Als je MP achievements niet tof vind, of de MP uberhaupt kut vind, is het een beetje onlogisch om te gaan bashen op de game IMO. Begrijp me goed, van MP hoef ik ook niets te weten, maar dat maakt de game zelf niet minder toch?
Ik heb net pas de trailer bekeken en de gameplay vond ik er wel tof uitzien. De combinatie van plasmids, omgeving en wapens is wel iets wat we nog niet in een andere game zijn tegengekomen. Ik denk niet dat Bioshock een multiplayer-hit wordt, maar dat hoeft ook niet. Zolang je er maar even plezier aan hebt, gaan de kritici minder zeuren dat er zo weinig is toegevoegd na deel 1.
Ik snap het probleem niet zo, beide onderdelen worden uitgevoerd door een ander team en de multiplayer kan het spel nog wat replay geven. Ik ben niet echt bang voor 14 jarige schreeuwerige kinderen omdat de meeste kinderen toch niks aan Bioshock zullen vindne. "Hmm raar doosje, beetje horror ofzo, laat maar?". Multiplayer ziet er leuk uit, beetje arcade like iedereen overhoop schieten. Bring on the fun \o/\o/\o/
Nouja als ze de SP-ervaring op één of andere manier over kunnen zetten in een MP-ervaring dan vind ik het prima... Het kost alleen veel tijd en geld en als er dan een slap aftreksel komt als MP dan vind ik dat een beetje zonde van de tijd en het geld... Overigens speel ik voldoende MP-games hoor, dus dat heeft geen invloed op mijn mening over de MP van Bioshock 2
Ik denk ook niet dat Bioshock MP een hit gaat worden. Waarschijnlijk zal er na de release actief worden gespeeld, maar binnen enkele maanden wordt het erg rustig (met een piek als er nieuwe maps komen). De MP zie ik dan ook als een extratje. De singleplayer van 1 vond ik geweldig en heb m vaak uitgespeeld. Hopelijk zal 2 dit evenaren.
BioShock 2 release bekend - komt wereldwijd uit op 9 februari Als je met knarsende tanden zit te wachten op het tweede deel in de BioShock saga, dan moet je tot 9 febrauri 2010 wachten, dat is gelukkig niet zo lang meer en het is mooi om een duidelijke datum te hebben. We houden je op de hoogte, voorlopig moet je het hier even mee doen.
Op zich wel mooi, eerst heb je COD en AS. Vervolgens krijg je Mafia 2 en dan heb je een beetje tijd voor BioShock. De game staat in mijn agenda.
Donderdag bioschock 2 info op gametrailers.com... veel informatie over singleplayer en reveal of more characters.. altijd leuk zeg ik.. Dus donderdag op gametrailers.com
Looking damn good. Multiplayer vind ik nog niet overtuigend. Zou goed kunnen werken met al die tactische modi, maar zag er nu erg chaotisch uit.
Nieuwe SP trailer: http://www.computerandvideogames.com/video_embed.php?id=3335 Ik vind de trailers van Bioshock 1 toch beter... Betere sfeer. Ik hoop dat die sfeer verder nog wel in de game zit. En weer veel audiodiaries! Die waren geniaal. [yt]rrqfPG4ZcAA[/yt] [yt]rx4KEupEUFM[/yt] Ook die heerlijke oubollige muziek. edit: Nog eens gekeken, en het ziet verder opzich wel goed uit, maar ik blijf bang dat ze het gaan verpesten. Ik blijf het idee houden dat ze het beter bij 1 deel hadden kunnen houden... We zullen zien...