[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    :D

Ga naar je huis toe, waar jullie samen wonen, ga naar dat papiertje dat buiten hangt en verander daar het bedrag dat je elke keer aan je vrouw geeft.

2. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks :D Best stom van me ahah ik had m denk bij t begin van t spel perongeluk hoog gezet,

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Tis net echt he :)

4. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die me kan helpen aan de volgende dingen:
    - Dollcatcher achievement
    - Chicken Suit

De game op fable2.com waarbij je de Chicken Suit kan winnen is helemaal fucked up.

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duik je eigenlijk onder de lakens met iemand? Echt geen idee en verschillende dingen al geprobeerd

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb de chicken suit en check de PM die ik je verstuurd hebt ;)

7. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijkst is om de expression ervoor te kopen bij de boekshop.

Ff nagezocht, expression heet ''Come Back To My Place''.
    Tijd geleden dat ik dit speelde :9

Als de dames dan verliefd op je zijn (of de heren), dus zo'n groot dik hart boven hun hoofd dan kan je die expression op ze gebruiken en met ze tussen de lakens duiken;)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je vrouw (of een prostituee of iemand die HEUL GEK op je is) iets zegt in de trend van: 'wanna have a good time'?
    dan zal er in de D-Pad een Thumbs-Up verschijnen. Indrukken en je personage geeft iemand dus de Thumbs-Up Expression. Doe je het goed, dan krijgt die persoon automatisch het Follow icoon boven zijn hoofd (twee gezichtjes). Loop dan naar je bed, met de persoon achter je aan, en het moet lukken.
    Als je de Expression 'Come Back to My Place' hebt, kan je iemand vragen of deze met je onder de lakens wilt. Dan geven ze zelf de Thumbs-Up en zullen ze je automatisch gaan volgen. :)

9. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerderO-)

Edit: maar jouw uitleg is ook goed hoor:+

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dankjewel Darth Vader op een scooter. ;)

11. Demeandor

Demeandor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyhey :) Zou iemand mij misschien willen helpen met wat achievements? De meesten zal ik zelf wel kunnen halen met wat werk, maar voor The Dollcatcher en The Completionist zal ik toch hulp nodig hebben.

Als iemand mij ook Knothole Island Volume II en/of Strawberry Blonde Dye zou willen lenen voor de twee achievements die daaraan vast zitten, dan zou ik diegene heel dankbaar zijn *)

12. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    dankjuliewel voor de hulp Willem en Rebby, kan ik eindelijk mijn nageslacht veilig stellen :b:

13. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de Game of the Year editie hiervan? Hij is sinds een week uit geloof ik, en heeft twee DLC packs erbij inzitten.

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mijn vriendin wil helpen met dollcatcher?
    Ze heeft bijna alle achievements op wat dingen na en heeft sinds vandaag XBL.

En als je iemand z'n game joined, krijg je dan die ene achievement van alle demon doors? Ze wil namelijk niet ivol worden,,

Edit: :<

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ben weer met deze game begonnen en damn, wat speelt het lekker!! :thumbs:

Ik heb best veel kraampjes/dingen, dus krijg nu 1500 Gold per 5 minuten, op een gegeven moment telt dat wel lekker aan :+
    Heb ook een Steel (??) Cleaver met die Augment dat je geld krijgt elke kaar dat je iemand kilt... 20 Beetles is dus 1000 Gold! (50 Gold/enemy)

Ben nu total evil! }:] Dikke hoorns, grijze huid, groene ogen... En ik ben een vrouw dus dat is best een grappig effect }:]

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vragen :)
    1) Werkt de pub geld glitch nog?
    2) Welke hondjes kan je hebben als je See the Future koopt?

thx :)

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    1) Neem aan dat je glitch van tower of fortune bedoeld? Hebben ze een patch voor uit gebracht geloof ik. Dus zo lang je die hebt gedownload gaat het niet werken.
    2) Volgens mij zijn er 3 maar weet dat niet helemaal meer zeker.Een dalmatier,husky en een bloodhound

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok thx, hmm geld gaat dan wel wat langzaam :p heb al veel vastgoed gekocht maar het duurt even voordat je 10.000 hebt

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga zo Fable er even in doen, kijken hoeveel geld ik krijg na een paar maanden niet spelen :+

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Even vraagje, had Fable 2 er na een lange tijd weer even ingelegd en ik kreeg een update. Wat is dat precies, een gefixte bug maybe?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina