[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ze worden dan alleen even buiten westen. Je moet nog maal ze echt afmaken met RT+y.

    Wat ook goed werkt: Iemand die voor een opblaasbare muur staat stil afmaken, of anders naar die muur lokken met een Sonic batarang en dan een takedown.

    Dan explosieven op de muur. Als de baddies van die halsbanden hebben komen ze met zijn alleen naar dat lijk en dat blaas je de muur op.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje, in spoiler:

    Kan ik, nadat ik Croc heb verslagen, nog teruggaan naar Croc's Lair?? Daar liggen nog riddlers namelijk en ik heb die nog niet gepakt... Dat hek naar zijn Lair zit dicht nu...
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Daar achter het hek zitten geen riddles dacht ik dus je moet er niet meer zijn.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee inderdaad. Ze zitten buiten op die twee eilandjes nog... Heb ze inmiddels al... Thanks anyway
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, ben nu bij het einde maar vind dat dus echt niet tof. Nog niet uitgespeeld, want ging dood. Straks maar weer proberen.

    Ik mocht die Titans sowieso niet, dat had ik al bij de demo in het filmpje. Vind dat echt niks, gelukkig zitten er maar een stuk of 5 in de storymode maar dat ze Joker veranderen in een Titan vind ik echt lame. Niet verwacht, erg jammer.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mededeling betreffende het einde.

    Wisten jullie dat degene die het krat met Titan aan het einde pakt willekeurig is? Ik had zelf Croc, maar het kan ook Scarecrow of Bane zijn.
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook tegenvallen dat Joker een Titan werd. Bij mij kwam Croc op het einde.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hey ik vraag me iets af. Als ik het spel op easy wil uitspelen moet ik een andere savegame gebruiken. Zijn de challenges dan ook easy?
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope, de challenges zijn altijd ingesteld op normal. ;)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Game uitgespeeld, echt een hele toffe singleplayer ervaring maar vond het einde toch vergeleken bij de rest van de game wat minder.

    Nu bezig met de Riddles, zit al iets over de 70% daar mee en heb bijna overal in game maps ervan, is wel handig. :+ Moet er nu een in de Medical gedeelte in de sanatorium. Moet zo'n vraagteken vinden, het rondje heb ik al. Maar de rest kan ik niet vinden. :mad:
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het einde was dan ook heel erg lame. :mad:
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uitgespeeld maar heb die challenges (oid) nog niet geprobeerd. Zijn die een beetje leuk? Anders dan gaat ie de kast in. :cool:
     
  13. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze best leuk al zijn de combat challenges best moeilijk. Maar de predator challenges zijn erg goed te doen en dan kan je lekker met de vijanden spelen. :+
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had Scarecrow...
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had
    Scarecrow

    Ben wel benieuwd naar een tweede deel, lijkt me in ieder geval erg tof. Alleen is dan de vraag waar het zich afspeelt, 2e keer Arkham lijkt me lame.
     
  16. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht gewoon in gotham city. als het over harvey dent gaat.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal wel een hele lange nacht worden voor Batie dan, had wel verwacht dat het uiteindelijk ochtend zou worden tegen het einde van de game. Niet dus, en de nacht kan nog langer duren als je meteen
    naar Two Face gaat in een mogelijke deel 2.

    Arme Batie. :+
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad zeg! Dat had wel gemogen... Valt me nu pas op:cool: Dat zegt ook iets over de uitstekende kwaliteit van de game natuurlijk he..
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here. En dat bevalt me wel; toch wel de meest leuke van alle bosses in de game in mijn mening!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, bijna klaar met alle Riddles, gaat lekker. Daarna nog even wat challenges doen en dan verkoop ik hem maar. Is zo'n game die heel erg tof is, maar ik hem niet opnieuw wil spelen.
     

Deel Deze Pagina