Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ demodemodemodemodemodemodemodemodemo \o/

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo zal ik zeker wel ff checken. Vond forza 2 wel vet. :) Als ik forza 3 ga kopen ben ik wel van plan forza 2 weg te doen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ach, daar vang je toch niks meer voor.. Heb wel geleerd dat ik games die minder dan 20€ waard zijn gewoon lekker zelf hou... Al was het maar voor de nostalgie :D.

Anyway, Forza 3 wordt killing.. GT5 krijgt het nog lastig!

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Intro filmpje van die Challenger ziet er ziek uit! Lijkt me best wel gaaf die dragraces, musclecars FTW.

Leuke auto's voor de demo, nu nog afwachten welke baan(banen) er in zitten.

5. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0

Alstu.

6. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [GT]55851[/GT]

Shelby Daytona Cobra Coupe. :D

7. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Die's echt nais8)

8. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of dit eerder besproken is maar zitten er ook pitcrews in de game want ik heb ze in nog geen enkele video gezien. Het zou het net wat realisticher maken inplaats van een pitstop maken en je wagen word omhoog geduwd en er is niemand in de buurt zelfs grand prix 3 was dit al mogelijk.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nee, die zitten er niet in.

@ Die Shelby, zeer nice, alleen die credits zien er pijnlijk uit :9

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wel goed dat ze de bestickering nu wat beter hebben opgelost, en dat niet meer op die Mini Cooper hoeft te doen. Tot nu toe vind ik die woestijn track het minste mooi, maarja zo heeft iedere racegame wel zo'n parcour ertussen.

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Een heel goed punt: als je zelf alleen met flippers schakelt, dan is het nonsens dat de animatie gaat schakelen met een pook.
    Helemaal als mensen met automatic gears rijden.

Ik bedenk me ineens iets moois: stel je voor dat Project Natal dit gaat regelen! De camera ziet jouw hand richting de schakelpook en de animatie doet dit dan in real time ook!

Tegen die tijd zullen we hopelijk een stuurtje kunnen kopen met schakelpook en koppeling. Dat lijkt me een geweldig vooruitzicht met zo'n Project Natal zeg, kijken naar links en rechts en ook de schakelanimatie perfect zien!
    Ook wanneer je linkerdeur door een botsing open valt en je deze ff tijdens het rijden dicht moet trekken. Zie je het voor je? :thumbs:

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    haha klinkt erg vet , maar dat is echt toekomstmuziek

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Eh, Forza3 heeft de gouden status bereikt? Wat bedoelen ze daarmee dan?

In Shift zie je in ieder geval een hoop mensen bij de start staan en dat doet het racegevoel erg ten goede! Het filmpje wat ik laatst postte was toch van grote klasse.
    Het wordt een druk jaar met gamen lol!

Dirt2 is ook onderweg uit Maleisië. Een ander soort racegame, maar jongens jongens wat ziet het er gelikt uit zeg!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121655&page=43

Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat die af is en bij de drukkerij ligt. :)

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    In TDU was het de duurste auto in de game. Ben benieuwd welke het dit keer is.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Enzo FFX?

Maar die Shelby is inderdaad vrij prijzig :D.

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Nog ff sparen dan maar he?:p

En verder ingaand op project natal, dat je dan ook voor de start je binnenspiegel nog ff kan aanpassen etc.\o/

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Geweldig idee ja! Of tijdens de race je middelvinger of vuist naar iemand wijzen hahaha!

Serieuzer: tijdens F1 race je brake bias veranderen op het stuur.....zou toch echt kicken zijn hoor. En dan een beetje om je heen kijken, wauw!

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deed ik gister toevallig tijdens me F1 Race met GTR. Had in het begin 150 liters bij me en dan kan je beter meer bias op de achterkant hebben en in de loop van de race verstelde ik het naar meer naar voren voor meer stabiliteit. :)

Ontopic:

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem moet halen. Het voelt voor mij nog steeds aan als Forza 2.5. Auction house en painten is leuk maar het blijft een race game. En ik heb steeds meer het gevoel dat ze daar van afwijken. :)

20. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ze in fm 3 van mij wel eens mogen veranderen zijn de toeren die verschillende auto's draaien. natuurlijk kunnen ze niet voor elke auto een verschillende toerenteller maken maar sommige supercars maken wel meer dan 6000 toeren. En ik vind dat ze beter moeten kijken naar wat de snelste auto's zijn. bijv sommige ferrari's zijn veel sneller dan auto's uit de s klasse. en de fxx zou eigenlijk de snelste auto van het spel moeten zijn met de gewone auto's. Met de R1 zou de peugeot de audi qua snelheid moeten overtreffen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina