Goeiedag, Onze Clan is opzoek naar nieuwe leden. De clan is verdeeld in 2 groepen: Junioren 16 tm 18 jaar en Senioren 18+ Aanmelden bij de clan is mogelijk als je 16 + bent! Naam Clan: Funny Gamers! De naam betekend , wij spelen voor de lol! Maar we willen toch wel serieus spelen de potjes die we spelen, en we willen ook bepaalde dingen gaan bereiken! De game waar onze clan op gaat richten is Call of duty 6! Nu spelen we Call of duty 4 Ben je geitreseerd en lijkt het je wat Voeg: Ringma toe op Xbox 360 live! Je zal niet meteen worden aangenomen je zal eerst door een proef tijd moeten gaan( Dat bespreken we dan nog)! Zoek je contact: Stuur een berichtje en ik geef me email-adres
Haha ja, OMG zeg dat je een proeftijd nodig bent waar slaat dat op. als je goed bent in cod ben je dat ook wel in cod 6 En why 16+? omdat we te jong zijn voor die o zo gruwelijke beelden die we krijgen te zien in de game
Zegt toch genoeg? Dat het een funclan is betekent toch niet dat ze geen grotere ambities kunnen hebben?
ik denk eerder omdat veel van die kleine ukkies ontzettend irritant zijn. maar dan kan hij beter geen clan beginnen, want clangastjes zijn ook meestal ontzettend irritant.
Een clan is simpelweg een groep mensen die samen een goed team proberen te vormen. Vaak spelen ze ook 'clanmatches', wedstrijden tegen andere clans, maar er zijn ook zat clans waar het alleen om de fun van het met elkaar gamen gaat. PS: Lees de Xboxworld forum regels eens door, er is ook een edit-knop indien je nog iets toe te voegen hebt aan je originele post.
op zoek naar serieuse mensen die mee willen doen met clan voor mw2. heb nu 10 leden maar niet allen serieus site transformersmw2.webs.com gamertag kiekeboeman
Idd Maar als jullie nog een MW2 lan willen pakken. Eind februari check meer info www.DG-Events.eu Hahaha