Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    iemand de game al gespot. ik was net in rotterdam maar futerezone had hem niet. mediamarkt zou hem morgen krijgen maar die zijn morgen dicht vanwege inventarisatie

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ahh, wanneer komt de Shift demo?

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Sjah, dat is de vraag :D

@appie21

Persoonlijk kijk ik naar (goede) reviews + gameplay filmpjes, dus geen mooi gemaakte trailers. Wat ik tot nu to bij Shift gezien heb bevalt me erg goed! Je ziet gewoon dat auto's gewoon fijn rijden.

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje dom dat sommige echt een sim verwachten van deze game,het is juist goed dat het meer arcade is,voor sim koop ik wel gt of forza.Alle reviews zeggen dat de gameplay goed is,heel raar dat je dan zo reacties leest van 1of 2 mensen.

5. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, vond ik ook vreemd:

In de reviews staat dat de gamplay zelfs super is, terwijl sommige mensen hier zeggen dat het bar slecht is...erg ver uit elkaar.

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat is je referentie?

Vergelijk je het met forza of met nfs pro street..?
    Denk dat het voor iedereen anders zal aanvoelen.

Van de week maar eens proberen :)

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mee eens: de beelden en reviews tonen dat het met t rijgedrag wel goed zit.

Ik begrijp sommige mensen sowieso niet. Rijden op manual met een controller, camera achter de auto en dan klagen dat t niet realistisch rijdt.

Er is voor mij maar 1 manier: stuurtje met ff, handmatig schakelen en bumperview. Heb nog geen lekkere cockpitview gezien, maar bij shift ga ik t weer proberen ;)

8. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0

Vanaf minuut 3:14 tot en met minuut 4. Daar kun je zien hoe het zich een beetje rijd. Moet je ook letten op wanneer hij gas geeft, en het gas los laat.

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja ze geven buggy versies mee aan reviewers zodat hun de game afkraken wegens lange laadtijden en veel bugs. :x
    :emo:

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Misschien is het maar goed dat PGR aan zijn einde is gekomen, de vorige 2 games waren wel tof maar niet op het nivo van deel 2. Dat was echt gaaf, en wat een pracht periode. _O_

De NFS serie is nu eenmaal een soort van verkoop product, oftewel het word niet op de soort van passionele manier gemaakt zoals een Forza maar meer om de verkoopcijfers. Het volgende deel kan zomaar weer een 'Most Wanted 2' worden, of van de laatste waar de naam niet van genoemd mag worden. Of misschien word de volgende juist de hardcore sim, je weet het maar nooit. Persoonlijk hoop ik dat ze hier bij blijven en dat in de volgende games nog meer gaan perfectioneren, wat er nog aan schort maar ik denk niet dat dat gebeurt.

11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als ik de reviews zo lees van Shift, dan lijkt me juist dat deze niet zomaar gemaakt is voor de verkoopcijfers, maar dat hier juist weer wel echt veel en goede tijd aan is besteed.

Maar ja, ik heb m natuurlijk nog niet gespeeld....
    :D

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je hebt gelijk in wat je zegt, en aan de makers ligt het ook niet maar ik denk dat het iets is van EA zo van 'maak een mooi sim achtig spel, maar niet te sim en houd de aandacht op de auto's met uitgebreide Customizing, maar gooi wel bestaande racebanen in om zo met die en die te kunnen concureren'.

Wat ik bedoel, dat ik bang ben dat deze game even leuk blijft en daarna in de vergetelheid valt door Forza en GT en ik zou dat erg zonde vinden. Kan ook zijn dat ik het mis heb, maar we zullen wel weer zien. ;):b:

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snelheidsgevoel zit er echt vet uit*)

Bij game mania zou die morgen binnenkomen

http://www.gamemania.be/default.aspx

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    gelijk even in de pre order gezet bij Gamemania :D

Waaaa, besteld bij Consoleshop.nl hij is op VOORRAAD !!!!

15. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke winkels hebben m nu eigenlijk al wel?

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen in huis dus ?
    Die brengen dat bij mij altijd zo laat,met infamous was dat pas om 15u

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    yep morgen in huis idd

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi,voor die prijs ga ik liever naar game mania dan heb ik nog wa punten op mijn kaart,normaal moeten ze de game daar hebben.Na die game filmpjes heb ik echt zin in de game,nog is een goed race game dat is van pgr4 geleden want ik ben niet echt fan van forza.Jij hebt de game gespeeld op Gamescon in Keulen toch ? Vind je de gameplay echt goed ?

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel of ie over ijs rijdt, man. En af en toe slingert ie heen en weer dat je je afvraagt hoe je op de baan kan blijven rijden. En die remgeluiden leken me een beetje overdreven, in ieder geval irritant. Tot zover mijn mening die ik uit deze video haal *)

20. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik werd ook niet totaal vrolijk van de gameplay. Maar ieder zijn eigen mening. Ik ga hier mijn geld in ieder geval NIET aan uitgeven. Het zag er veelbelovend uit, maar het is het 'm toch niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina