[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het net zo lastig als de Horde met GoW 2 dan zal je wel hulp nodig hebben van andere. Dus splitscreen kan het wel eens onnodig moeilijk maken.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, Horde heb ik in splitscreen ook gewoon tot level 50 gehaald. :cool:
    En moeilijker of niet, splitsreen blijft véél leuker dan online.
     
  3. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor tot Horde 50, maar het duurde wel lang zeker.

    Volgens mij is het mogelijk om het splitscreen ook nog met andere te spelen.
     
  4. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in je eentje splitscreen spelen lijkt me niet zo leuk:+ Vooral voor kleine lans met 2-4 tv's is die firefight mode tof.
     
  5. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel je zit met twee man op 1 Xbox 360. En vervolgens joinen ook nog Friends.
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kon ook in de campaign en multiplayer van halo 3 dus verwacht het hier ook in campaign en firefight.
     
  7. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit toch te twijfelen. Pre-order op XBW is maar 39,99 + wat extras. Maar er bestaat een kans dat ik het niet op de 22e binnen krijg...?

    Iemand ervaring met XBW pre-ordeR?
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbw zorgt niet voor de games hoor :eek:. Dat doet Gcshop.nl en veel mensen hebben een slechte ervaring gehad met GCShop ivm verzendtijd. Maar ik denk dat je met dat soort vragen beter hier terecht kunt ;)
     
  9. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie er maar van af :p.
     
  10. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt mooi dat de vijanden in firefight met phantoms worden gedropt.
    Beter dan in horde waar de vijanden gewoon spawnden.
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik niet eens over nagedacht, maar dat is echt beter ja. :thumbs:
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb alle map packs van Halo 3 gekocht, puur omdat ik 8 tegen 8 leuk vind online. Jammer dat ik dan steeds verplicht was om zo'n map pack te kopen. De singleplayer interesseert me niet, de singleplayer van Halo 3 heb ik zelfs nog nooit gespeeld. Bij ODST zitten ook alle map packs. Kan ik dan gewoon Halo 3 blijven spelen, aangezien de singleplayer van ODST me ook niet boeit? Of moet ik dan weer ODST kopen, omdat iedereen overstapt op ODST? Of kan je gewoon met Halo 3 online spelen tegen andere spelers die ODST in hun 360 hebben zitten? Aangezien het grootste gedeelte van de multiplayer hetzelfde is gebleven.

    Ik verwacht zelf dat iedereen overstapt op ODST, zodat er online niemand meer Halo 3 speelt. Waardoor ik weer verplicht wordt om ODST te kopen. Want ik ga er niet van uit dat ik met mijn Halo 3 online kan spelen tegen ODST spelers, ook al zijn de maps nagenoeg hetzelfde. Het zijn toch commerciële bedrijven, dan moet je altijd weer onnodig de portemonnee trekken.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh de 22ste komt dit spel al 8). Had al wel gepre-ordert maar wist niet meer welke datum hij nou uitkwam. Laat maar komen, heb er in ieder geval wel zin in.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een tweede CD met Halo 3 online, gewoon exact hetzelfde als het nu was dus. Je kan dus ook gewoon tegen elkaar spelen, aangezien het gewoon Halo 3 is.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Okay, bedankt voor de info. Dat valt mee dan.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Neem aan dat de 3 nieuwe maps ook wel te download zullen zijn, want het zou helemaal lame zijn als die alleen via ODST te krijgen zijn.
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Pfft, ik betaal er verdomme ook geld voor...dan wil ik ook best iets extra's krijgen. O-)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat tuig begint te spelen; kut DLC. Ongeinspireerde bagger, dat had niets met Halo ODST te maken. Sorry, het vetgedrukte kon ik even niet laten. :9
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik hoorde net dat je de laatste 3 mythic maps alleen kan krijgen door ODST te kopen? is dit waar? zou ik namelijk errug gay vinden van bungie. heb namelijk de rest en hoef ODST niet, maar die laatste 3 maps wil ik wel. of kun je ze toch gewoon krijgen door een aparte download.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Lijkt me heel sterk dat ze dat niet online zullen zetten, natuurlijk wel voor 800 punten oid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina