Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kan je ook weer hier op de Bazaar verkopen. :)

Denk ik het niet. :)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Er is een 250GB model onderweg. Is nog niet officieel aangekondigd, maar gaat er in mijn ogen wel aankomen ;)

3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Zal er ooit een iPod verkrijgbaar zijn met 1 Terrabyte aan geheugen? Maar natuurlijk, het is alleen een kwestie van tijd.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Een vriend van me die heeft momenteel geen internet aansluiting, alleen heeft hij zijn HDD aan mij gegeven en had ik Trials HD, Fallout uitbreidingen en map packs van Halo 3 eropgezet. Alleen werkte hij toen niet. Toen bracht hij zijn Xbox 360 mee en hetzelfde verhaal weer gedaan. Toen werkte hij wel bij mij thuis maar bij hem niet meer. Weet iemand hoe dit kan en hoe je dit moet oplossen?

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Waarom zou je mappacks downloaden van Halo3 als je toch geen internet hebt :lol:.

Maar goed. Als je content download wordt die content gamertag- en consolegebonden. Op dat moment kan je offline spelen. Op het moment dat je de gamertag en content naar een andere Xbox360 meeneemt, moet de Xbox360 online zijn, anders kan je niet spelen. Die vriend moet dus even zijn Xbox360 ergens aan het internet hangen, die content verwijderen en dan via de download history opnieuw downloaden.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Om offline split-screen tegen elkaar te gaan :+.

Maar je moet die content dus verwijderen, zal ik dat dan even gaan proberen. Bedankt!

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik vraag het maar eventjes hier :)

Wil aankomende week mijn 20GB HDD vervangen voor een 60GB HDD omdat ik nu echt ruimte te kort aan het komen ben. Nu kan dat met zo'n transfer kabel die je bij Microsoft kan bestellen, dat wou ik doen maar ze wouden gelijk serie nummers hebben (zei dat ik een Elite had gekocht :+). Die vlieger gaat niet op dus.

Het enige wat je over moet zetten zijn savegames toch? DLC kan je opnieuw downloaden, dus dat is niet zo'n probleem. Kan het dan ook met een memory card voor de 360?

Als iemand nog zo'n migratie dinges heeft liggen (je kan ze toch meer dan 1x gebruiken), stuur me even een PM'tje :9

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Haha je moest gewoon zeggen dat je een 60 GB HDD had gekocht maar geen transfer kabel erbij had gekregen. :eek:

Ik heb zelf ook mijn 20 GB vervangen voor een 60 GB en hetzelfde manier. :D

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die vlieger gaat helaas ook niet op.

Ik heb hier een aantal games waarbij ik de game-data niet kan overzetten van HDD naar MU.

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Bel nog een keer, maar zeg deze keer dat je een oude 20GB HDD hebt, en een nieuwe 60GB HDD hebt gekocht en alles moet overzetten. Je hoeft niet te liegen hoor 8).

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Krijg je niet gewoon een transfer kit bij een 60gb? Kreeg ik een slordig jaartje geleden wel bij mijn 120gb.

12. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet waar ik het neer moest zetten maar waarom staat er bij releases hier op xboxworld, als je kiest voor welk platform ook al Xbox3 bij? Weten jullie meer? :+

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oopsie :+

14. mazterroulz

mazterroulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om mijn Xbox 360 Pro te verkopen en om te ruilen voor een Elite.
    Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Ik hoorde dat de nieuwere versies een beter moederbord hebben en geen HDMI-kabel meer, hoe kan ik dat allemaal checken?

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Controleren is heel moeilijk.
    Vroeger kon het controleren aan het LOT-nummer ( Sticker doos).

Op mijn Arcade met Lips-pakket stonden zelfs 2 LOT-nummers.
    1 op de Lips doos en de andere op de Arcade doos die in de Lips doos zat.

In de winkel liggen nog steeds Elite dozen waar alle accessoires nog in zitten.

16. mazterroulz

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan ik dat dan vragen in de winkel? Want ik wil uiteraard wel de nieuwste versie, ik heb al een oude 360:+

En heeft iemand nog een HDD transfer kit liggen? Want ik koop de Elite en verkoop dan bijna meteen mn oude, heb al een koper. Wil dus liever niet 2 weken wachten op MS.

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet de winkel er wel verstand van hebben ;)

Het beste kan je naar een echte game-winkel gaan en niet naar Bartsmit of Intertoys.
    Wil je info over een Barbie dan is de Bartsmit of Intertoys de beste keus.

18. mazterroulz

Leuk Bevonden:
    0
    maar als er dus op het pakket staat dat er een HDMI-kabel in zit dan weet ik dat ik met een oude versie te maken heb?

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien heb je iets aan deze lijst met LOT-nummer.
    http://www.360drives.com/list

20. mazterroulz

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een transfer kit thuis heeft liggen, ik wil hem wel met je ruilen tegen 800 Microsoft Points. ;-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina