Nieuw xbox live account maken

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fifa10freak, 12 sep 2009.

1. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb net xbox live, dus ook een account aangemaakt, en als leeftijd 15 neergezet. dus moet je ook een parents account maken (dit heb ik ook gedaan) maar nu kan ik geen games online spelen, en bijna voor alles wat je doet moet je het wachtwoord van dat parents account invoeren. Nou was mijn vraag: kan ik ook een nieuw live account maken en eventueel mijn oude live account kunnen verwijderen (of zouden jullie dit op een andere manier doen?) en dan mijn leeftijd op 18 jaar zetten, zodat ik geen parents account nodig heb en lekker online kan spelen? en heb ik dan nog wel een maand gratis xbox live? ik wil voornamelijk fifa 10 online spelen.

Bij voorbaad dank.

Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Als je naar Settings gaat heb je de optie "Familiy Settings". Als het goed is moet je hier alles kunnen instellen zodat je onbeperkt online kunt genieten van Xbox Live. ;)

3. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook al geprobeerd, maar ik vind het gewoon irritant dat je steeds de gegevens van het parents account in moet voeren.

4. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles bij family settings nu goed staan, en als ik dan de fifa 10 demo opstart komt er een melding dat je te jong bent voor de online functies van het spel. weet iemand hoe dit komt?

5. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Als het alleen met Fifa 10 is dan ligt het aan EA. Meerdere hadden die melding bij Fifa 09 online, misschien dat die bug nog steeds niet verwijderd is.

www.xbox.com en dan inloggen met je 'parents account' dan kan je allemaal dingen toestaan. Misschien dat het probleem kan doen oplossen.

6. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij andere spellen heb ik het nog niet geprobeerd bij xbox.com heb ik alles al veranderd, maar anderen kunnen fifa wel online spelen hoe komt dit dan?

7. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet handiger dat ik een nieuw account aanmaak en er dan neerzet dat ik 18 ben, want dan kun je sowieso met fifa online spelen.

Maar hoe moet je een nieuw account maken, en eventueel je andere account verwijderen? En kun je dan bij je nieuwe account nog gebruik maken van een maand gratis xbox live of loopt dat gewoon door (want ik heb nog 23 dagen).
    En een live account heeft verder toch niks te maken met je gewone offline account waar je gamescore op staat en alles?

8. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus een fout/bug in Fifa. Op een moment zal dat vanzelf weer weggaan maar je kan beter een nieuw account aanmaken.

Als je een nieuw account aanmaakt en je zet 18 jaar neer dan zal je geen problemen kennen op Xbox Live. Dus zal je Fifa gewoon kunnen spelen.

Je maakt een nieuw offline account, dan vraag het op een moment of je een code wil invoeren of dat je Silver wil behouden. Dan kies je voor Silver want dan krijg je 1 maand gratis Xbox Live. Eerste 3 accounts krijgen een maand gratis.

Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  9. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hartsikke bedankt!

nog 1 vraagje:

als je een nieuw offline account aanmaakt moet je daarna nog apart weer een nieuw live account aanmaken? en behoud je je demo's, vrienden en andere gegevens nog wel? (als dit niet zo is is het opzich niet zo heel erg)

10. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vrienden en gamerscore niet en savegames. Maar wel de demos, want die staan namelijk op je HDD.

11. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar, moet je na het nieuwe offline account aanmaken, ook weer een nieuw live account aanmaken?

12. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan met dat account ook online. Dus stel je hebt 2 maanden offline gespeeld en je hebt 5000 gamerscore dan kan je online door Join Xbox Live te kiezen. Vervolgens voor je een code in die jouw recht geeft om online te kunnen spelen.

13. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe krijg je die code? want de vorige keer had ik geen code of iets nodig, toen ik mijn live account ook had aangemaakt.

14. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen, in de winkel is het een stuk duurder dan via internet. Je kan gewoon legaal via internet voor stuk minder kopen, normaal kost 1 jaar zo'n €60. En op internet €38. Ik heb je de link gestuurd in een Privébericht.

15. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    je zou ook nog kunnen proberen een 18 plus hotmail account te maken en je oude email verwijderen van die account en dan weer die 18 plus email in de plaats...

16. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt,

maar wat is dan bij die maand gratis live mijn gebruikersnaam en wachtwoord? is die hetzelfde als het offline account? want je zei dat ik geen nieuwe live hoefte te maken, maar alleen een nieuw offline account.

17. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Join Xbox Live doet moet je een e-mail + wachtwoord opgeven dus die gegevens heb je nodig,

18. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je maakt dus als het ware een nieuw offline en een nieuw live account?

PS. is het niet illegaal om een nieuw live account te maken?

19. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

Nee het is niet illegaal, Microsoft heeft liever dat je er 30 maakt dan 1 *).

20. fifa10freak

fifa10freak Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina