wow... heb 'm dan wel al besteld, maar... wat een lelijke onnatuurlijke kronkels in het web van SpiNNeNMaN.... dat kan echt niet ?!?!
ja zat. Moet trouwens zeggen dat ik veel Marvel character ken, maar deze niet: Songbird Penance Iron Fist Complete lijst met characters hier: http://www.videogamesblogger.com/2009/04/03/official-marvel-ultimate-alliance-2-character-list.htm
Het genre is ook zeker gaaf, jammer dat Turtles in Time verpest is. Castle Crashers viel in eerste instantie al op omdat Alien Hominid goed scoorde, en CC is gewoon erg sterk. Ik heb wel het idee dat het genre erg in de smaak valt, want er zijn genoeg mensen van mijn leeftijd die graag terugdenken aan de tijd van Double Dragon, Streets of Rage etc. Voor het 3D tijdperk was het ook mijn favo genre, samen met de 2D platformer. Dus MUA2 heeft zeker een kans om te slagen. Dat je er nu weinig van hoort komt denk door de periode waarin het spel uitkomt. Het spel komt echt vlak voordat er een lawine aan goede titels op de markt komt. En misschien bewaren die mensen hun geld liever voor die spellen. En de promotie van MUA2 is niet echt denderend, aangezien ik ook niet wist dat het spel al volgende week uitkomt.
wie gaan hem allemaal halen hier? Ik wacht toch op Borderlands dus als veel mensen hier regelmatig willen co-oppen haal ik dit spel wel als tussendoortje. Ik erger me bij deze franchise wel aan de DLC. Hoeveel DLC karakters waren er niet voor MUA 1 waar je voor moest betalen? en voor wie gameplay wil zien: [yt]61cKpVNAeaU[/yt]
Ik ga hem niet halen, daarvoor komen er te veel andere leuke titels uit. En bij bol staat een releasedatum van 25 september
Moet zeggen dat het mij erg aanspreekt dat de levels open zijn. Die kale kerkers van metaal waar je doorheen gingen voelden zo claustrofobisch aan, zeker met 4 man. Nu kun je tenminste lekker de ruimte nemen als je met 4 man aan het vechten bent.
Weet iemand hoe het zit met de 2 zijdes? Je hebt mensen die voor het bekend maken zijn van hun identiteit en mensen die er tegen zijn. Wil dit zeggen dat er 2 verschillende campaigns zijn? Ook weet ik dat Cpt. America tegen is en Iron man voor. Stel iemand in mijn friendslist speelt met Ironman, kan ik dan niet zijn game joinen met Cpt. America?
Het lijkt me niet dat ze daar ZO streng in zijn, het klopt sowieso al niet helemaal, aangezien de X-Men geen rol hadden in de Civil War, maar ze wel gewoon speelbare personages zijn .
Een aantal characters zijn verbonden aan de voor of tegen kant. En afhankelijk van met welke characters je speelt (voor of tegen), zullen je missies ook anders zijn (bij voor moet je iets doen, maar dat zal bij "tegen" net tegenovergesteld zijn). Ik meen tenminste zoiets ooit gelezen te hebben. Was volgens mij ook met vrienden/vijanden, ben je met characters aan het spelen die voor zijn, dan heb je andere vrienden/vijanden dan wanneer je "tegen" speelt, als je verder komt in het spel.
maar beperkt die je party keuze in co-op? Of hoe is het verhaal als je 2 mensen voor en tegen in je team hebt? Wie zijn trouwens bij dat Civil war plaatje de 2 rechtse personen? (die neger met dat wit-rode kostuum en die vrouw met de tijgerprint) Nieuwe trailer EDIT [gt]55788[/gt]
Hoe dat met co-op zit weet ik niet. Volgens mij kies je later in het spel voor welke kant je gaat (voor of tegen) en kunnen dan alleen neutrale characters in je team komen en niet characters van voor en tegen in een team (meen dit ergens te hebben gelezen). Ik weet niet hoe het in de comics allemaal gebeurt. Er zijn ook bepaalde achievements (zijn al bekend) die je alleen kunt krijgen als je voor of tegen bent. Wat wel jammer is, is dat deze game op bijna hetzelfde moment als HaloDST uitkomt.