moeten zijn (dat je een FC moet doen), maar ik werd afgeleid door al die achievement pop-ups en miste dus 1 noot. :+

    Wel irritant dat je na het behalen van de achievement niet meer ziet wat je er nu voor hebt gedaan (de beschrijving verandert).

    Challenges zijn leuk, maar ik ben het wel eens met een review waar ze zeiden dat het jammer is dat niet ieder nummer een challenge heeft voor jou instrument.
    Ik zing niet, en in drummen ben ik niet goed. Ik ga dus weer een hoop achievements/challenges mislopen.

    De competiteititeive modes...:thumbs: Leuke toevoeging. 1 potje online gedaan, (en gewonnen uiteraard :cool:), en het was toch leuker dan de reguliere face-off. Wel een minpunt is dat je een vergrootglas moet gebruiken om je highway te zien als je met 4 man tegelijk speelt.

    Eerste indrukken zijn dus goed, maar ik heb nog niet veel gespeeld.
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen smoesjes:+ Haha. Maar ik zie dus dat GH5 het kopen waard is? Aangezien ik de laatste tijd al zo veel geld heb uitgegeven aan instrumenten en GH games.
     
  10. the dutch phantom

    the dutch phantom Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mijn eerste GH spel, maar we lachen ons gek hier, dat valt echt nog niet mee. :)

    Ik denk ik registreer mijn game op activision, mara dan vraagt ie om de UPC code, iemand een idee welke dit is en waar die zit?
    Het boekje cd doosje en de doos zelf staan vol met code's, maar welke nu waar voor is?
     
  11. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    verlichte drumstokken ook goed? 1 en 2 :+
    anders kan je toch gewoon ff bij een muziekzaak langsgaan?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij een muziekwinkel..
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    [yt]WFlURpa6t8s[/yt]
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Thanks, dan ga ik eens kijken.

    Was niet helemaal zeker of zo ook echt heel lichte stokken hadden :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik? :eek: Smoesjes?! :+ Vandaag iig wel gehaald, ook gewoon weer op Expert. (Blur; Song 2, dus echt moeilijk is ie niet, maar dat maakt niks uit)

    Ik vind em tot nu toe zeker het kopen waard. :thumbs:
    UPC code ken ik niet. Weet alleen waar de VIP code is te vinden. :p Waarom wil je de game registreren? Zitten daar dan nog voordelen aan vast?
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Pfew hier zitten toch wel een stuk moeilijkere nummers in dan bij Beatles 8) Damn mijn pols..
     
  17. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk echt drummen, maar die van WT is heel duur. En die van 5 kan ik nergens vinden, kan ik ergens nog een prijsverlaging verwachten binnenkort van drums?
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die van deel vijf is er ook niet. ;)
     
  19. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag op internet van wel, daar waren de cymbals rond. Dus echt een rondje..
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het zou er wel moeten zijn, want ze hebben het zelfs te koop gehad in hun eigen store:
    [​IMG]
    Maar het is nu nergens te krijgen...Het staat zelfs niet meer in hun eigen store.
    http://www.guitarherostore.com/Browse-by-Title/Guitar-Hero-5

    Misschien hebben ze de release van de drums uitgesteld tot Band Hero?
     

Deel Deze Pagina