Als je een livebox hebt heb je online. Online is een ADSL provider. Bij ADSL heb je niks te zoeken met MAC adressen klonen. Vergeet die optie dus maar. Als hij aangeeft dat de netwerkkabel niet aangesloten is heb je een paar opties: 1. De kabel is niet aangesloten (duh). 2. De kabel is kapot. 3. De livebox of de netwerkkaart is kapot. 4. Je pc heeft vage software draaien die vervelend doet. Take your pick.
Ja dat is juist het probleem 1. dat heb ik gecheckt maar daar ligt het niet aan 2. idem 3. beide zijn 2 maanden oud 4. Ik heb onlangs geen software geïnstalleerd (niks vrijwillig, maar kan ook niks kwaadaardig vinden)
Hebt een klein probleempje. Als ik op mn pc aan het gamen ben dan springt na een tijdje mn scherm op standby(net zoals dat gebeurt als je je pc uitzet) en loopt het geluid vast(klinkt dan zoiets als trrrrrrrrrr) Dit gebeurt ook bij gewoon gekochte games. Enig idee wat het is, en hoe ik het kan voorkomen?
Paar weken geleden had ik gepost over een zwaar tekort aan schijfruimte. Nou zie ik dat de map installer in Windows maar liefst 36 GB groot is. Veel bestanden zijn .msp. Nou heb ik al wat op google gekeken, maar de meningen over het wel/niet verwijderen van al deze bestanden lopen nogal uit een. Bang dat Windows crasht weet ik nu niet wat ik moet doen. Wat vast staat is dat deze map veel te groot is. Iemand die mij hier wat nuttig advies kan geven.
Als je ze delete kan je idd problemen krijgen bij het deïnstalleren van bepaalde software. Als je in de eigenschappen kijkt kan je wel zien waar ze van zijn. Het meeste kan waarschijnlijk weg, maarja helemaal zeker wet je het nooit. Als je de gok wil wagen kan je later altijd met het originele installatie bestand v.h. betreffende programma (van cd/internet etc)de boel deïnstalleren.
Het zijn vooral dingen m.b.t. Windows zelf. Daar wil ik niet aan kloten. Ik denk dat ik het maar zo laat, en dan of de boel opnieuw installeer, of een nieuwe PC afschaf.
Ik had problemen met een, hij bleef maar vastlopen en klote dus ik dacht ik flikker m dr af. Met mn stomme kop ga ik naar program files en tyf daar alle files eruit(normaal ga ik altijd via configuratie systeem en dan programmas en dan deinstaleren) maar omdat ik het zo gehad had met die game had ik daar geen zin in. Nu heb ik die game gekocht omdat ik m toch wel erg vet vond en geen zin in dat gezeik cracks opzoeken etc. Nu Stop ik die game heel blij in mn pc om m te instaleren, krijgi k dat schermpje waarin staat: Instal,Play,Readme,options,Exit. Het probleem is nu dat mn pc nog denkt dat ie geinstalled staat dus ik kan de instal knop niet indrukken. Ik kan alleen play doen, alleen dat kan dus niet omdat ie niet geinstaleerd staat. Hoe fix ik dit?
En als je alsnog naar configuratiescherm gaat? Als het goed is staat hij daar dan ook nog bij.. Kijken wat dat doet.
Het gaat om Batman Arkham Asylum. En als ik alsnog naar configuratiescherm ga en hem daar wil deinstaleren begint ie er wel mee, vraagt ie of ik alles wil verwijderen. klik ik op ja. dan krijg ik dat balkje dat ie bezig is maar dan op een gegevenmoment krijgi k de melding dat een bepaald bestand mist. Wat natuurlijk logisch is gezien ik die gewist heb.
Als je de map uit (bijv.) program files verwijderd doet ie niet automatisch meteen het register opschonen.. Als je naar deze computer gaat, rechtermuisknop doet op je DVD drive, op Openen klikt en dan de setup.exe runt, wat gebeurt er dan?