Echt he, maar normaal weten ze niet hoe goed je bent zeg maar dus doen ze dat ook niet. Alleen deze gast had ik al een keer gespeeld en had ik 5-1 verloren (7-0-3 dreamteam anyone ) alleen ik had dit niet door, pas toen hij 1-0 scoorde had ik het door, en toen was het dus ook te laat. Hij wist al dat hij veel punten zou krijgen als hij van mij zou winnen omdat ik hoog geranked ben. Mja hoort bij het spelletje ben ik bang
Als je bij manager mode tijdens het eerste seizoen de transfers update is dit dan in het nieuwe seizoen goed of moet je weer helemaal overnieuw beginnen?
Gabri en aissati zijn veranderd in getallen en kunnen dus niet meer meedoen. Nou heb ik dit al eens eerder gehad met gabri dacht ik. Is er iets wat ik er aan kan doen? Ook loopt Fifa 09 nu echt de heletijd vast. Iemand een oplossing?
Heb net alle transfers gedaan dus liever niet maarja als het moet. Verder niks dat je er zo tegen kan doen?
Kan niet want ze zitten in een team met z'n 2e en als je ze dan naar Ajax wil terug zetten zegt die dat er minstens 17 spelers in moeten zitten in het team ( 'name_blablabla). Daarbij hebben ze ook geen lichaam meet alleen nog een hoofd en schoenen.
Yeah, ik sta nu in de top 100, 99e http://www.easportsworld.com/en_US/stats/index/id/17002866 Ik heb er even veel voor moeten spelen, mja het is me gelukt nog voor Fifa 2010
Ik nu 4000ste, heb vandaag weer even gespeeld (13 potjes) en hebben nu dus een reeks van 22 met Liverpool. Gaat allemaal erg makkelijk, maar die kneuzen in Lobby accepteren nooit of er gaat iets fout oid.
? Ik heb trouwens ongeveer 200/150 wedstrijden meer dan jou gespeeld en ik sta nog niet eens in de ranglijst Arrrr
Haha 45-0 tegen de CPU. Ik weet nu al dat jij C.Ronaldo, Kaka, Xabi Alonso enzo bij je team hebt gezet. Toch?