Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee het schuift niet zolang je maar van binnen rijd... van buitenkant vind ik het heel anders rijden

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ook een eerste indruk.

- Ziet er fraai uit.

- Schakelen is default met de BUMPERTRIGGERS. Is wel grappig eigenlijk want je moet dan gas loslaten + er zit dan een vertraging in schakelen. Op zich lastig, maar na even wennen voelt dit (de vertraging) eigenlijk wel realistisch.

- Negatief ... ik vind de AI soms bizarre dingen doen. Dat leidt af. Zelfs op 'hard' doen ze nog stomme dingen, maar ze rijden wel hard dus uit zicht heb je er dan minder last van. Kan misschien wel meevallen als je meer speelt, maar mij viel het me gelijk op (jammer)

(off topic: ik vind Dirt2 leuker ... tcoh ga ik Shift zeker nog verder spelen)

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  3. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel zelf ook al even gespeeld bij iemand anders. Vond het echt belabberd rijden. De M3 (E92) begon te glijden bij elke stuurbeweging, en was hier moeilijk uit te halen. Het driften was gewoon geen driften meer. Je duwt op het gas en je draait al een donut.

De filmpjes hadden me warmgemaakt, maar de gameplay is gewoon belabberd. Laadtijden zijn ook niet je van het (zowel selecteren van auto als naar de baan toe).

Al met al vind ik dit spel echt niet de moeite waard. Had er ergens wel vertrouwen in, maar dit wordt hem dus echt niet. Ben blij dat ik dit spel niet ge-preordered heb, want anders zou ik hem dus echt cancelen (dan maar 5 á 10 euro kwijt). Voor diegene die iets willen met racen raad ik Dirt2 aan. Dat was nogal erg lachen die demo!

4. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja laadtijd is zoooooooooooo lang

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heb je hem wel op je HDD gezet? :9

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. opeens poppen er allemaal mensen die de game al hebben uit de grond.. hij is ook verkrijgbaar via andere wegen sinds vorige week.

Mischien toch handig om even een pic met bon of zoiets te maken zodat er geen mistverstanden komen?

Laadtijden blijken inderdaad tergend langzaam te zijn.. ik vindt de mensen hier tot dusver niet positief, terwijl de reviews juist erg lovend zijn... mischien dat je er toch wat meer tijd in moet steken? (geruchten gaan ten ronde dat als je eenmaal de mclaren F1 hebt gekocht, je nooit meer iets anders wilt). :)

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Achjah, ik vind de NFS games toch altijd wel te doen, zelfs prostreet. Ik zou ze alleen nooit kopen omdat het daar gewoon niet goed genoeg voor is :9

Ik ga er gewoon vanuit dat ik deze wel leuk ga vinden :)

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Beetje raar allemaal, maar over de laadtijden.. bij Forza en GT zijn de laadtijden ook vrij lang als je naar de race gaat nietwaar? Maar heb er nog niemand over horen klagen, behalve een vriend van me lol

9. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef alleen mijn eigen mening. Zelf heb ik het spel met nog 2 andere getest. Ze waren lovend over de graphics, enkel de gameplay sucks. Ohja, en de laadtijden. Ze zijn volgens mij toch wel langer dan Forza, maar kan ook zijn dat het langer lijkt omdat het zo'n ontiegelijk saai schermpje is. Maar volgens mij duurt het toch daadwerkelijk langer. Anyways, dit is een spel dat ik als simracer niet aan zou schaffen. Het spellen als GT, FM, rFactor, GTR etc. gespeeld, en ik weet zeker dat ik deze NfS geen sim zou noemen en het spel niet eens zou willen kopen voor €10,-.
    Just my 2 cents.

10. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hem wss verkopen, nog eventjes spelen... ben er ook niet overtuigd van!

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben een simracer maar een spel voor erbij en wat meer arcade is wil ik ook graag in me collectie hebben. Gewoon voor het racen en niet teveel aan setups te hoeven denken. :)

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon mijn PGR5 :) en als die niet gaat komen, wat nu wel duidelijk is.. neem ik maar al te graag genoegen met Shift.

Hopelijk woensdag of donderdag binnen, kan niet wachten om die mclaren F1 op de ring en spa te testen. (cockpit view uiteraard.)

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    De ham vraag van appie: Hoe is de visuele schade?

-- Einde mededeling ---

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    pic met bon? :)

Hmmm, er is geen demo, goedkoopste prijs (bron budgetgaming) is 50E. Beetje veel als gok, zeker als BoP, DR en Dirt2 al gekocht worden. Dus nu een soort alt-demo.

On topic. Ik vind het vreemd dat de reviews tot nu toe niets zeggen over de rare bokkesprongen van de AI. Maar zoals gezegd, misschien valt het wel mee.

15. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    max voeg me toe op live en kijk :)

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het standaard was op dit forum dat zodra iemand een game een paar dagen eerder heeft dan de release datum, hij of zij wel moet aantonen dat hij/zij ook echt de originele game heeft i.p.v. de pirated versie..

Het is natuurlijk wat storend om piraten al een game te zien spelen voor nop waarop anderen al maanden zitten te wachten, en heel vaak zijn deze piraten versies van games erg buggy (zoals extra lange laadtijden :lol:) en incompleet als het bijvoorbeeld een preview versie is die is gelekt.

Ik ga weer ontopic, excuses:

Deze bak en track:

http://speedhunters.com/archive/200...hift-gt-gt-the-little-corolla-that-could.aspx

omnomnomnom.. spa in de avond, al driften raggen met die corolla.. :thumbs:

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ik heb Dirt2 in bestelling en dus nog niet gereden, maar ben er dankzij ervaringen op dat forum al overtuigd dat Shift veel beter gaat worden dan Dirt2!

Bijna alle races in Dirt duren nog geen 2 minuten en het aantal banen is zeer beperkt.

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zowieso niet op andere meningen afgaan op een forum om de game te kopen, want ik heb heel vaak dat hier vrij negatief wordt gedaan over sommige games en ik ze gewoon goed vind dus ja eerst zelf spelen is het beste.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, en daarom zijn demo's handig, iedereen zoekt verschillende dingen in een game. De één vind sommige dingen net wat beter/fijner dan de ander. Ik kom er zelf wel achter hoe het spel is als ik het speel, maar ervaringen van anderen zijn altijd leuk om te lezen :)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nou dat ben ik niet met je eens.. des tijds weet ik nog goed Brother in Arms HH ik dacht ook leuk, maar dankzij eerlijke meningen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de game toch maar niet moest kopen...

T zelfde gelde voor deze game. je ziet zo wie er "echte" meningen geven. dat kan mijn oordeel best besluiten door een game te kopen of juist niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina