[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. the_martini

the_martini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om dit weekend te knallen?

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hebben jullie trouwens ook afentoe dat de ene ronde harstikke goed gaat de andere ronde niks meer lukt. Heb dit zelf best vaak en mijn tegenstanders volgens mij ook, die hebben dan de 1e ronde in annex 4 kills en de 2e ronde 16..

3. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Constant, het is een grote willekeur.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    fucking irritant is dat, waarom is het online niet hetzelfde gebleven als GOW 1 :mad: die was echt legendarisch.

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik vind het principe van de multiplayer van gears ook echt briljant. Het is toch heel ander als bijvoorbeeld cod. Maar er klopt gewoon geen hond van, ik heb het wel eens zo erg gehad dat ik ene potje 20, 30 kills had en andere 0-5.

Jammer jammer, toch maar weer cod doen :emo:

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja dat bedoel ik, bij gears 1 was het gewoon constant (tenzei je de host was en je nog meer ownde).

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is weer aardig laggy de laatste tijd. |:- Een paar keer zelfs zo laggy dat we maar Private zijn gaan spelen en wat glitches hebben gevonden die weer handig kunnen zijn bij Public als je als laatste overblijft met bijv. Guardian. Nooit geweten dat er zoveel maps zijn waar je gewoon compleet kunt verdwijnen. 8)

Gisteren trouwens nog wel een mooie actie met KOTH op Sanctuary. De Hill was bij de Boomshot en ik had snel de Boomschot gepakt, terug naar boven gelopen en ja hoor gaan ze alle 5 in de Hill staan terwijl ze weten dat de Boomshot weg is en... *boom* weg alle Locusts! :lol:

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat die glitches aub zitten. Gruwelijk irritant voor je tegenstanders bij Guardian.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja ik weet het. We waren vorige keer ook een hele ronde aan het zoeken naar iemand op Subway, maar nu weten waar die kan zitten.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet zelf nog steeds eens level 50 zien te halen. Wordt zo nu en dan eens met een groepje een avondje zien te knallen en hopen dat het niet zo laggy is, daar kan ik echt niet tegen.
    Is al weer even terug dat ik MP speelde, dus zal sowieso wel flink gekilled worden. 8)

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je het ook over een map. Die was in deel 1 al broken en in deel 2 niet veel beter geworden..

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, dit had ik vannacht in een Public Match! 8)

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    +1 voor het filmpje

-100 voor de takkeherrie, thx

14. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dik 1 minuut lang die B knop steeds opnieuw indrukken :lol:.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    In het begin zat ik ook als een gek op de B-knop te drukken, maar ja had weinig zin! :lol: Ik stond trouwens zo iets van 3 minuten tot de ronde was afgelopen. Gelukkig kon ik op m'n teammaten rekenen. :cool:

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, lol.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Gears of War 2 maar weer tweedehands besteld via play. Het is alweer een tijdje geleden dat ik hem gespeeld heb. Heb wel weer zin om de singleplayer te doorlopen. Multiplayer wil ik ook wel weer een keer doen, maar daar lees ik tegenstrijdige berichten over. Dus ik wil graag weten hoe het tegenwoordig staat met de lag?

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Qua lag vind ik het meevallen, je stuitert niet zo veel meer over het beeld. Echter is er nog steeds een flink verschil mbt hostvoordeel. 1x was ik host, maar werd ik toch nog flink afgeknald. Merendeel ben ik geen host en dan is het wisselvallig. Soms heb je potjes waarin je prima kunt spelen, soms trek je de stekker eruit omdat het niet leuk meer is zo. En host in je team hebben zegt ook niet alles, soms heb je wat voordeel, andere keer kun je evengoed nadeel hebben. Online blijf ik de game gewoon erg zwak/nep vinden en dat is erg zonde. Blijft een game van het vele vloeken.
    Ben zelf sinds kort weer bezig met MP, op naar level 50 (nu 47). Nog wel even een flinke weg voor de boeg.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt, soms heb je potjes waarin alles gewoon wel goed gaat (niet illegaal, maar speelt wel zoals het in deel 1 ook was, regelmatig) en dan heb je soms potjes waarin NIKS lukt. Dat iemand stil staat, je hem 2 keer vol schiet en hij zich dan omdraait en jou in 1x kapot krijgt (en dat dan heel vaak per potje). Fucking frustrerend.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Moet zeggen dat ik vanavond best wel weer lekkere potjes heb kunnen knallen.
    Had een match en toen werd in 1 ronde gewoon even 5 van mijn kills gejat (en vaak niet per ongeluk). :+
    Als het zo blijft met avonden paar leuke potjes, dan is level 50 prima te halen. Duurt nog wel even, maar goed.

Deel Deze Pagina