Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kleine impressie van iemand die ik ken, en die de Promo kopie heeft. :)

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Voor mij een absolute musthave. Waar is die het goedkoopst?
    Op de vorige pagina werd een link gegeven. Verder nog ergens?

Ik koop geen game voor 64 euro, terwijl ik heel veel games heb van 37 euro dus daar begin ik niet aan.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm die review heeft mij verbaasd... Me = interested :D

4. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Zeker. Het moet een combinatie van factoren zijn: de auto moet goed rijden en een goede handling hebben. De auto's en de tracks moeten mooi en afwisselend zijn. Het geluid moet lekker klinken èn er moet een gevoel van snelheid in zitten.

Het gaat toch ook om de fun en de feel. Ik weet nog goed met underground2 met de eerste keer dat je zo'n snelwegrace kreeg. Je reed dan tegen 1 gast in een volle snelweg. De camera kwam langzaam van boven en ineens zat je in de race! Toendertijd toch wel geweldig en een groot gevoel van snelheid.

Net als met Most Wanted bij het begin: je ziet de politieachtervolging en ineens zit je zelf in die BMW die moet ontsnappen voor de politie. Je had je stoel en spullen nog niet goed staan en ineens BENG moest je aan de bak :thumbs:

Sindsdien zijn we meer en meer verwend met veel betere handling, maar nu nog zijn die wegen en zonlichteffecten van Most Wanted indrukwekkend. Weten jullie nog die zon die via het asfalt in je gezicht scheen wanneer je de tunnel uitkwam?

Ook erg goed waren toen de geluiden van de auto's. Ik weet nog wanneer je aan de start kwam met die Porsche Carrera GT. Die deed ff een 180 graden draai, gas erop en dan die terugslag in de uitlaat! \o/

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
  6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Als je het spel niet gelijk wil kun je het bij zo'n website bestellen. Ik zelf heb hem vandaag voor €50 (incl.) bij mediaoffer.nl besteld. Aangezien dit spel niet regiovrij is zijn de goedkope sites niet (echt makkelijk) te vinden.

Die reviews en filmpjes hebben me echt overgehaald, het spel ziet er zo goed uit, die moest ik gewoon bestellen :9 (Jaja ik ben zwak! :mad:)

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hebben jullie de Giantbomb.com quick look al gezien? Zwaar irritant dat ze amper in de cockpit view reden, want je ziet gewoon gelijk dat het met de auto in beeld er minder uitziet. Niet qua graphics , maar hoe de auto rijd op de weg...althans dat vind ik.

Ik vroeg me af, kan ik ergens screens of videos checken van alle banen? Ik hoop gewoon niet dat je alleen maar van die Nurgburgring achtige banen hebt. Want een paar zijn leuk maar niet teveel. Ik bedoel....naast die track uit londen , zitten er nog meer soortgelijke banen in?

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??

Op de vorige bladzijde staan er toch een aantal?
    Amazon.co.uk komt ook nog zo op hetzelfde uit, ook game.co.uk zo ongeveer.

Hoeft echt niet regiovrij te zijn om goedkoop te wezen hoor?
    Of koop je alleen bij Gamehubs?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Check de startpost. :)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmmm inderdaad, een lijstje...geen fotos maar toch. Genoeg klinken alsof het geen echte saaien banen zijn. Ik bedoel...ik vind het gewoon cool als er wat dingen in de omgeving zijn. Laat het bergen, gebouwen zijn, noem maar op ;)

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vind die cockpit view toch wel erg gaaf hoor... Ben niet zo heel erg van de racegames, maar krijg wel verregaande interesse in Shift

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had het er een beetje krom neergezet, maar de verzending vanuit het buitenland duurt meestal een week + (tenzij je extra betaald). Ik bestel bij alle websites die niet alleen creditcard ondersteunen :+

Maarjah, het maakt verder niet uit :)

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt topper! Hier heb ik wat aan, wordt bezorgd voor €46 :thumbs:

volgens mij staat er bij de 1ste link vermeld dat je de game op de releasedatum binnen hebt.

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maar er staat ook bij "Only for UK orders" :) Maarjah, persoonlijk vind ik het fijner om hem voor 4 euro meer bij een NL webshop te kopen.

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  15. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb m ook bij shopto.net besteld.

Mijn Dirt 2 exemplaar schijnt onderweg te zijn maar nog niet ontvangen.

16. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Geen idee of Amazon ook zonder creditcard verzend, maar de verzending van Amazon is tegenwoordig slechts 2 dagen! (mits niet vlak voor weekend / in het weekend). Standaard, dus geen extra betaling oid.

bijv. dinsdag bestellen, donderdag in huis!
    :thumbs:

17. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb de game al binnen! lokale gameshop heeft hem al achter liggen ( vriendjes politiek )... eerste indruk is niet super.. game is een beetje een mix van grid en forza motorsport... grafisch ziet het spel er wel goed uit.. in de auto zelf lijkt het meer op forza maar als je de auto van de buitenkant ziet is het heel arcade jammer genoeg

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Lucky bastard :9 Vind het zoiets raars dat games bijna 2 weken bij een shop liggen voor de release date :mad:

19. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zaterdag was die binnen gekomen :)

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje arcade is juist goed,het moet niet helemaal sim zijn,daar zijn andere games voor,schuift het niet teveel in de bochten ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina