Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja ik ben wel eddy fever eens dat er weinig tracks per continent zijn, je krijgt eigenlijk geen realistisch beeld van alle rallys die daar gereden worden.
    Opzich vind ik dit niet zo erg want als je het niveau van de tegenstanders wat opkrikt zie je dat er nog een hoop te perfectioneren valt. Volgens mij heeft Codemasters gedacht dat veel mensen dat wel replaywaarde vinden hebben.

    Voor de rest zijn mijn minpuntjes:

    dat je geen auto kan stylen a la forza en zoals eddyfever al zei, die klote ballonnetjes boven auto's met gamertags erin.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik ben totaal oneens met jullie mening,

    DIrt 2 is een technisch hoogstandje. Natuurlijk gaat het op een gegeven moment herhalen, maar met welke game is dit niet? Hoeveel tracks heeft FM2, Race Pro, etc? Het enige verschil is dat de races een stuk korter zijn dan deze voorbeelden. Er is constante actie (als je de moeilijkheidsgraad durft op te schroeven en als je klaar bent met de career dan heb je altijd multiplayer nog.

    Ik moet toegeven multiplayer is een grote chaos, maar met de juiste mensen en juiste strategie heb ik mij al uren vermaakt!
    De enge minpunten aan deze game is puur mierenneuken. Codemasters zet wederom een topper op de markt en gelijk zonder dat je 3 updates krijgt vanwege de "halfgebakkenheid" waarmee deze op de markt gebracht is zoals bijna elke game tegenwoordig de markt opgaat.

    Natuurlijk kan een game zoals DIRT 2 altijd uitgebreider, meer opties tot het customizen van je auto (had ik ook graag gezien) maar je krijgt er al zoveel voor terug. Ikzelf ben al blij dat deze game gewoon goed werkt. Geen connectie issues, overal lijkt over nagedacht te zijn, en het ziet er allemaal gewoon retevet uit.

    En na level 34 career en 24 online te zijn kan ik dat nog steeds zeggen.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ egelhunter, nee ik had het niet over NFS:confused:hift maar over Dirt 2. ;)
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vind nu na 2 dagen spelen wel dat dirt eigenlijk geen rally spel meer is, de stages zijn gewoon te kort om echt dat rally gevoel te krijgen en de rallycros events is gewoon grid alleen dan in de modder. Maar zeker geen spijt van het spel..
     
  5. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    vind het een min puntje dat je geen onderdelen kan kopen hoe zit dat trouwens in shift en forza 3?
     
  6. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    In Forza 3 kun je zeker weten onderdelen voor je auto kopen. Hoe dat in Shift zit weet ik niet, maar ik verwacht wel dat je daar ook upgrade packs hebt want die zitten ook in de vorige NFS games.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat viel mij ook op. :mad: Ik ben tot nu toe nog geen rally tegengekomen die langer dan 2 minuten duurt? Die trailblazers duren vaak ietsje langer, maar ook niet veel. Codemasters probeert het dan goed te maken met een Event van bijvoorbeeld 3 rally's, maar dan heb ik liever één lange rally.
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd en dan zeggen ze bij gamekings dat er van die oude rallys inzitten als je de eerste 3 minuten goed rijd en dan een fout maakt je alsnog verliest maar hoe kan dat als de rallys maar 2 minuten duren haha
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat dan ook weer niet waar is, want je kan de tijd terugspoelen. Alleen niet op de hoogste moeilijkheidsgraad. :+ Ach, Gamekings.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu wil ik geen beterweter zijn, maar oorspronkelijk waren de echte stages altijd veel langer en werden ze in rallygames vaak verkort. Tenminste in de V-rally games was dit het geval, bij de rest weet ik het zo even niet.

    De rally stages in Rallysport challenge 2 waren echt lekker lang, althans zaten er velen tussen. Om eerlijk te zijn ben ik een echte fan van de oude Colin Mcrea games, de sfeer en stijl vond ik gewoon zo tof. WRC4 was de beste sim van de vorige generatie, Dirt 2 lijkt me heel leuk om te spelen maar niet voor uren lang zoals ik dat kon met de oude serie. Misschien dat ik deze haal als die goedkoper word, een andere rallygame zie ik niet snel komen.
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is het mogelijk om ergens de leaderboards te bekijken per track? Kan dit namelijk nergens vinden...
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog heel ff iets over shift, hier een video review. Aan wat ik zag van het filmpje was toch wel gewoon een hele mooie racer, maar ik kreeg er telkens een forza gevoel bij(visueel) met een ietwat arcade actie sausje.(Het filmpje besteedde geen aandacht aan tunen of pimpen)
    Ik zelf ben meer een actie/arcade racer, dus burnout is top, maar dirt vooral ook omdat daar gewoon veel gebeurt met je auto, grove wegen etc. Heb Dirt2 alleen nog niet binnen
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zullen we die games gewoon niet met elkaar vergelijken, want het zijn 2 verschillende games? En gewoon de game bespreken in het topic. Anders krijgen we hier ook een PES/Fifa discussie die nergens naar toe gaat. :)
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    In je trailer, en dan naar My stuff, daar zijn leaderboards, en kun je per klasse en track de tijden bekijken :)
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Maar je kan alleen tijden neerzetten in de Dirt tour en online toch? Er is geen time trial o.i.d.??
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jawel, bij iedere locatie kun je Free Ride en Time Trial doen.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wooha, die eerste twee rallybanen in China (als je de Dirt Tour volgt) zijn echt vet! :D Maleisië is ook stoer. Alleen een beetje jammer dat op de kaart Indonesië als China wordt aangeduid. :emo:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De Raid in Maleisië is irritant met heel die bossen. :+
     
  19. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Die in marokko vind ik vet waar je met die hummers moet rijden , eerst door de stad en later over van die bruggetjes echt te vet gewoon.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mij ook opgevallen 8)

    Nouja, wacht maar tot je in Utah komt. Dat zijn past echt strakke banen (trailblazers)!
     

Deel Deze Pagina