Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    True that.\o/
    Alleen ga ik toch liever co-oppen met mensen van XBW/die ik ken :mad:.
    Niet iedereen op de officiele forum is zo relaxt, sinds er altijd wel van zulke irritante mensen zijn.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    op gamekings staat nu ook klein interview met randy over de wapens.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik neem sowieso die Sniper _O_

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je kan met elk character snipen ;), maar mordecai trekt mij op zich ook het meest. Vooral hoe hij er uit ziet. Vind alleen die vogel/vleermuis van hem een beetje lijp.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het best hard dat Bloodwing gewoon dwars door een monster heen gaat.}:]
    Ik ga eerst voor Lilith, sinds zij zo mysterieus is, en ik wel wil zien wat ze kan doen.O-)

6. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Zag net de Characters trailer en nu twijfel ik tussen Roland en Mordecai. Mordecai omdat ie er zo vet uitziet en Roland omdat ie Turrets kan neerzetten :)

Maar kun je met Mordecai ook een turret neerzetten of niet ?

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat is de skill van Roland en Roland alleen.:+

8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Wat is de skill van Mordecai dan ? :p

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe heet die gespierde dude die veel voor melee lijkt te gaan? En kan ik met hem dan ook met gewone wapens overweg?

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    die vogelding

die gespierde dude is brick en volgens mij kan die ook met geweren. dat heb ik igg in éen trailer gezien.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mordecai's skill is de bloodwing.

Dat is Brick, en ja.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kan idd met elke char alle wapens gebruiken maar elke talent tree heeft weer z'n eigen boost naar wapen klasses, zoals Brick's Blaster tree boost je Rocket Launcher, en Lilith's Assasin tree weer met pistolen. Je kunt wel in elke gun weer trainen maar Brick zal nooit zo goed met een sniper kunnen schieten als Mordecai bijv.
    Dus je zit niet echt aan wapens vast en je kunt als een sniper dus makkelijk ook ff de afgezaagde dubbel loops shotgun pakken en wat skag can dichtbij knallen.

En Lilith kan veel doen man!:)
    Ze heeft 3 trees, Controller, Elemental en Assasin. Controller is iets met tijd manupilatie, groep buffs stuns en slows. Elemental kan zie iets van vuurballen schieten (oid) en de elemental guns doen meer dmg/spreaden meer en Assasin foccused op haar Phase Walk en de eindskill daarvan is Death Cry , wat dus waarschijnlijk een soort van oorverdovende gil is die enemies gek maken.

EDIT: Om je een beetje een idee te geven nog een keer de talent tree van Brick (Hexagons zijn skills die worden geactiveerd nadat je killt) : [​IMG]

Berserk
    Skill Description: "Gain the ability to go Berserk. While Berserk, [RT] and [LT] throw punches. Also, you gain resistance to all damage and you regenerate health while Berserking."
    -Maxed Skill: Cooldown: 60 Seconds. -- Deze unlock je dus op level 5 als je je eerste talent point krijgt.

Hardened
    Skill Description: "Increases your Maximum Health."
    -Level 1 Skill: +12% Maximum Health.

Safeguard
    Skill Description: "Increase the strength of your shield."
    -Level 3 Skill: +24% Shield Strength.
    Next Level: +32% Shield Strength.

Bash
    Skill Description: "Gives your melee attacks a chance to Daze enemies, slowing them and reducing their accuracy."
    -Level 1 Skill: Chance to Daze: 10%.

Heavy Handed
    Skill Description: "Killing an enemy greatly increases your melee damage for a few seconds."
    -Maxed Skill: +60% Melee Damage.

Short Fuse
    Skill Description: "Decreases the cooldown of Berserk."
    -Level 3 Skill: Berserk Cooldown decreased by 10[14?18?] seconds.
    Next Level: Berserk Cooldown decreased by 24[?] seconds.

Prize Fighter
    Skill Description: "While Berserk is active your melee attacks have a chance to spawn cash prizes."
    -Level 1 Skill: 6%[?] chance to spawn a cash prize.
    Next Level: 12%[?] chance to spawn a cash prize

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet er wel bij zeggen dat het niet zeker is van Lilith's krachten.
    Het enigste wat zeker is, is haar Phasewalk. Voor de rest wordt er gespeculeerd ( ofzo iets ) dan je met de controller skilltree, je tijd kan beheersen, en dat je met de elementalist skill-tree, je vuurballen kan schieten of mensen/monsters in de fik kan steken. Ook is er een boost voor haar melee krachten waarvan men denkt dat het bij de Assassin skilltree hoort.

Ze stunt mensen met haar Phasewalk, dus dat staat zo'n beetje los van haar Elementalist gebeuren.

NVM, gevonden 8)
    Linkje voor handige thread over skills Rarw

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gelezen van de verschillende reviews of posts van mensen die op Pax zijn geweest etc,

Hier heb je een klein stukje van Lillith gepost door KahLriK op het forum,

Her three tree names have been released. Those are Controller, Elementalist, and Assassin.

She has a skill to enhance her melee damage, which we speculate to be found in the Assassin Tree. Her default melee attack is a Palm Strike.

She can probably throw fireballs, or set enemies on fire, we speculate this comes from the Elementalist tree.

She can slow and manipulate time, we speculate through the Controller Tree.

Her base skill is Phasewalk of course.

Phasewalk makes Lilith invisible to enemies, invincible to damage for a short period of time, and far faster than normal. She can sneak behind enemy lines and pop out of Phasewalk, which emits an Area of Effect attack which can stun enemies (and apparently kill them, but this is VERY difficult, because there is an achievement for killing ONE enemy with her Phasewalk ability). Attacking will bring you out of Phasewalk before the duration is over.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wist ik al, maar jij zei dat de buffs en stuns hoorden bij de Controller Tree. Ook staat er niks bij dat zij een skill heeft waarbij ze een boost krijgt voor pistolen. Mjah, ik ga lekker voor Lilith. Vooral voor de Death Cry.

zie vanaf 0:40

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    haha, dacht dat ik de enige Lilith zou zijn, toch niet dus.

Ik ga dan denk ik voor controller, of de tree die het beste dual pistols enhanced

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor Controller ( Freeze, b*tches! ), of Assassin ( Scream!*)).
    Nog een maand en een week wachten! Ik moet iets vinden om tijd te laten vliegen.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Meer forums lezen dus kan het niet meer terug vinden :p was iets na pax allemaal gepost. Die Roland en Mordecai hebben trouwens ook group buffs enzo.

Mja ik ga nog steeds voor die Brick maar ga wel ff alle chars een beetje spelen om te checken hoe die't doen. Snipert trekt me ook wel, en dan die pet..!

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe Bloodwing zo door die Skag ging in de laatste trailer....}:]8)
    Anyway, Dr0kz en Syke, jullie kopen 'm ook de release of?

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Duh _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina