1100e? en wat is daar bijzonder aan? Ik wist trouwens niet dat er ook replays waren van tijden die buiten de top500 zijn
Aah je hebt wel strakke tijden over het algemeen Al heb ik ff naar je voorbeeld gekeken en nu bij de 1e en 3e beginnersbaan jou ingehaald .
ja beginners en easy doe ik eigenlijk nooit, en medium af en toe. Ik vond hard en extreme leuker om te doen.
Zijn nu ook 2 mensen die de moeilijkste achievements in dit spel hebben gehaald. Die gast die nummer 1 staat heeft het gewoon in 13 min gehaald . Tevens is die gast echt sick op al die moeilijke banen...
Nou, die Beginner/Easy/Medium banen zijn ook leuk. Vooral omdat ik die kan uitrijden zonder 4578 keer op mijn bek te gaan.
Jeej, op de eerste map van Hard heb ik Platinum gehaald \o/, ik sta nu 1000ste, niet van mezelf verwacht
Die beginner banen duren tenminste maar 20sec. dus dan kan ik mooi op een avondje 2 uur wasten, 3280132734x die baan proberen en dan de 94e tijd rijden
Vandaag een super super tijd gereden op de Medium baan, Rock n Drop , sta op nummer 57 van de wereld , check anders even de replay in de game op de leaderboard
Verdomd, heb ik eindelijk een 'Replay tijd' is het een relatief slechte run. Het is dat ik op het einde wat geluk had, maar in het begin kan ik gewoon een seconde sneller. Maar nu lukt het einde me niet meer. Easy Wheeling, plaats tweeduizendnogwat