FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ligt eraan waar je hem pre-ordered. De sites zoals FRS, Dixons en Bol.com leveren hem gewoon op de releasedatum, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets mis gaat. :)

2. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de counters waren heerlijk he. Lekker met Scholes driehoekje ingedrukt houden, rennen met Ronaldo en intikken met Rooney.

Ik begrijpo wat je bedoelt maar je moet het niet meteen afkraken op 70%. Let mara op dat jij de full game gruwelijk gaat vinden.

Is er geen mogelijkheid om hem apart te late leggen bij de FRS/Bart SMit?

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even de desbetreffende winkel bellen. Denk je alleen dat dit nodig is? Normaal hebben ze wel genoeg voorraad..

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    O, ik kraak het ook niet af hoor. Ik vond het alleen zo tof in FIFA09 om met een counter te scoren, vond ik echt geniaal en mooi om te zien. En dan duizend keer herhalen via de Replay mode, nu heb je alleen maar blur in de replay mode.

Maar goed, net een potje gespeeld en toen speelde het wel lekker. Ik koop hem toch maar wel. Alleen moet je de blur uit kunnen zetten want dat is echt afschuwelijk. :{

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zal in de uiteindelijke versie er toch wel zijn uitgehald? Zie het nut niet in van die blur.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Weten we al hoor viktor :+

8. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een blur ?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wazige effect, ga maar eens naar replay mode, richt de camera op de bal en kijk dan naar de spelers. Een lelijke effect. Niks mis met een beetje blur, maar dit is echt niet tof. Net zoals dat glimmende effect wat spelers nu op zich hebben wat niet in FIFA09 was.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Meen je dit nou serieus of is het sarcastisch? Vind dat juist het verschikkelijkste in heel fifa09. Verdedigend spelen en alleen maar op Y drukken. De bal kwam toch vaak zat wel aan!

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. Dit vond ik het ergste van Fifa want het lukte bijna altijd.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het is sarcastisch.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Viel me trouwens op dat het uitshirt van Barça wel erg oranje is in de game, terwijl hij in het echt toch meer zalm roze is. Hopelijk veranderen ze dat nog.

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ben weer beetje de demo aan het spelen en had net weer wel een grappig momentje.. Iniesta kreeg een tikje van Van Bommel maar hij kon doorlopen met de bal, toch floot de scheids. Dus zie je Iniesta zo even geergerd z'n handen de lucht in gooien en naar de scheids kijken. Mooi al die details, ben ook vaak naar replays aan het kijken om gewoon al die bewegingen nog eens te bekijken. Eerste keer toen ik de demo speelde was het wel wennen maar word er al beter in en ga het steeds vetter vinden:) Eerste potje is alweer gewonnen op world class, vrij gemakkelijk. Eerst een beetje op pro gespeeld om te wennen

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hoe doe je brigde ?

17. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    En ik kom weer een detail tegen, weet niet of het al genoemd is, maar zie net dat de scheids een oortje draagt met microfoontje aan. Kreeg net een penalty tegen en leek of hij er ook even in praatte. Wel tof

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Rechter stick naar voren op het goede moment.

19. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buffon is maar 66. Mogen ze ook wel even veranderen.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Stond net een hele tijd te wachten tot de tegenstander een inworp nam, moest eerst met mijn personage bewegen voordat hij de bal gooide. :{ En hoe zorg ik ervoor dat mijn keeper op de lijn blijft, de tering. Valdes vloog net gewoon uit zijn goal bij een corner terwijl ik hem niet bestuurde met 'Y'. Zie ik wel vaker in de demo dat mijn keeper opeens zomaar te ver uitkomt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina