Kon ook gewoon via JOIN NOW uit de startpost ! Aangezien niemand meer kan joinen wordt je automatisch naar de challenge gelinkt ! Heb t aangepast baas ! Neuh !
lol Ik ben inmiddels gezakt naar de 7e plaats, ik ga nu/straks verder met wolfenstein sp of mp want hij is gewoon freaging vet
update kingkoning tijd verstreken: 10 dagen behaalde gamerscore: 0 gemiddelde gamerscore per dag: 0 ranking: laatste verwachte gamerscore eind: 0 verwachte eindpostitie: laatste \o/
Was al helemaal vergeten dat ik me aangemeld had. M'n xbox is nu kapot, dus ik hoop dat ik hem snel terug krijg om nog wat punten te kunnen halen. woow, ik heb al 50 punten!
Pff als ik nou had meegedaan.. Batman 600 punten, The Simpsons, en dan krijg ik Maandag nog is Prince of Persia..
Hij maakten gewoon een vergissing, pest hem daar nou niet mee Ik ga maandag misschien verder met wolfenstein, heb hem al bijna uitgespeeld, daarna nog even op Uber ausspielen en dan nog verder met de multyplayer en dan kan hij weg
ik neem aan dat hij het over wolfenstein 3D heeft? die heb ik ook pas gekocht en hij is inderdaad wel vet
Ik bedoel niet de arcade game, maar de volledige game. Moet nog 5 levels en dan is de game aus, krijg je wel maar 10G voor
geeft '' niet duidelijk genoeg aan dat het een grapje was van de arcade game? natuurlijk weet ik wel dat jij de 'volledige' game bedoeld.
haha, ik heb het laatste worden in eigen hand omdat ik totaal gezien minder gamerscore heb (maar elfduizend). pech gehad
dat kan niet. ik sta nog lekker eerste, maar hij update me al 2 dagen niet meer fsow mn livescore neemt alleen maar toe.